Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
od luty
Online
burebusek
Poziom 26, Specjalista
Poziom 26, Specjalista
Punkty: 106580
2277
1574
34
21
online
ostatnia aktywność: 22-01-2018 20:04

O mnie

Kto późno przychodzi, sam sobie szkodzi-prawo optima;)

Osiągnięcia

Kapitan Charyzma **

Kapitan Charyzma *

Gość Urodzinowy

25 rozwiązań

1000 odpowiedzi

100 tematów

10 rozwiązań

Supermoce

Wiedza

Pomagaj innym i dodawaj rozwiązania

Charyzma

Zbieraj lajki pod swoimi postami

Przyjazność

Dawaj lajki innym

Oczytanie

Przeglądaj strony Nasz Orange

Pomysłowość

Dodawaj i komentuj pomysły

Usługa nie chce schodków

@Duke, a na ile będzie gorzej, niż zakładasz? Porównaj stare z NMO i ewentualnie swoje uwagi/pomysły/ wklejaj. Jeszcze nie wszystko wprowadzili i zakładam dobrą wolę pracujących nad ostatecznym jej kształtem. Jest też w uwagach gwiazdka, która będzie swoi [...]

II zlot społeczności Nasz Orange

Katani1 napisał(-a): No właśnie, w supermocach wyszło. że mało przyjazny jestem, to nadrabiam zaległości @Katani1, też to zauważyłem...nie obraź się Ale @mabud73 po zlocie bardziej @Piotrek, co byś powiedział na mój przelew bankowy i dodatkowa paczuszka [...]

Smart plan lte dodatkowy

@zofia2, wejdź poprzez zakładkę Kontakt na czat i porozmawiaj z konsultantem. Tutaj nikt nie ma wglądu do szczegółów.

II zlot społeczności Nasz Orange

Katani1 napisał(-a): No właśnie, w supermocach wyszło. że mało przyjazny jestem, to nadrabiam zaległości @Katani1, też to zauważyłem...nie obraź się Ale @mabud73 po zlocie bardziej @Piotrek, co byś powiedział na mój przelew bankowy i dodatkowa paczuszka [...]

Zgłoś się do testowania aplikacji mobilnej Mój Funbox 🤓

@mabud73 i @vdsl2, ja mam zainstalowaną wersję v1.2.8 i czekam na odzew @Artura, czy o tę chodzi...bo już ją testowałem pod kątem ustalenia najlepszego kanału

Rabat za e-fakturę

@Domi88, jedną z przyczyn może być nieterminowe opłacenie faktur. To mocna podstawa do zdjęcia rabatu, wynikająca z zapisów regulaminowych. Jeżeli jest inaczej, to przez zakładkę Kontakt na czacie, poprzez aplikację też, możesz reklamować.

Połączenie do BOK

DawidOrange napisał(-a):Szczerze mówiąc mógłbym płacić za połączenie jeśli byłbym pewny że na 100 % trafię na kompetentnego konsultanta.Powrót do aplikacji Mój Orange 4.0.2.@DawidOrange, jeżeli już zostałeś "złapany" na 4.1, to po ptokach. Na sobie się o t [...]

Zgłoszenie braku internetu na błękitnej linii 19393

W nawiązaniu do bliźniaczo podobnego tematu, miałem dzisiaj (nie)przyjemność zgłoszenia braku internetu. Doszedłem do wniosku, że chyba Orange "łata" dziurawą kieszeń, gdzie tylko się da. Wczoraj pisałem o podchwytliwej instalacji aplikacji MO w jej opisie [...]

mój orange 4,1 Abdroid uprawienia pamięci

@piotr-t1991, na pełnym logowaniu do aplikacji MO ostatnia pozycja (piąta) Uprawnienia i zaznacz checkboxem wszystkie...tak na wszelki wypadek, jakby nie chciała pobrać.

Prefiks z plusem czy zerem?

Proponuję w aplikacji MO zmienić przed prefiksem zero na plus.

Zapamiętane hasło przy pełnym logowaniu w aplikacji MO

Uważam, iż funkcja zapamiętania hasła przy pełnym logowaniu powinna trwale trzymać, chociażby dlatego, że nikt nie musi być "zakładnikiem" trzymającej sesji. Tymczasem, wygląda to tak, że dopóki nie postąpi się zgodnie z logiką funkcjonowania ikonki Wylogu [...]

Korekta sugestii połączenia z konsultantem za darmo

Jak zauważyłem, niektórzy skarżą się na połączenie płatne z aplikacji. Nie mnie oceniać, kto i na jakim etapie ma z tym problem. Więc, aby rozwiać wszelkie wątpliwości, proponuję dokonać korekty na wzór stworzony przeze mnie w Paincie: