- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam. Piszę z zapytaniem o możliwość wymiany dekodera z UHD 88 ( po kablu, bez wifi) na model WHD 80 (posiadający WIFI). Mam ciągłe problemy z tym dekoderem, częste braki połączenia z funboxem, zacinanie obrazu, innym problemem są moje gniazdo sieciowe, przez to muszę ciągnąć kabel przez całe mieszkanie, co nie wygląda zbyt estetycznie. Odwiedzili mnie technicy powiedzieli że po kablu to tak czesto jest z winy kabla ETH, kupiłem nowy kabel i dzieje się to samo. dekoder sprawdzony przez techników i wszystko działa. W salonie też mi nie pomogli, a słyszałem że ktoś miał dwa dekodery WIFI właśnie od techników. Pozdrawiam.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wymiana dekodera UHD 88 na WHD 80
myślisz że te problemy co napisałem wystarczą do wymiany?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wymiana dekodera UHD 88 na WHD 80
BartoszKKS napisał(-a):myślisz że te problemy co napisałem wystarczą do wymiany?
Moja sytuacja była nieco podobna, tylko ze starszym FunBoxem (jesienią) i poprzez błękitną linię 19393 trafiłem na fajnego konsultanta (po wysłuchaniu wszystkich opcji lektora (darmowe), wcisnąłem zero i po opisaniu problemu, dostałem nr. zgłoszenia z informacją, że następnego dnia będzie możliwy odbiór w salonie (ta część rozmowy płatna). Tak też się stało. Próbować zawsze możesz, o ile mógłby przysługiwać ten model do umowy. Techniczna linia 510100100 też jest czynna non-stop, albo poprzez aplikację lub czat. Próbuj
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wymiana dekodera UHD 88 na WHD 80
czy któraś z uzyskanych podpowiedzi okazała się przydatna? Jeśli tak - to zachęcam do oznaczenia stosownego postu. Szczegóły poniżej :):
- jeśli założyłeś temat i pojawiła się dobra odpowiedź lub rozwiązanie - oznacz najlepszą odpowiedź klikając w przycisk
Podziękujesz w ten sposób osobie, która pomogła i pomożesz osobom, które będą miały podobne pytanie.