- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światłowód, problemy od kwietnia, brak internetu od piątku.
@Filip92jak będziesz rozmawiał z konsultantem, to niech zerknie w systemie jaki nr miałeś poprzednio i teraz i da z innej puli numerów S/N. Z innego pudełka/dostawy.Może pomoże...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światłowód, problemy od kwietnia, brak internetu od piątku.
@pirenejnapisał(-a)
Może to jest pytanie od czapy, bo nie przeczytałem wątku dwa razy, ale czy pytający przestawiał tym kolejnym nowym spod pachy Funboksom opcję "zewnętrzny ONT"?
PS. A swoją drogą zabawne jest to nazywanie funboksa "modemem". Jeżeli już coś spełnia tu tę funkcję, to najbliżej do niej urządzeniu ONT.
Też uważam to za zabawne jak mogą nazywać modemem coś co ma na pudełku napisane modem, no boki zrywać. Ubaw po pachy.
________________
* Wpis poddany edycji – moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światłowód, problemy od kwietnia, brak internetu od piątku.
@Filip92napisał(-a)
Sprawdzał na moim modemie, podłączył laptopa coś tam pokrzyczał że "tu nawet synchro nie ma"
No tak, to już wiemy że nie działa. To nie sztuka pokazać że jak coś się zepsuło to nie działa. Sztuka polega na tym żeby pokazać że działa na innym egzemplarzu FB3... Żaden technik tego nie zrobił? I mimo to są pewni że to "czarna seria" FB3?
Ja bym zaryzykował nawet odpłatną wymianę a następnie reklamowałbym opłatę. Zresztą jeśli technik pokaże Ci działającego (u Ciebie) FB3 to nadal możesz chyba powiedzieć:
"OK, widzę więc że istnieją działające FB3, udaję się do salonów by takiego upolować, ale od Pana nie wezmę bo za drogo".
Surrealistycznie to wszystko wygląda...
PS. OK, widzę że już tak zrobiłeś.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światłowód, problemy od kwietnia, brak internetu od piątku.
@Filip92Jakkolwiek dziwnie to może zabrzmieć to Ty możesz mieć rację co do istoty problemu. Może nawet nic nie jest zepsute, wystarczy że FB3 mają nieaktualne oprogramowanie które nie pozwala zmienić źródła sygnału, a bez zalogowania do usługi dalej nie wpuszcza... Przy bardziej typowych instalacjach bez ONT kompletnie nieszkodliwe, w Twoim przypadku generuje problem nie do przejscia. Aktualna wersja oprobramowania FB3 to SG30_sip-pl-03.17.08.17, możesz domagać się aby wymianiany miał taką właśnie wersję.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światłowód, problemy od kwietnia, brak internetu od piątku.
@agat13napisał(-a)@Filip92jak będziesz rozmawiał z konsultantem, to niech zerknie w systemie jaki nr miałeś poprzednio i teraz i da z innej puli numerów S/N. Z innego pudełka/dostawy.Może pomoże...
Mam zdjęcia pudełka tego modemu co technik miał ze sobą, problem w tym że chyba będę musiał jechać do salonu gdzie jest duży przemiał pewnie Wrocław 60km... bo wszystkie te w Środzie Śląskiej były w tych lipnych pudełkach. Zapytam w salonie czy mogą mi jeszcze zamówić jakiś z nowszej partii, ale pewnie nie...
Aha musiałem podpisać technikowi że bule 49zł za przyjazd powiedział że muszę i dostanę to do kolejnej faktury i mam się odwołać... Ja go nie wzywałem i nie zgadzałem się żeby przyjechał jak mam coś zapłacić, ktoś z Orange go męczył żeby przyjechał i przyjechał i jego nie obchodzi mam podpisać. Jest opcja wyegzekwowania zwrotu tych 49zł za diagnozę? Dlaczego ja mam płacić jak to Orange daje mi lipne modemy i ani to moja wina ani technika?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światłowód, problemy od kwietnia, brak internetu od piątku.
@Filip92Złóż reklamację wraz z opisem problemów z kolejnymi modemami Opertora. Te wymiany widać w systemie tak jak i odpisy monterów o uszkodzonym sprzęcie. Reklamacja będzie uznana, szkoda tylko przejechanych kilometrów...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światłowód, problemy od kwietnia, brak internetu od piątku.
Czy inni oprócz mnie też widzą ten absurd, że monter nie zostawia działającego urządzenia i to klient musi na własny koszt poszukiwać sprawnej sztuki? Musi w tym celu przemierzać dziesiątki kilometrów w czasach pandemii? Po prostu nie wierzę, że tak wygląda usuwanie awarii w 2021r.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światłowód, problemy od kwietnia, brak internetu od piątku.
@Samotnick to jest taki sam absurd jak to że żądają od @Filip92 opłat których nie powinien bulić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światłowód, problemy od kwietnia, brak internetu od piątku.
To nie jest absurd, tylko taki "standard". Podobnie jak to, że obsługa klienta, zamiast kompetentnie rozwiązać problem mający źródło w procedurach, wysługuje się darmowym wsparciem "specjalistów na forum".
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozwiązanie jest proste, wzywasz technika przez infolinię by ci wymienił FB 3.0, bo te co dostajesz w salonach mają stare oprogramowanie i nie ma możliwości wyboru opcji z zewnętrznym ONT, a bez połączenia internetowego FB 3.0 się nie zaktualizuje i tak można sobie wymieniać w kółko. Ewentualnie niech wymienią Ci na Funboxa 2.0 albo Kup sobie router z opcją PPPoE i olej ich sprzęt i tam skonfigurujesz sobie połączenie bez problemu.
Oczywiście każesz konsultantowi zapisać w zleceniu, by to była asysta bezpłatna, gdyż sam tego nie jesteś w stanie zrobić (aktualizacji oprogramowania bez połączenia internetu) i jesteś uziemiony. Dodatkowo zażądaj bonifikaty za czas, kiedy nie działa Ci ten internet.