- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
komunikat w przeglądarce
abonament: LTE FreeNet SIMO 34,91
limit 3g: 30gb, wykorzystane <1gb
limit lte: 100gb, wykorzystane 0gb
Komunikat pojawia sie srednio co przy 3 linku, jest to bardzo uciazliwe.
Problem wystepuje na telefonie i na kazdym innym urzadzeniu podlaczonym do niego jako router.
Trwa to od kilu dni, zaczelo sie przed koncem okresu rozliczeniowego i trwa nadal nawet po odnowieniu limitow.
Zalaczam screen.
edit: klikanie "ok rozumiem" nic nie daje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
komunikat w przeglądarce
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
komunikat w przeglądarce
Mozesz mi podac gdzie dokladnie bo siedze i szukam i nie moge znalezc. W pakiety i ustawienia poprzegladalem i wszystko mam wylaczone.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
mas napisał(-a):Mozesz mi podac gdzie dokladnie bo siedze i szukam i nie moge znalezc. W pakiety i ustawienia poprzegladalem i wszystko mam wylaczone.
@maszobacz tutaj https://nasz.orange.pl/t5/forums/v3_1/forumtopicpage/board-id/Siec-i-dostepnosc-uslug/thread-id/2691...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
komunikat w przeglądarce
Dzięki, szukalem zeby cos wylaczyc, a tu trza bylo wlaczyc
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
komunikat w przeglądarce
@mas, próbowałem dojść do tego i wygląda mi na to, że w ten sposób jesteś "zachęcany" do wymiksowania się z usługi, której ni jak nie znalazłem w archiwum. Ale są jeszcze pdf-y i na ich podstawie, wywnioskowałem, że skończyły się u Ciebie dobre czasy i wg. regulaminu z 20 sierpnia 2015r., masz trzy możliwości/po zakończeniu okresu zastrzeżeniowego/. Żadna z nich nie upoważnia do przejścia na niższy pułap. Proponuję więc zapoznać się z ofertą przedstawioną przez @Jarek w temacie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
komunikat w przeglądarce
Troche dziwne bo ja swoja umowe podpisywalem na dwa lata (konczy sie w marcu 2018) wiec nielimitowane LTE na 3/6 miesiecy juz mi sie dawno powinno skonczyc wedlug tej tabelki. Nie pamietam jak to bylo przy podpisywaniu umowy. Jedyne co kojarze to, ze "lejek" LTE jezeli wogole byl to bardzo wysoki, spokojnie wystarczalo do ogladanie FHD a teraz na hdready ledwo starcza. Jakos do konca umowy wytrzymam a pozniej chyba calkowicie zrezygnuje bo 5mb to ja mam w pracy bez placenia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
komunikat w przeglądarce
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś