Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Mam już dosyć :(

ROZWIĄZANE

Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 2437
  • 6237
  • 23

Mam już dosyć :(

Znowu ten sam problem z logowaniem numeru w NMO

Tym razem już nawet w aplikacji go nie mam 😞 i wciąż to samo - błąd, złe hasło, zły login i na koniec - konto zostało zablokowane.

Chcę powrotu do starego Mój Orange, albo zlikwidowania konta dla numeru z którym mam problem podczas logowania w NMO.

Dodam, że dzieją się te anomalia od wczoraj kiedy to podczas rozmowy na czacie poinformowano mnie że są prowadzone jakieś prace techniczne. Mam nadzieję, że gdy zadzwonię dziś do BOK to oni będą w stanie usunąć to konto problemowe.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 2437
  • 6237
  • 23

Mam już dosyć :(

Znaczy się doprowadziłam do tego, że mam znowu w aplikacji ten numer z którym miałam problem, no więc co zrobiłam - mianowicie zalogowałam się numerem komórki, następnie przypomnij hasło, ( tu popełniłam mały błąd bo zamiast wpisać adres mailowy innej domeny,wpisałam znowu numer komórki ) Gdybym podała adres to myślę, że kod do zmiany hasła otrzymałabym na e - maila, a nie na telefon, i wtedy mogłabym logować się nowym adresem.No cóż byłam na tyle zmęczona i sfrustrowana, że wyszło jak wyszło ( jeszcze spróbuję ale na tą chwilę to mi wystarczy).

W aplikacji smartfona sprawdzam to co potrzebne jest mi na ten moment.

Dałam radę rozwiązać problem jak obiecałam ?Emotikon: Szczęśliwy

 

 

 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

29 ODPOW. 29

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32767
  • 38713
  • 1388

Mam już dosyć :(

A próbowałaś zalogować się tymi danymi co wchodzisz tu na forum?

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5489
  • 18319
  • 186

Mam już dosyć :(

@wscieklaewka ekspertami od problemów z NMO są @Anonim i @Wiktor... Jeśli problem z appką w telefonie , to warto ją odinstalować i pobrać na nowo. Chyba że wiesz jak jej wyczyścić dane. To zacznij od ostatniego. Co do webowej wersji NMO poczekaj, skoro mówią o jakichś pracach.
Anonim

Nie dotyczy

Mam już dosyć :(

@Misiek62, jacy eksperci? Metodą prób i błędów, a także zadziornością, można dojść do sedna problemów. Jeżeli zaś związane to jest z pracami, to nic tu po nas. @wscieklaewka, wiem skądinąd, że miałaś problemy, więc ja bym postawił na hard reset telefonu i cierpliwie, a nie chaotycznie przechodził wszystkie etapy instalki. Przekonałem się, że zależność pomiędzy wymaganymi ustawieniami jest ogromna. Pominiesz, albo zlekceważysz, będziesz miała problemy. Tak sobie wgrali soft operatora, że musisz być "posłuszna"Emotikon: Język


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 2437
  • 6237
  • 23

Mam już dosyć :(


@Piotrekk85napisał(-a)
A próbowałaś zalogować się tymi danymi co wchodzisz tu na forum?

Dzień dobry @Piotrekk85

Akurat to konto którym loguję się na forum jest w porządku ( stare Orange i oby tak dalej było bo nie mam z nim żadnych problemów )

Chodzi o drugie konto które przypisane jest na inną osobę, ale miałam go w aplikacji również, a wczoraj ono mi znikło ( to konto emigrowało się parę miesięcy temu, ze starego do NMO i z tym kontem mam same problemy ). 


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 2437
  • 6237
  • 23

Mam już dosyć :(


@Misiek62napisał(-a)
@wscieklaewkaekspertami od problemów z NMO są @Anonim i @Wiktor... Jeśli problem z appką w telefonie , to warto ją odinstalować i pobrać na nowo. Chyba że wiesz jak jej wyczyścić dane. To zacznij od ostatniego. Co do webowej wersji NMO poczekaj, skoro mówią o jakichś pracach.

Witam @Misiek62

Nie wiem jak wyczyścić dane, w ogóle już nic nie wiem ( kiedy wreszcie ja przestanę być wściekłą ewką grrr nie wiem ) Spróbuję poczekać, choć znając siebie to ..... nie dokończę 🙂


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 2437
  • 6237
  • 23

Mam już dosyć :(


@Anonimnapisał(-a)

@Misiek62, jacy eksperci? Metodą prób i błędów, a także zadziornością, można dojść do sedna problemów. Jeżeli zaś związane to jest z pracami, to nic tu po nas. @wscieklaewka, wiem skądinąd, że miałaś problemy, więc ja bym postawił na hard reset telefonu i cierpliwie, a nie chaotycznie przechodził wszystkie etapy instalki. Przekonałem się, że zależność pomiędzy wymaganymi ustawieniami jest ogromna. Pominiesz, albo zlekceważysz, będziesz miała problemy. Tak sobie wgrali soft operatora, że musisz być "posłuszna"Emotikon: Język


Ha, ha @Anonim

Ja to chyba już narodziłam się problemowa , a Ty ekspert nie wykręcaj się ino nieś mi pomoc ( to żart )

I tak Cię lubię 🙂

Anonim

Nie dotyczy

Mam już dosyć :(

@wscieklaewka, co masz za telefon (marka i system operacyjny) oraz czy masz jakiegoś antywirusa np.?

Anonim

Nie dotyczy

Mam już dosyć :(

@wscieklaewkaJak posprzątać po aplikacji masz tutaj oproznij-cache-android/


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 2437
  • 6237
  • 23

Mam już dosyć :(


@Anonimnapisał(-a)

@wscieklaewka, co masz za telefon (marka i system operacyjny) oraz czy masz jakiegoś antywirusa np.?


Mam najlepszy telefon 🙂 LG Spirit Android - stary ale jary. Antywirusa też mam komercyjnego, a problemy i tak są.