Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
od ‎10-05-2021
‎13-06-2021
Filip92
Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
Punkty: 2478
18
40
0
0
offline
ostatnia aktywność: 13-06-2021 23:47

Osiągnięcia

25 like

10 odpowiedzi

1 odpowiedź

1 like

1 temat

Pierwsze lądowanie

Światłowód, problemy od kwietnia, brak internetu od piątku.

@Koo22napisał(-a)@Filip92 I jak udało się ci rozwiązać problem daj znać Tak, przyjechał technik nie wymienił za darmo musiałem mu podpisać ze płace 130zł, ale uznali wszystkie reklamacje i nie doliczyli nic do faktury z abonamentem za internet 👍 Interne [...]

Światłowód, problemy od kwietnia, brak internetu od piątku.

Dobra napisze jak to się skończyło jakby ktoś miał też taki problem i trafił na ten temat. tl;dr: Najlepiej zapłacić technikowi 130zł i później to reklamować nie marnować czasu. Nie wiem czy uznają reklamacje dowiem się za miesiąc. Tak jak pisał @-brtk- [...]

Światłowód, problemy od kwietnia, brak internetu od piątku.

@agat13napisał(-a)@Filip92jak będziesz rozmawiał z konsultantem, to niech zerknie w systemie jaki nr miałeś poprzednio i teraz i da z innej puli numerów S/N. Z innego pudełka/dostawy.Może pomoże...Mam zdjęcia pudełka tego modemu co technik miał ze sobą, pr [...]

Światłowód, problemy od kwietnia, brak internetu od piątku.

@Koo22napisał(-a)@Filip92 I jak udało się ci rozwiązać problem daj znać Tak, przyjechał technik nie wymienił za darmo musiałem mu podpisać ze płace 130zł, ale uznali wszystkie reklamacje i nie doliczyli nic do faktury z abonamentem za internet 👍 Interne [...]

Światłowód, problemy od kwietnia, brak internetu od piątku.

Dobra napisze jak to się skończyło jakby ktoś miał też taki problem i trafił na ten temat. tl;dr: Najlepiej zapłacić technikowi 130zł i później to reklamować nie marnować czasu. Nie wiem czy uznają reklamacje dowiem się za miesiąc. Tak jak pisał @-brtk- [...]

Światłowód, problemy od kwietnia, brak internetu od piątku.

@agat13napisał(-a)@Filip92jak będziesz rozmawiał z konsultantem, to niech zerknie w systemie jaki nr miałeś poprzednio i teraz i da z innej puli numerów S/N. Z innego pudełka/dostawy.Może pomoże...Mam zdjęcia pudełka tego modemu co technik miał ze sobą, pr [...]