Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

komunikat w przeglądarce

ROZWIĄZANE
Anonim

Nie dotyczy

komunikat w przeglądarce


Wiktor napisał(-a):

Piotrekk85 napisał(-a):
Ta oferta nie dawno została wyłączona http://www.telepolis.pl/wiadomosci/orange-wylaczy-kolejne-archiwalne-plany,2,3,38315.html
Jeszcze pewnie powisi kilka miesięcy i może za jakiś czas ktoś uporządkuje - ale raczej wątpię.

Faktycznie od marca tego roku wszyscy posiadacze planów archiwalnych są sukcesywnie migrowani do obecnej oferty z abonamentem nie wyższym niż obecny.
Myślę, że regulaminy powinny pozostać dostępne do wglądu jako materiały archiwalne Emotikon: Szczęśliwy... (I to tak co najmniej przez rok - z uwagi na możliwość składania reklamacji).

@burebusek na jakiej stronie(ach) znalazłeś linki do tych trzech regulaminów? Szczęśliwy robot. Przyjrzymy się temu Szczęśliwy mężczyzna.


@Wiktor, masz szczęście, że gdzieś to zapisałem. I kolejno bodajże w pdf-ach pkt.14;10;15 takie zapisy są. Linki 1); 2) i tutaj .


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

komunikat w przeglądarce

Wiktorowi chodziło o coś innego. Nie o linki do regulaminów, a strony na portalu, które zawierają te linki.
Anonim

Nie dotyczy

komunikat w przeglądarce


Piotrekk85 napisał(-a):
Wiktorowi chodziło o coś innego. Nie o linki do regulaminów, a strony na portalu, które zawierają te linki.

@Piotrekk85, te pdfy zapisałem z MO z regulaminami. Być może ich już tam nie ma...nie sprawdzałem. Jest tego kilkaset i trzeba było dobrze szperać.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

komunikat w przeglądarce

Tylko na Mój Orange te regulaminy są w związku z wymaganiami prawnymi. Każdy operator musi umieszczać takie papierki, nawet archiwalne, dopóki nie minie czas na reklamację itp itd.

Powinny mieć stosowne info o "archiwalności" itp.

Zespół Nasz Orange
  • 2832
  • 10922
  • 150

komunikat w przeglądarce


burebusek napisał:

te pdfy zapisałem z MO z regulaminami. Być może ich już tam nie ma...nie sprawdzałem. Jest tego kilkaset i trzeba było dobrze szperać.

Chodziło mi dokładnie o to, o czym wyżej już (↑) napisał @Piotrekk85 Emotikon: Szczęśliwy. Nie jest to jakoś bardzo pilne, ale jednak dobrze by było, gdyby te regulaminy znajdowały się w czymś, co przypomina archiwum Robot pokazuje język; a nie np. w czymś, co można by było określić mianem bieżącej oferty Robot: LOL.

Anonim

Nie dotyczy

komunikat w przeglądarce


Wiktor napisał(-a):

burebusek napisał:

te pdfy zapisałem z MO z regulaminami. Być może ich już tam nie ma...nie sprawdzałem. Jest tego kilkaset i trzeba było dobrze szperać.

Chodziło mi dokładnie o to, o czym wyżej już (↑) napisał @Piotrekk85 Emotikon: Szczęśliwy. Nie jest to jakoś bardzo pilne, ale jednak dobrze by było, gdyby te regulaminy znajdowały się w czymś, co przypomina archiwum Robot pokazuje język; a nie np. w czymś, co można by było określić mianem bieżącej oferty Robot: LOL.


@Wiktor,

no więc po kolei: na MO wpisałem dzisiaj w polu wyszukiwania cały tytuł Regulamin promocyjnej usługi „Internet bez limitu danych” obowiązuje od 1 stycznia 2014 r. do odwołania>wyskoczył wynik > Regulaminy > PDF > pkt.14 (tą metodą pewnie "podciągnąłem"na potrzeby wcześniejszej odpowiedzi pozostałe dwa regulaminy), ponieważ wówczas forumowicze @madzia2s i @slawekleo nie określili ściśle warunków ich umów. Screeny dotyczą tylko jednego PDF.

wycinek 1.PNGwycinek 1a.PNGwycinek 1b.PNG

Anonim

Nie dotyczy

komunikat w przeglądarce

Regulamin promocyjnej....nie pogrubia, mimo podglądu edycji, że tak w istocie jest.

Zespół Nasz Orange
  • 2832
  • 10922
  • 150

komunikat w przeglądarce

OK. Dzięki @Anonim za wskazanie źródła Emotikon: Szczęśliwy.

Można do tego miejsca dotrzeć także bez używania wyszukiwarki i słów-kluczy. Ścieżka: [Dla osób prywatnych → Obsługa → Pakiety i ustawienia → Internet bez limitu danych]. Widać wyraźnie, że ta konkretna usługa widnieje pośród innych obecnie oferowanych; jednocześnie dot. wyłącznie archiwalnych już planów, dlatego jeszcze upewnię się, czy migracja z tychże planów została już w pełni zakończona i - oczywiście, gdyby tak się okazało - zadbam o to, by regulaminy trafiły do archiwum.

A już abstrahując od nieaktualności rzeczonych regulaminów Szczęśliwy mężczyzna... Jeśli dobrze rozeznałem Twoje intencje @Anonim - sam wątek o usłudze Internet bez limitu danych z podanymi linkami, regulaminami, komentami itd., rozpocząłeś, by użytkownicy (borykający się z natrętnymi komunikatami - bo to w końcu clou tego tematu Szczęśliwy robot) spróbowali skorzystać z takowej usługi? A nuż to pomoże?! Emotikon: Szczęśliwy

Anonim

Nie dotyczy

komunikat w przeglądarce

@Wiktor, takie były moje intencje, ponieważ było to badanie tematu nie rozwiniętego w pełni przez userów, mających z tym problemy.


Zespół Nasz Orange
  • 2832
  • 10922
  • 150

komunikat w przeglądarce


burebusek napisał:

takie były moje intencje, ponieważ było to badanie tematu nie rozwiniętego w pełni przez userów, mających z tym problemy.


OK. Rozumiem Emotikon: Szczęśliwy.

Tego typu trop (tzn. posiadanie jakiegoś planu w konfiguracji z jakąś konkretną usługą/pakietem i w połączeniu z określonym zużyciem pakietu może generować alert!) nie byłby pozbawiony sensu Szczęśliwy kot.

W sumie - jeśli dobrze policzyłem - czterech użytkowników zgłosiło "natrętne" Mrugający mężczyzna okienko z komunikatem o możliwości zamówienia dodatkowego pakietu. Zdaje się jednak, że problem ten u nich ostatecznie sam ustąpił.

Proponuję dla tych, którzy w przyszłości trafią na ten temat, by podali od razu nazwę swojego planu telefonicznego/oferty na kartę, ilość/nazwę posiadanego/wykupionego pakietu internetowego, a także przykładowy screen z komunikatem oraz datą i godz. Idealnie by było, gdyby także napisali, czy podana wcześniej przez @Piotrekk85 porada coś dała Emotikon: Szczęśliwy.