- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światłowód, problemy od kwietnia, brak internetu od piątku.
@Samotnicknapisał(-a)Czy inni oprócz mnie też widzą ten absurd, że monter nie zostawia działającego urządzenia i to klient musi na własny koszt poszukiwać sprawnej sztuki? Musi w tym celu przemierzać dziesiątki kilometrów w czasach pandemii? Po prostu nie wierzę, że tak wygląda usuwanie awarii w 2021r.
Też tego nie rozumiem. Monter chyba widział że klient otrzymał nowy modem ale nie pod zewnętrzny ONT to powinien wymienić na ten który ma ze sobą a tamten z salonu zabrać. Klient musi teraz sam jeździć i tłumaczyć w salonie jaki sprzęt potrzebuje. Chyba coś tu jest nie tak.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światłowód, problemy od kwietnia, brak internetu od piątku.
Dobra napisze jak to się skończyło jakby ktoś miał też taki problem i trafił na ten temat.
tl;dr: Najlepiej zapłacić technikowi 130zł i później to reklamować nie marnować czasu. Nie wiem czy uznają reklamacje dowiem się za miesiąc.
Tak jak pisał @-brtk- nie ma sensu, pisałem im żeby wymienili mi na funboxa 2.0 bo niektóre 3.0 są wadliwe i nie działają z moim ONT. Chcieć i zgłaszać sobie można mają procedury.
Jednak w końcu trafiła się Pani co niby zgłosiła wymianę i zapewniła że dostanę w salonie 2.0.
Pojechałem do BOK i oczywiście że nie dostałem 2.0 bo nie mogą wydać takie procedury, tylko znów mi dali 3.0 który nie działa, ale Pani w BOK podzwoniła i niby inaczej zgłosiła jakoś oszukała procedury dzięki czemu technik miał wymienić za darmo na prawidłowy funbox. Miał no właśnie... dostałem SMS od Orange na drugi dzień że przyjedzie jutro monter o 18-20 tylko że mnie nie byłoby w domu; i przez pomyłkę odpisałem na SMS 1 co anulowało zlecenie zamiast 2 które miało zmienić termin wizyty... Mój błąd więc poprosiłem znów Panią z BOK, aby zgłosiła tak samo - darmowa wymiana tego funboxa no i zgłosiła, a termin wizyty mi wyznaczyli na 20.05... Chyba się wkurzyli że mają tyle zgłoszeń chłop im anuluje później nowe wystawia, dobra poczekam już się odzwyczaiłem od internetu po takim czasie bez 😞
________________
* Usunięto czat z Doradcą zgodnie z netykietą – moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światłowód, problemy od kwietnia, brak internetu od piątku.
A ja myślę że jak się już uporasz z wymianą modemu to będziesz finalnie bardziej zadowolony z światłowodu niż LTE. Szczególnie że LTE nie masz żadnych gwarancji i stabilności połączenia. A na światłowodzie nie ma takich problemów. Jak już zadziała to nie będziesz miał wątpliwości. Korzystam ze światłowodów różnych firm (w tym z Orange) i nie zaobserwowałem żadnych problemów, takie jak z łączami LTE.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światłowód, problemy od kwietnia, brak internetu od piątku.
@Filip92 I jak udało się ci rozwiązać problem daj znać
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światłowód, problemy od kwietnia, brak internetu od piątku.
@Koo22napisał(-a)@Filip92 I jak udało się ci rozwiązać problem daj znać
Tak, przyjechał technik nie wymienił za darmo musiałem mu podpisać ze płace 130zł, ale uznali wszystkie reklamacje i nie doliczyli nic do faktury z abonamentem za internet 👍
Internet działa super nic się nie rozłącza jak na tym modemie co dostałem od montera w dniu instalacji internetu, no i największa zaleta to zdecydowanie brak limitów. Wszystko mogę oglądać w FullHD bez obaw że wpadnie mi ograniczenie prędkości do 1Mb/s. Jestem zadowolony wszystko w jak najlepszym porządku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Światłowód, problemy od kwietnia, brak internetu od piątku.
@Filip92 najważniejsze że w końcu się udało i jesteś zadowolony, czyli tak jak sugerowaliśmy wymiana routera pomogła i nie zapłaciłeś żadnych dodatkowych opłat. Życzę aby wszystko działało bez problemów.
Pozdrawiam.
- « Poprzedni
- Następny »