234
Postów
888
Kudo
5
Rozwiązań
Z dumą wspieram Orange BSA na światłowodzie :)
VI Urodziny Społeczności
V Urodziny Społeczności
Wielkanoc 2021
Święta 2020
Mikołajki 2020
III Urodziny Społeczności
Złote Herosy 2022
Pomagaj innym i dodawaj rozwiązania
Zbieraj lajki pod swoimi postami
Dawaj lajki innym
Przeglądaj strony Nasz Orange
Dodawaj i komentuj pomysły
04-02-2023 21:52
@j131trafnie to ująłeś, każdy klient powinien to przeczytać zanim cokolwiek podpisze. Dobrze że są umowy "online". Przynajmniej część społeczeństwa się nie złapie na wkręty konsultantów. Niestety większość firm tak działa. Aby złapać klienta. Usłyszysz to [...]
04-02-2023 21:24
Dlatego ja też każdemu powtarzam żeby wstrzymał się z zakupami w salonach (choć gro znajomych jest "tradycjonalistami"). Jest internet/infolinia i tam trzeba składać zamówienia i zawierać umowy. Jak coś nie będzie pasować lub człowiek się rozmyśli to ma 14 [...]
02-02-2023 22:28
Czas takie głupoty gadają konsultanci tzn. VoLTE czy VoWiFi tylko na sprzęcie zakupionym u operatora. Prawda jest taka że nie dotyczy to sprzętu Apple. Stąd potem różne domysły. 5G działa i ma się dobrze w każdej polskiej sieci.
04-02-2023 21:52
@j131trafnie to ująłeś, każdy klient powinien to przeczytać zanim cokolwiek podpisze. Dobrze że są umowy "online". Przynajmniej część społeczeństwa się nie złapie na wkręty konsultantów. Niestety większość firm tak działa. Aby złapać klienta. Usłyszysz to [...]
04-02-2023 21:24
Dlatego ja też każdemu powtarzam żeby wstrzymał się z zakupami w salonach (choć gro znajomych jest "tradycjonalistami"). Jest internet/infolinia i tam trzeba składać zamówienia i zawierać umowy. Jak coś nie będzie pasować lub człowiek się rozmyśli to ma 14 [...]
02-02-2023 22:28
Czas takie głupoty gadają konsultanci tzn. VoLTE czy VoWiFi tylko na sprzęcie zakupionym u operatora. Prawda jest taka że nie dotyczy to sprzętu Apple. Stąd potem różne domysły. 5G działa i ma się dobrze w każdej polskiej sieci.
13-09-2022 12:17
14 dni po zakończonej umowie. Najczęściej to jak już wyłączą sygnał internetu.
07-02-2022 15:57
Napisz też czy to światłowód od Orange czy innego operatora który świadczy usługę dla Orange. Jest to ten drugi przypadek wymieniony przeze mnie to na 100% dostaniesz ONT do którego technik podłączył twój funbox. Wynika z tego że bezpośredniego połączenia [...]
06-02-2022 21:18
Dzięki za odpowiedz. Kiedyś technik Orange potrafił zmienić pare kabli i jakość połączenia się poprawiała. Moze tobie uda się poprosić o przełączenie na inna wolną parę. Ewentualnie wymiana tego odcinka 30 metrów kabla może być dobrym rozwiązaniem. Ciekawe [...]
03-03-2020 17:21
Biorąc pod uwagę coraz większą ilość komunikatorów z darmowym ruchem sugeruję dodać iMessage firmy Apple do pakietu SocialPass. Użytkownicy iPhonów dziękują 🙂
27-01-2023 12:24
Apple udostępnia funkcjonalność operatorom, którzy mogą ją włączyć dla swoich klientów korzystających z urządzeń Apple niewyposażonych w moduł LTE/5G: https://support.apple.com/pl-pl/HT203032 (akapit "Nawiązywanie i odbieranie połączeń przez sieć Wi-Fi z [...]
08-01-2023 16:07
To 1 z 3 (główna) przyczna porzucenia przeze mnie Orange Flex dla Firm: Brak możliwości dokonywania płatności w klasyczny sposób tj. poprzez dokonanie przelewu bankowego na podany wcześniej rachunek. Tak dziadki są wśród nas :)! Czy rzeczywiście nie można [...]
03-01-2023 17:34
Administratorzy dużych sieci takich jak ja poszukują informacji na podstawie których mogą oficjalnie potwierdzić jakie polityki sieciowe muszą być otwarte w danej sieci aby urządzenie mogło korzystać z wifi calling. Takie pytanie jest np tu https://nasz.or [...]