Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
od ‎18-07-2016
Online
Misiek62
Misiek62
Poziom 34, Ekspert
Poziom 34, Ekspert
Punkty: 217240
3346
4365
118
39
online
ostatnia aktywność: 25-05-2019 14:17

O mnie

jaki jest Miś, każdy widzi ;)

Osiągnięcia

HEROS 2019 I

HEROS 2018 II

II zlot Społeczności

Heros 2018 I

Heros 2017

Generał Splendor *

Kapitan Charyzma ***

Supermoce

Wiedza

Pomagaj innym i dodawaj rozwiązania

Charyzma

Zbieraj lajki pod swoimi postami

Przyjazność

Dawaj lajki innym

Oczytanie

Przeglądaj strony Nasz Orange

Pomysłowość

Dodawaj i komentuj pomysły

Pogaduchy

@Wojciechnapisał(-a) Też dostaliście takie coś od Google w powiadomieniach na telefonie? Dla ciekawych po kliknięciu przechodzi tutaj.Trochę za późno na propagowanie takiego instruktażu.

Samsung galaxy s9 produkt chwilowo niedostępny

@Paulinaluc takiej informacji tu na forum nie uzyskasz...

Dekoder WHD 80-instrukcja podłączenia w technologii kablowej

@burebusek z tym jednoczesnym wciśnięciem P- i P+ to naprawdę trzeba mieć zgrabne paluszki... sam ćwiczyłem to kilka razy zanim się udało. No i zegrać to z przyciskiem WPS (jak uparciuch przypominam, że nie może on być wyłączony w menu FunBoxa).

Pogaduchy

@Wojciechnapisał(-a) Też dostaliście takie coś od Google w powiadomieniach na telefonie? Dla ciekawych po kliknięciu przechodzi tutaj.Trochę za późno na propagowanie takiego instruktażu.

Dekoder WHD 80-instrukcja podłączenia w technologii kablowej

@burebusek z tym jednoczesnym wciśnięciem P- i P+ to naprawdę trzeba mieć zgrabne paluszki... sam ćwiczyłem to kilka razy zanim się udało. No i zegrać to z przyciskiem WPS (jak uparciuch przypominam, że nie może on być wyłączony w menu FunBoxa).

dekoder whd 80 brak dźwieku

@orzechq3 ciekawy problem. Osobiście się z czymś takim nie zetknąłem... Więc mogę Ci zaproponować, coś co na pierwszy rzut oka może nie mieć związku z dźwiękiem. Sprawdziłbym na jakim kanale nadaje router, czy jest on optymalny dla dekodera, w tym pomiesz [...]

Mój Orange - aplikacja iOS v 4.10 - błąd rozliczeń

@Arviss poślizg czasowy w aktualizacji tych informacji w appce był od zawsze. Kilka razy to sygnalizowałem. Nawet podczas AMA zadałem pytanie czy jest szansa na poprawę w tym zakresie patrz tu - odpowiedź jest "standardowa", to nie zależy od nas (twórców [...]

Brak usług na koncie Mój Orange

@Mamoniowa2 faktury dla nowej usługi pojawią się po zamknięciu okresu rozliczeniowego - kilka dni od wystawienia.

Problem ze stroną konfiguracyjną routera

@LoleekGames sugeruję dwa podstawowe działania - pierwsze, wyczyścić pamięć cache przeglądarki, drugie restart modemu/routera.

wskazanie kto oznaczył rozwiązanie

Proponuję wprowadzenie jakiegoś rozróżnienia postów oznaczonych jako rozwiązanie, którego wskazania dokonali moderatorzy, odróżniającego od wskazania dokonanego przez autora tematu.

Pytanie o kartę SIM

Dzisiaj rano ktoś "odgrzał" temat "Zmiana microSIM na nanoSIM - czy zawsze płatna"... przeczytałem cały, bo niezbyt długi i w świetle odbytej w nim dyskusji postanowiłem zgłosić pomysł - propozycję, żeby ze strony Orange przy zakupie nowej usługi albo prze [...]

Historia Herosów

Tako drobiazg mi przyszedł do głowy - proszę o stworzenie, w dziale Herosi, przeglądu wszystkich edycji - - wykazów użytkowników uhonorowanych tytułem, w jednym wątku.