Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

komunikat w przeglądarce

ROZWIĄZANE

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 3
  • 0

komunikat w przeglądarce

abonament: LTE FreeNet SIMO 34,91

limit 3g: 30gb, wykorzystane <1gb

limit lte: 100gb, wykorzystane 0gb

 

Komunikat pojawia sie srednio co przy 3 linku, jest to bardzo uciazliwe.

Problem wystepuje na telefonie i na kazdym innym urzadzeniu podlaczonym do niego jako router.

Trwa to od kilu dni, zaczelo sie przed koncem okresu rozliczeniowego i trwa nadal nawet po odnowieniu limitow.

 

Zalaczam screen. 

 

edit: klikanie "ok rozumiem" nic nie daje.


orange.jpg

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32313
  • 36175
  • 1366

komunikat w przeglądarce

Na mój Orange lub na bok http://orange.pl/kontakt możesz wyłączyć komunikaty w przeglądarce.

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 3
  • 0

komunikat w przeglądarce

Mozesz mi podac gdzie dokladnie bo siedze i szukam i nie moge znalezc. W pakiety i ustawienia poprzegladalem i wszystko mam wylaczone.

Anonim

Nie dotyczy

komunikat w przeglądarce


mas napisał(-a):

Mozesz mi podac gdzie dokladnie bo siedze i szukam i nie moge znalezc. W pakiety i ustawienia poprzegladalem i wszystko mam wylaczone.


@maszobacz tutaj https://nasz.orange.pl/t5/forums/v3_1/forumtopicpage/board-id/Siec-i-dostepnosc-uslug/thread-id/2691...


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 3
  • 0

komunikat w przeglądarce

Dzięki, szukalem zeby cos wylaczyc, a tu trza bylo wlaczyc Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Anonim

Nie dotyczy

komunikat w przeglądarce

@mas, próbowałem dojść do tego i wygląda mi na to, że w ten sposób jesteś "zachęcany" do wymiksowania się z usługi, której ni jak nie znalazłem w archiwum. Ale są jeszcze pdf-y i na ich podstawie, wywnioskowałem, że skończyły się u Ciebie dobre czasy i wg. regulaminu z 20 sierpnia 2015r., masz trzy możliwości/po zakończeniu okresu zastrzeżeniowego/. Żadna z nich nie upoważnia do przejścia na niższy pułap. Proponuję więc zapoznać się z ofertą przedstawioną przez @Jarek w temacie Emotikon: Szczęśliwy 

Limit SIMO.PNG


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 3
  • 0

komunikat w przeglądarce

Troche dziwne bo ja swoja umowe podpisywalem na dwa lata (konczy sie w marcu 2018) wiec nielimitowane LTE na 3/6 miesiecy juz mi sie dawno powinno skonczyc wedlug tej tabelki. Nie pamietam jak to bylo przy podpisywaniu umowy. Jedyne co kojarze to, ze "lejek" LTE jezeli wogole byl to bardzo wysoki, spokojnie wystarczalo do ogladanie FHD a teraz na hdready ledwo starcza. Jakos do konca umowy wytrzymam a pozniej chyba calkowicie zrezygnuje bo 5mb to ja mam w pracy bez placenia.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32313
  • 36175
  • 1366

komunikat w przeglądarce

Wariant usługi zależy od dnia podpisania umowy, tabelka może Ciebie nie dotyczyć. Ponadto nawet jak masz jakieś nielimitowane LTE to może być tak, że lejek nie włącza się od razu. Ew. jak ściągasz niewiarygodne ilości danych to możesz dostać tzw. lejek techniczny.
Anonim

Nie dotyczy

komunikat w przeglądarce

@mas, czy ten regulamin dotyczy Ciebie?

regulamin.PNG


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32313
  • 36175
  • 1366

komunikat w przeglądarce

Z tymi promocjami najlepiej zwrócić się na BOK, one zwykle różnią się datą startu. A poza regulamin promocji jest regulamin oferty 😄 ciężko to ogarniać ^^