Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

wymiana dekodera UHD 88 na WHD 80

ROZWIĄZANE

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

wymiana dekodera UHD 88 na WHD 80

Witam. Piszę z  zapytaniem o możliwość wymiany dekodera z  UHD 88 ( po kablu, bez wifi) na model WHD 80 (posiadający WIFI). Mam ciągłe problemy z tym dekoderem, częste braki połączenia z funboxem, zacinanie obrazu, innym problemem są moje gniazdo sieciowe, przez to muszę ciągnąć kabel przez całe mieszkanie, co nie wygląda zbyt estetycznie. Odwiedzili mnie technicy powiedzieli że po kablu to tak czesto jest z winy kabla ETH, kupiłem nowy kabel i dzieje się to samo. dekoder sprawdzony przez techników i wszystko działa. W salonie też mi nie pomogli, a słyszałem że ktoś miał dwa dekodery WIFI właśnie od techników. Pozdrawiam.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32319
  • 36186
  • 1366

wymiana dekodera UHD 88 na WHD 80

Złóż reklamację opisując problemy i przedstaw swoje oczekiwanie w postaci wymiany routera. Każda sprawa jest rozpatrywana indywidualnie.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

4 ODPOW. 4

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32319
  • 36186
  • 1366

wymiana dekodera UHD 88 na WHD 80

Złóż reklamację opisując problemy i przedstaw swoje oczekiwanie w postaci wymiany routera. Każda sprawa jest rozpatrywana indywidualnie.

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

wymiana dekodera UHD 88 na WHD 80

myślisz że te problemy co napisałem wystarczą do wymiany?

Anonim

Nie dotyczy

wymiana dekodera UHD 88 na WHD 80


BartoszKKS napisał(-a):

myślisz że te problemy co napisałem wystarczą do wymiany?


Moja sytuacja była nieco podobna, tylko ze starszym FunBoxem (jesienią) i poprzez błękitną linię 19393 trafiłem na fajnego konsultanta (po wysłuchaniu wszystkich opcji lektora (darmowe), wcisnąłem zero i po opisaniu problemu, dostałem nr. zgłoszenia z informacją, że następnego dnia będzie możliwy odbiór w salonie (ta część rozmowy płatna). Tak też się stało. Próbować zawsze możesz, o ile mógłby przysługiwać ten model do umowy. Techniczna linia 510100100 też jest czynna non-stop, albo poprzez aplikację lub czat. PróbujEmotikon: Szczęśliwy

Błękitna linia.PNG


Zespół Nasz Orange
  • 2832
  • 10897
  • 150

wymiana dekodera UHD 88 na WHD 80

@BartoszKKS

czy któraś z uzyskanych podpowiedzi okazała się przydatna? Jeśli tak - to zachęcam do oznaczenia stosownego postu. Szczegóły poniżej :):

Pokaż szczegóły
  • jeśli założyłeś temat i pojawiła się dobra odpowiedź lub rozwiązanie - oznacz najlepszą odpowiedź klikając w przycisk 4.png 
    Podziękujesz w ten sposób osobie, która pomogła i pomożesz osobom, które będą miały podobne pytanie.