- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Znowu ten sam problem z logowaniem numeru w NMO
Tym razem już nawet w aplikacji go nie mam 😞 i wciąż to samo - błąd, złe hasło, zły login i na koniec - konto zostało zablokowane.
Chcę powrotu do starego Mój Orange, albo zlikwidowania konta dla numeru z którym mam problem podczas logowania w NMO.
Dodam, że dzieją się te anomalia od wczoraj kiedy to podczas rozmowy na czacie poinformowano mnie że są prowadzone jakieś prace techniczne. Mam nadzieję, że gdy zadzwonię dziś do BOK to oni będą w stanie usunąć to konto problemowe.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Znaczy się doprowadziłam do tego, że mam znowu w aplikacji ten numer z którym miałam problem, no więc co zrobiłam - mianowicie zalogowałam się numerem komórki, następnie przypomnij hasło, ( tu popełniłam mały błąd bo zamiast wpisać adres mailowy innej domeny,wpisałam znowu numer komórki ) Gdybym podała adres to myślę, że kod do zmiany hasła otrzymałabym na e - maila, a nie na telefon, i wtedy mogłabym logować się nowym adresem.No cóż byłam na tyle zmęczona i sfrustrowana, że wyszło jak wyszło ( jeszcze spróbuję ale na tą chwilę to mi wystarczy).
W aplikacji smartfona sprawdzam to co potrzebne jest mi na ten moment.
Dałam radę rozwiązać problem jak obiecałam ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mam już dosyć :(
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mam już dosyć :(
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mam już dosyć :(
@Misiek62, jacy eksperci? Metodą prób i błędów, a także zadziornością, można dojść do sedna problemów. Jeżeli zaś związane to jest z pracami, to nic tu po nas. @wscieklaewka, wiem skądinąd, że miałaś problemy, więc ja bym postawił na hard reset telefonu i cierpliwie, a nie chaotycznie przechodził wszystkie etapy instalki. Przekonałem się, że zależność pomiędzy wymaganymi ustawieniami jest ogromna. Pominiesz, albo zlekceważysz, będziesz miała problemy. Tak sobie wgrali soft operatora, że musisz być "posłuszna"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mam już dosyć :(
@Piotrekk85napisał(-a)
A próbowałaś zalogować się tymi danymi co wchodzisz tu na forum?
Dzień dobry @Piotrekk85
Akurat to konto którym loguję się na forum jest w porządku ( stare Orange i oby tak dalej było bo nie mam z nim żadnych problemów )
Chodzi o drugie konto które przypisane jest na inną osobę, ale miałam go w aplikacji również, a wczoraj ono mi znikło ( to konto emigrowało się parę miesięcy temu, ze starego do NMO i z tym kontem mam same problemy ).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mam już dosyć :(
@Misiek62napisał(-a)
@wscieklaewkaekspertami od problemów z NMO są @Anonim i @Wiktor... Jeśli problem z appką w telefonie , to warto ją odinstalować i pobrać na nowo. Chyba że wiesz jak jej wyczyścić dane. To zacznij od ostatniego. Co do webowej wersji NMO poczekaj, skoro mówią o jakichś pracach.
Witam @Misiek62
Nie wiem jak wyczyścić dane, w ogóle już nic nie wiem ( kiedy wreszcie ja przestanę być wściekłą ewką grrr nie wiem ) Spróbuję poczekać, choć znając siebie to ..... nie dokończę 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mam już dosyć :(
@Anonimnapisał(-a)@Misiek62, jacy eksperci? Metodą prób i błędów, a także zadziornością, można dojść do sedna problemów. Jeżeli zaś związane to jest z pracami, to nic tu po nas. @wscieklaewka, wiem skądinąd, że miałaś problemy, więc ja bym postawił na hard reset telefonu i cierpliwie, a nie chaotycznie przechodził wszystkie etapy instalki. Przekonałem się, że zależność pomiędzy wymaganymi ustawieniami jest ogromna. Pominiesz, albo zlekceważysz, będziesz miała problemy. Tak sobie wgrali soft operatora, że musisz być "posłuszna"
Ha, ha @Anonim
Ja to chyba już narodziłam się problemowa , a Ty ekspert nie wykręcaj się ino nieś mi pomoc ( to żart )
I tak Cię lubię 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mam już dosyć :(
@wscieklaewka, co masz za telefon (marka i system operacyjny) oraz czy masz jakiegoś antywirusa np.?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mam już dosyć :(
@wscieklaewkaJak posprzątać po aplikacji masz tutaj oproznij-cache-android/
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mam już dosyć :(
@Anonimnapisał(-a)@wscieklaewka, co masz za telefon (marka i system operacyjny) oraz czy masz jakiegoś antywirusa np.?
Mam najlepszy telefon 🙂 LG Spirit Android - stary ale jary. Antywirusa też mam komercyjnego, a problemy i tak są.
- « Poprzedni
- Następny »