395
Postów
1781
Kudo
5
Rozwiązań
Z dumą wspieram Orange BSA na światłowodzie :)
VI Urodziny Społeczności
V Urodziny Społeczności
Wielkanoc 2021
Święta 2020
Mikołajki 2020
III Urodziny Społeczności
JESIEŃ - 4 pory roku
Pomagaj innym i dodawaj rozwiązania
Zbieraj lajki pod swoimi postami
Dawaj lajki innym
Przeglądaj strony Nasz Orange
Dodawaj i komentuj pomysły
11-01-2025 23:00
Witajcie. Mam do Was pytanie. Otóż podczas budowy przyłącza panowie technicy założyli do mojego budynku światłowód i ośmiożyłowy kabel. Natomiast ja na gniazdu nie mogę się tego doszukać. Pytanie jest z goła inne. Chodzi o możliwość podłączenia więcej niż [...]
08-01-2025 17:24
Hej . Mi się wczoraj udało przenieść numer. Przesyłka DPD już gotowa do nadania. Swoją drogą i tak będę zmieniał kartę na esim więc wydaje mi się nie potrzeby krok z wysyłką plastiku. Natomiast dzisiaj to dzisiaj. Różnie może być.
06-01-2025 21:40
Niestety nie działa. Nie udało mi się wejść na prawidłową stronę. Ciągle przekierowuje do sklepu.
08-01-2025 17:24
Hej . Mi się wczoraj udało przenieść numer. Przesyłka DPD już gotowa do nadania. Swoją drogą i tak będę zmieniał kartę na esim więc wydaje mi się nie potrzeby krok z wysyłką plastiku. Natomiast dzisiaj to dzisiaj. Różnie może być.
06-01-2025 21:40
Niestety nie działa. Nie udało mi się wejść na prawidłową stronę. Ciągle przekierowuje do sklepu.
06-01-2025 17:36
Nie pomaga. Na różnych przeglądarkach po kliknięciu w przenieś numer i odbierz 1000 GB (https://www.orange.pl/gear/commerce/init-wizard?market=B2C&proposition=8531312&processType=NUMBER_PORTABILITY) to przenosi mnie na stronę sklepu. Nie idzie prze [...]
13-09-2022 12:17
14 dni po zakończonej umowie. Najczęściej to jak już wyłączą sygnał internetu.
07-02-2022 15:57
Napisz też czy to światłowód od Orange czy innego operatora który świadczy usługę dla Orange. Jest to ten drugi przypadek wymieniony przeze mnie to na 100% dostaniesz ONT do którego technik podłączył twój funbox. Wynika z tego że bezpośredniego połączenia [...]
06-02-2022 21:18
Dzięki za odpowiedz. Kiedyś technik Orange potrafił zmienić pare kabli i jakość połączenia się poprawiała. Moze tobie uda się poprosić o przełączenie na inna wolną parę. Ewentualnie wymiana tego odcinka 30 metrów kabla może być dobrym rozwiązaniem. Ciekawe [...]
03-03-2020 17:21
Biorąc pod uwagę coraz większą ilość komunikatorów z darmowym ruchem sugeruję dodać iMessage firmy Apple do pakietu SocialPass. Użytkownicy iPhonów dziękują 🙂
30-12-2024 12:54
Proponuję wprowadzić, jeśli jeszcze tak nie jest, konieczności potwierdzenia chęci usunięcia konta NO poprzez link wysyłany emailem. Istniejąca implementacja tej kluczowej funkcjonalności jest IMHO zbyt łatwa do przypadkowego uruchomienia. Wystarczy wejść [...]
17-09-2024 14:15
Z racji tego, że Apple we wczorajszej aktualizacji włączyło obsługę RCS, chciałbym prosić o jego wdrożenie w Orange dla wszystkich ofert. Pozwoli to na międzyplatformową komunikację i podniesienie jakości korzystania z Waszych usług.