Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
od lutego 2017
wczoraj
burebusek
Poziom 28, Specjalista
Poziom 28, Specjalista
Punkty: 208220
4149
3768
55
37
offline
ostatnia aktywność: 10-12-2018 21:06

Osiągnięcia

HEROS 2018 II

Heros 2018 I

Heros 2017

Generał Splendor *

Kapitan Charyzma ***

Kapitan Charyzma **

Kapitan Charyzma *

Supermoce

Wiedza

Pomagaj innym i dodawaj rozwiązania

Charyzma

Zbieraj lajki pod swoimi postami

Przyjazność

Dawaj lajki innym

Oczytanie

Przeglądaj strony Nasz Orange

Pomysłowość

Dodawaj i komentuj pomysły

📷@Katani1 wybrał zdjęcie na stronę główną 🖼️

@Piotrekk85, czy wszędzie magia świąt musi zostać spłycona? Chyba że na adwentowo

Zatrzymane chwile

@Misiek62, więc średnia spadła do cyfr po przecinku, mających w necie różnorodny opis

Problem z płatnościami w aplikacji Mój Orange

@Mati2616napisał(-a)Aplikacje zainstalowałem na nowym telefonie, a na starym nie sprawdzę bo już go fizycznie nie posiadam. Wcześniej tego problemu nie miałem, zaś teraz płatności nie chcą mi się załadować. W tym problem.@Mati2616, stary telefon nie ma nic [...]

Zatrzymane chwile

@Misiek62, to ja uwiecznię nowy dodatek

CS:GO za darmo i z trybem Battle Royale.

@Rafał, uprzedziłeś mnie w trakcie tworzenia posta z pytaniem do @Wojciecha

Pogaduchy

@nikodem_dyzma, co kto ma pod ręką

Przedłużenie umowy

@BBJaroth, dla Twojej, konkretnej sytuacji, najlepszym, moim zdaniem, będzie skorzystanie z tej stronyW ciągu 28 sek. oddzwonią sami na ich koszt i się wszystkiego dowiesz (o ile jesteś zainteresowany). Inaczej nici z tego. Musisz widzieć to okienko

Błąd 400 na Nasz Orange

@wscieklaewka, na przyszłość weź się za tego ludzika z obrazka i kliknij w niego. Dlaczego? Bo masz cały czas sesję otwartą i jest to problem serwera Orange. Ikonkę WYLOGUJ zignoruj i zamknij przeglądarkę a potem otwórz jeszcze raz i wyczyść cookie. Niby m [...]

Logowanie na forum

@kaks531, jesteś teraz zalogowany poprzez serwis Orange na https://nasz.orange.pl. Jeżeli więc już tutaj jesteś, proponuję w drugiej karcie najpierw skopiować adres z zakładki Mój Orange na forum ( u góry) i co Ci wskoczy. Jak https://www.orange.pl/twojeko [...]

Korekta do zmian w hasłach NMO

Jeszcze nigdy i na którymkolwiek serwisie nie spotkałem się z sytuacją odmowy zmiany hasła, jaka mnie spotkała na NMO. A to z powodu zmiany tylko jednego ze znaków w dotychczasowym haśle. Natomiast wspak przeszło. Jeżeli jednak Zespół NO uzna to za "wybryk [...]

Komunikaty w języku polskim, czy angielskim?

Czytając ten wczorajszy temat, odnoszę nieodparte wrażenie, jakby ktoś celowo zmuszał klientów Orange do posiłkowania się translatorem. Jeden pomysł wcielą w życie, to drugi musi czekać w kolejce na realizację. Czy nie można było w trakcie tworzenia NMO op [...]

Komunikat na forum

Ponieważ jako klienci jesteśmy poniekąd niedoinformowani o różnego typu pracach serwisowych, proponuję tutaj na forum przykleić na stronie głównej informację o typach prac i godzinach przerw z powodów modernizacyjnych. Taki komunikat "wisiałby" odpowiednio [...]