- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zakończenie nadawania Universal Channel
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zakończenie nadawania Universal Channel
ciekawe z ktorego roku ten regulamin? nie pamietam takiej oferty i na pewno nie sprzedawalem takiego czegos a zaczynalem w 2010r. Ciekawe
jezeli byl livebox to tez musial byc internet tylko ze dla klienta byl on zablokowany.
to bylo iptv czy dth?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zakończenie nadawania Universal Channel
Potwierdzam to że wypowiadając umowę rezygnujemy z całego pakietu (tv, net, tel). Usługa jest wyłączana 01-01-2018 o godzinie 00:00:00. Po tym mamy 14 dni na zwrot sprzętu do salonu Orange lub wysyłka do magazynu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zakończenie nadawania Universal Channel
Witam Czy można gdzieś znaleść treść tego pisma z Orange o możliwości rezygnacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zakończenie nadawania Universal Channel
Przykładowa treść pisma z netu https://s33.postimg.org/r89l0cril/orange_cr.jpg
Pamiętaj, że nie możesz z nieco wyciągać prawa do bezpłatnej rezygnacji gdyż umów/promocji jest kilkadziesiąt i może Twoja usługa nie być objęta bezpłatną rezygnacją.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zakończenie nadawania Universal Channel
Witam,
również dostałem pismo o możliwości odstąpienia od umowy, zajrzałem do cennika który dostałem w dniu jej zawierania i sprawdziłem, że Universal nie jest kanałem ""niegwarantowanym".
Wypowiedziałem umowę 14.12.2017 roku. Ale w odróżnieniu od użytkownika maciejnet, mi chcą odłączyć usługę dopiero 01.02.2018r.
Czuję się trochę oszukany, tym bardziej że w salonie Orange przekonano mnie, że odłączenie nastąpi 01.01.2018r. Złożyłem więc reklamację w dniu 21.12.2018r., w trybie pilnym, również w salonie.
Dostałem odpowiedź sms'em, że "Wyjaśniamy zgłoszenie. Odpowiemy najpóźniej 20.01.2018."
Ręce mi opadają!
Pomóżcie co mogę jeszcze zrobić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zakończenie nadawania Universal Channel
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zakończenie nadawania Universal Channel
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zakończenie nadawania Universal Channel
Po telefonie do BOK, otrzymałem odpowiedź już następnego dnia.
Orange rozpatrzyło reklamację na moją korzyść.
Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zakończenie nadawania Universal Channel
Również dostałem taki list, posiada ktoś informacje do kiedy można złożyć rezygnację?