Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

komunikat w przeglądarce

ROZWIĄZANE
Anonim

Nie dotyczy

komunikat w przeglądarce

@Piotrekk85, jak wiesz, co masz, i na jakich zasadach, to ogarniesz bez problemu. No, chyba że nie wiesz, co bierzesz. Umowę masz w domu i na mailu, w razie draki. Bo te starsze promocje wykruszają się w sposób  ewoluujący. Co nie zmienia faktu, że dopóki jest możliwość korzystania z takiej oferty, to nikt bezpodstawnie nie wymiksuje abonenta. Umowa jest zawsze umową i tylko zależy, jak jest skonstruowana. Te nowsze oferty nie stwarzają takich możliwości swobodnego decydowania co, kiedy i za ile.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32319
  • 36186
  • 1366

komunikat w przeglądarce

@Anonim - masz rację.
Ale czytając wątek wydaje mi się, że tu może być albo źle skonfigurowany licznik danych, oparcie się na liczniku danych na modemie/routerze a nie na mój Orange lub ew. lejek techniczny.
Teoretycznie może być błąd po stronie systemu bilingowego. Czy inne przyczyny.
To jak wróżenie z fusów bez dostępu do indywidualnych danych, warto podpytać na BOK gdzie "na zapleczu" widać więcej 🙂
Anonim

Nie dotyczy

komunikat w przeglądarce

@Piotrekk85, otóż to. Najpierw prosimy o wsparcie, a potem domyślać się trzeba, co kto ma w detalach. Ogólnie, to można podpiąć regulamin korzystania z usług telekomunikacyjnych, zaś reszta tutaj 


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 3
  • 0

komunikat w przeglądarce

Moj problem dotyczyl tylko tego natretnego komunikatu o wykorzystaniu limitu, ktory powinien zniknac 3 dni temu. Do tego po jednym kliknieciu "ok rozumiem" komunikat powinien sie juz nie pojawiac nawet jak limit dalej jest.

 

Co do lejka oraz długosci promocji LTE bez limitu, zastrzezen chwilowo nie mam. Musze najpierw umowe znalezc i przeczytac dokladnie 🙂

 

Dziekuje za podpowiedzi i ogolne zainteresowanie tematem.


Zespół Nasz Orange
  • 2831
  • 10899
  • 150

komunikat w przeglądarce

A my z kolei @mas dziękujemy, że się z nami tym podzieliłeś Emotikon: Szczęśliwy.

Postaramy się przyjrzeć problemowi z nadal wyskakującym komunikatem, pomimo użytego przycisku "OK, rozumiem".

▬▬▬
Przy okazji mały wtręt do autora tematu (może jeszcze kiedyś zajrzy do niego ;-D):

Pokaż szczegóły
jest taka pożyteczna zasada panująca na NO:
Zasady NO - oznaczanie rozwiązań.JPG
Anonim

Nie dotyczy

komunikat w przeglądarce

@Wiktor, z tym trzeba uzbroić się w cierpliwośćEmotikon: Mrugający

madzia2s.PNG