- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
komunikat w przeglądarce
@Piotrekk85, jak wiesz, co masz, i na jakich zasadach, to ogarniesz bez problemu. No, chyba że nie wiesz, co bierzesz. Umowę masz w domu i na mailu, w razie draki. Bo te starsze promocje wykruszają się w sposób ewoluujący. Co nie zmienia faktu, że dopóki jest możliwość korzystania z takiej oferty, to nikt bezpodstawnie nie wymiksuje abonenta. Umowa jest zawsze umową i tylko zależy, jak jest skonstruowana. Te nowsze oferty nie stwarzają takich możliwości swobodnego decydowania co, kiedy i za ile.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
komunikat w przeglądarce
Ale czytając wątek wydaje mi się, że tu może być albo źle skonfigurowany licznik danych, oparcie się na liczniku danych na modemie/routerze a nie na mój Orange lub ew. lejek techniczny.
Teoretycznie może być błąd po stronie systemu bilingowego. Czy inne przyczyny.
To jak wróżenie z fusów bez dostępu do indywidualnych danych, warto podpytać na BOK gdzie "na zapleczu" widać więcej 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
komunikat w przeglądarce
@Piotrekk85, otóż to. Najpierw prosimy o wsparcie, a potem domyślać się trzeba, co kto ma w detalach. Ogólnie, to można podpiąć regulamin korzystania z usług telekomunikacyjnych, zaś reszta tutaj
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
komunikat w przeglądarce
Moj problem dotyczyl tylko tego natretnego komunikatu o wykorzystaniu limitu, ktory powinien zniknac 3 dni temu. Do tego po jednym kliknieciu "ok rozumiem" komunikat powinien sie juz nie pojawiac nawet jak limit dalej jest.
Co do lejka oraz długosci promocji LTE bez limitu, zastrzezen chwilowo nie mam. Musze najpierw umowe znalezc i przeczytac dokladnie 🙂
Dziekuje za podpowiedzi i ogolne zainteresowanie tematem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
komunikat w przeglądarce
A my z kolei @mas dziękujemy, że się z nami tym podzieliłeś .
Postaramy się przyjrzeć problemowi z nadal wyskakującym komunikatem, pomimo użytego przycisku "OK, rozumiem".
▬▬▬
Przy okazji mały wtręt do autora tematu (może jeszcze kiedyś zajrzy do niego ;-D):
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- « Poprzedni
- Następny »