389
Postów
1764
Kudo
5
Rozwiązań
Z dumą wspieram Orange BSA na światłowodzie :)
VI Urodziny Społeczności
V Urodziny Społeczności
Wielkanoc 2021
Święta 2020
Mikołajki 2020
III Urodziny Społeczności
JESIEŃ - 4 pory roku
Pomagaj innym i dodawaj rozwiązania
Zbieraj lajki pod swoimi postami
Dawaj lajki innym
Przeglądaj strony Nasz Orange
Dodawaj i komentuj pomysły
08-02-2024 11:20
Znalazłem odpowiedź 🙂 fajni klienci ale gdzie pączki???
08-02-2024 11:18
Świetna relacja. A torcik jakie smaki 🤤? Generalnie z uploadem to nie poszaleli. Chciałoby się conajmiej 2,5 Gbit jak nie więcej 🤭 ale możliwe że będą zmiany w ofercie albo dla biznesu. Nie mniej rynek to zweryfikuje. Konkurencją nie śpi 😆
07-02-2024 09:07
Właśnie esim nie daje żadnej korzyści użytkownikowi końcowemu. Jedynie operator ma oszczędność na produkcji zwykłych simek. Jeszcze są problemy przy przenoszeniu karty SIM między urządzeniami. Nie jest to takie proste jak zwykła karta SIM. Natomiast urządz [...]
08-02-2024 11:20
Znalazłem odpowiedź 🙂 fajni klienci ale gdzie pączki???
08-02-2024 11:18
Świetna relacja. A torcik jakie smaki 🤤? Generalnie z uploadem to nie poszaleli. Chciałoby się conajmiej 2,5 Gbit jak nie więcej 🤭 ale możliwe że będą zmiany w ofercie albo dla biznesu. Nie mniej rynek to zweryfikuje. Konkurencją nie śpi 😆
07-02-2024 09:07
Właśnie esim nie daje żadnej korzyści użytkownikowi końcowemu. Jedynie operator ma oszczędność na produkcji zwykłych simek. Jeszcze są problemy przy przenoszeniu karty SIM między urządzeniami. Nie jest to takie proste jak zwykła karta SIM. Natomiast urządz [...]
13-09-2022 12:17
14 dni po zakończonej umowie. Najczęściej to jak już wyłączą sygnał internetu.
07-02-2022 15:57
Napisz też czy to światłowód od Orange czy innego operatora który świadczy usługę dla Orange. Jest to ten drugi przypadek wymieniony przeze mnie to na 100% dostaniesz ONT do którego technik podłączył twój funbox. Wynika z tego że bezpośredniego połączenia [...]
06-02-2022 21:18
Dzięki za odpowiedz. Kiedyś technik Orange potrafił zmienić pare kabli i jakość połączenia się poprawiała. Moze tobie uda się poprosić o przełączenie na inna wolną parę. Ewentualnie wymiana tego odcinka 30 metrów kabla może być dobrym rozwiązaniem. Ciekawe [...]
03-03-2020 17:21
Biorąc pod uwagę coraz większą ilość komunikatorów z darmowym ruchem sugeruję dodać iMessage firmy Apple do pakietu SocialPass. Użytkownicy iPhonów dziękują 🙂
17-09-2024 14:15
Z racji tego, że Apple we wczorajszej aktualizacji włączyło obsługę RCS, chciałbym prosić o jego wdrożenie w Orange dla wszystkich ofert. Pozwoli to na międzyplatformową komunikację i podniesienie jakości korzystania z Waszych usług.
16-09-2024 11:33
Zrobienie możliwości oglądania wszystkich kanałow na telefonie w aplikacji Orange Tv na internecie mobilnym przy abonamenie.To troche dziwne że skoro płacimy za telewizję.A ktoś jest po za domem a chciałby oglądnać telewizję to nie może bo wybrane kanały d [...]
15-09-2024 18:47
Obecnie do wyłączenia usługi na stronie MO wystarczy jedno kliknięcie w prostokącik, który znajduje się obok innej opcji np. przedłużenia pakietu No Limit. Przydałoby się okienko do potwierdzenia chęci rezygnacji z usługi celem zapobieżenia przypadkowym kl [...]