Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
od ‎03-01-2017
wczoraj
Wiktor
Poziom 41, Zespół Nasz Orange
Zespół Nasz Orange
Punkty: 151245
2188
2975
113
2
offline
ostatnia aktywność: 18-10-2019 18:34

Osiągnięcia

III Urodziny Społeczności

IV Zlot Społeczności

III Zlot Społeczności

II zlot Społeczności

I zlot Społeczności

Generał Splendor *

Kapitan Charyzma ***

Supermoce

Wiedza

Pomagaj innym i dodawaj rozwiązania

Charyzma

Zbieraj lajki pod swoimi postami

Przyjazność

Dawaj lajki innym

Oczytanie

Przeglądaj strony Nasz Orange

Pomysłowość

Dodawaj i komentuj pomysły

Dwa plany Orange Flex na jedną osobę

No właśnie... Jeżeli uważasz, że takie przełączanie, a raczej zarządzanie kilkoma nrami w apce Orange Flex, powinno się odbywać na jednym koncie - to może warto w tej sprawie założyć Pomysł? Ja osobiście sam rozważam przejście z drugim nrem na Orange [...]

Dwa plany Orange Flex na jedną osobę

Przy okazji tego ↑ wpisu nasunęło mi się pytanie. Apka nie pozwala na jakieś takie płynne przełączanie się między tymi dwoma kontami? Tzn. trzeba się z jednego wylogować, by zalogować się na drugie?

Dekoder nie działa

@Prym4s napisał: (...) Może dekoder już stary? Ooo.. Zdecydowanie tak! Doradca powinien Ci zaproponować wymianę na inny model.

Dwa plany Orange Flex na jedną osobę

No właśnie... Jeżeli uważasz, że takie przełączanie, a raczej zarządzanie kilkoma nrami w apce Orange Flex, powinno się odbywać na jednym koncie - to może warto w tej sprawie założyć Pomysł? Ja osobiście sam rozważam przejście z drugim nrem na Orange [...]

Dwa plany Orange Flex na jedną osobę

Przy okazji tego ↑ wpisu nasunęło mi się pytanie. Apka nie pozwala na jakieś takie płynne przełączanie się między tymi dwoma kontami? Tzn. trzeba się z jednego wylogować, by zalogować się na drugie?

Dekoder nie działa

@Prym4s napisał: (...) Może dekoder już stary? Ooo.. Zdecydowanie tak! Doradca powinien Ci zaproponować wymianę na inny model.

Brak prawidłowej operacji w NMO na www

@mabud73 - dzięki za screeny . Przekazałem je dalej.Z tego co pamiętam, to na wersji desktopowej funkcjonalność przycisku 'Zgłoś błąd' była bardziej rozbudowana. Można było zaznaczyć obszar, którego zgłoszenie dotyczy.

Zgłoś błąd...bez możliwości jego pokazania?

@burebusek napisał: (...) wcześniej zahaczyłem o ten problem kar, ale widocznie nie był dla Ciebie istotny. Dla mnie już tak. Miałeś bowiem mniejszą kwotę kary niż ja w tym konkretnym dniu, chociaż umowa Tobie się kończy później. Odniosłem się do tego w r [...]

Własny router na światłowodzie - jak uzyskać dane do logowania?

Hm... Ta strona @mrt jest dedykowana dla nowych użytkowników, którzy się jeszcze nie zarejestrowali. Ci którzy już kiedyś usługę zarejestrowali, zawsze mogą skorzystać z tej porady: Odzyskiwanie loginu i zmiana hasła do Neostrady I na marginesie jesz [...]

Podświetlenie w bocznym menu kategorii, w której aktualnie jesteśmy

Co do bocznego menu (po lewej stronie) - znajdując się w jakimś temacie, gdy już rozwiniemy menu, dobrze by było, gdyby od razu ukazała się ścieżka do kategorii w jakiej ten temat się znajduje. Chodzi o coś w tym stylu: No chyba że ścieżka będzie uwidoc [...]

Dodanie nazwy kategorii w widoku tematu

To i ja dołożę, nie tyle uwagę, co bardziej pewną obserwację (dokonaną z punktu widzenia Moda ): teraz po przejściu do tematu nie widać, w jakiej on znajduje się kategorii. Wcześniej, jeśli dobrze pamiętam, taka nazwa kategorii była widoczna; więcej - nawe [...]

zarządzanie kilkoma planami

Jeden klient może mieć więcej niż jeden Plan, zrobiłem test z rejestracją kolejnego planu na e-mail, musiałem użyć innego, niż wykorzystany przy rejestracji pierwszego. Ale przecież zidentyfikowaliście mnie - zdjęcia dowodu i selfie, że ja to ja... w obu p [...]

Selekcja dostawców usług elektronicznych pod kątem supportu w języku polskim

Pomysł polega na tym, aby Orange dając dostęp do świadczenia usług elektronicznych na swojej sieci wymagała od danego dostawcy wsparcia/supportu w języku polskim. Jeśli obecne umowy na to nie pozwalają, warto aby takie kryterium zastosować do nowych umów z [...]

mObywatel zamiast dowodu w salonach

Mam propozycję, aby umożliwić obsługę klientów w salonach na podstawie aplikacji mObywatel zamiast dowodu osobistego/paszportu. Pracownicy salonów mają możliwość pobrania bezpłatnej aplikacji mWeryfikator, dzięki której można zweryfikować poprawność i aute [...]