Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Światłowód, problemy od kwietnia, brak internetu od piątku.

ROZWIĄZANE

Poziom 22, Pasjonat
  • 994
  • 1727
  • 11

Światłowód, problemy od kwietnia, brak internetu od piątku.


@Samotnicknapisał(-a)

Czy inni oprócz mnie też widzą ten absurd, że monter nie zostawia działającego urządzenia i to klient musi na własny koszt poszukiwać sprawnej sztuki? Musi w tym celu przemierzać dziesiątki kilometrów w czasach pandemii? Po prostu nie wierzę, że tak wygląda usuwanie awarii w 2021r.


Też tego nie rozumiem. Monter chyba widział że klient otrzymał nowy modem ale nie pod zewnętrzny ONT to powinien wymienić na ten który ma ze sobą a tamten z salonu zabrać. Klient musi teraz sam jeździć i tłumaczyć w salonie jaki sprzęt potrzebuje. Chyba coś tu jest nie tak. 


Poziom 12, Recenzent
  • 18
  • 40
  • 0

Światłowód, problemy od kwietnia, brak internetu od piątku.

Dobra napisze jak to się skończyło jakby ktoś miał też taki problem i trafił na ten temat.

tl;dr: Najlepiej zapłacić technikowi 130zł i później to reklamować nie marnować czasu. Nie wiem czy uznają reklamacje dowiem się za miesiąc.

 

Tak jak pisał @-brtk-  nie ma sensu, pisałem im żeby wymienili mi na funboxa 2.0 bo niektóre 3.0 są wadliwe i nie działają z moim ONT. Chcieć i zgłaszać sobie można mają procedury.

Jednak w końcu trafiła się Pani co niby zgłosiła wymianę i zapewniła że dostanę w salonie 2.0.

 

Pojechałem do BOK i oczywiście że nie dostałem 2.0 bo nie mogą wydać takie procedury, tylko znów mi dali 3.0 który nie działa, ale Pani w BOK podzwoniła i niby inaczej zgłosiła jakoś oszukała procedury dzięki czemu technik miał wymienić za darmo na prawidłowy funbox. Miał no właśnie... dostałem SMS od Orange na drugi dzień że przyjedzie jutro monter o 18-20 tylko że mnie nie byłoby w domu; i przez pomyłkę odpisałem na SMS 1 co anulowało zlecenie zamiast 2 które miało zmienić termin wizyty... Mój błąd więc poprosiłem znów Panią z BOK, aby zgłosiła tak samo - darmowa wymiana tego funboxa no i zgłosiła, a termin wizyty mi wyznaczyli na 20.05... Chyba się wkurzyli że mają tyle zgłoszeń chłop im anuluje później nowe wystawia, dobra poczekam już się odzwyczaiłem od internetu po takim czasie bez 😞

Screenshot_2021-05-14-11-20-22.png

________________
* Usunięto czat z Doradcą zgodnie z netykietą  – moderator Kinga


Poziom 20, Pasjonat
  • 104
  • 119
  • 2

Światłowód, problemy od kwietnia, brak internetu od piątku.

A ja myślę że jak się już uporasz z wymianą modemu to będziesz finalnie bardziej zadowolony z światłowodu niż LTE. Szczególnie że LTE nie masz żadnych gwarancji i stabilności połączenia. A na światłowodzie nie ma takich problemów. Jak już zadziała to nie będziesz miał wątpliwości. Korzystam ze światłowodów różnych firm (w tym z Orange) i nie zaobserwowałem żadnych problemów, takie jak z łączami LTE.


Poziom 16, Komentator
  • 21
  • 20
  • 0

Światłowód, problemy od kwietnia, brak internetu od piątku.

@Filip92  I jak udało się ci rozwiązać problem daj znać 


Poziom 12, Recenzent
  • 18
  • 40
  • 0

Światłowód, problemy od kwietnia, brak internetu od piątku.


@Koo22napisał(-a)

@Filip92  I jak udało się ci rozwiązać problem daj znać 


Tak, przyjechał technik nie wymienił za darmo musiałem mu podpisać ze płace 130zł, ale uznali wszystkie reklamacje i nie doliczyli nic do faktury z abonamentem za internet 👍 

 

Internet działa super nic się nie rozłącza jak na tym modemie co dostałem od montera w dniu instalacji internetu, no i największa zaleta to zdecydowanie brak limitów. Wszystko mogę oglądać w FullHD bez obaw że wpadnie mi ograniczenie prędkości do 1Mb/s. Jestem zadowolony wszystko w jak najlepszym porządku.


Poziom 35, Ekspert
  • 2951
  • 7365
  • 120

Światłowód, problemy od kwietnia, brak internetu od piątku.

@Filip92  najważniejsze że w końcu się udało i jesteś zadowolony, czyli tak jak sugerowaliśmy wymiana routera pomogła i nie zapłaciłeś żadnych dodatkowych opłat. Życzę aby wszystko działało bez problemów.

Pozdrawiam.