Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Złe zrealizowanie zlecenia.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5418
  • 17801
  • 186

Złe zrealizowanie zlecenia.


jaryn napisał(-a):


nie można w trakcie jej rozpatrywania jednostronnie odstąpić od umowy.

Miałem na myśli, żeby od razu rozwiązać nie czekać. Teraz można obstawiać ruletkę dadzą czy nie dadzą.


Ależ nie ma mowy o ruletce, tylko problem czekania... Jeżeli w danych Orange jest zapisane, że zamówienie obejmuje usługi i telefefon, to w przypadku gdy nie zostanie dostarczony umowa nie została w pełni wykonana... z tym, że klient musi poczekać do zakończenia procesu rozpatrywania reklamacji. Może jedna skorzystać  z pomocy rzecznika, wskazując na przedłużanie procesu. Prawdopodobnie należy się z tego tytłu jakieś odszkodowanie.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32313
  • 36175
  • 1366

Złe zrealizowanie zlecenia.

Nie wiem czy to jest zasadne przedłużenie procesu. Brak odpowiedzi na reklamację w ciągu 30 dni powoduje uznanie w całości roszczeń. Więc wg mnie warto czekać.

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 15
  • 1
  • 0

Złe zrealizowanie zlecenia.

Ale ja naprawdę nie mam ochoty czekać. Możecie mi wytłumaczyć dlaczego jak wchodzę na strone Orange, to mam termin realizacji reklamacji 6 dni?
20170317_203127.png
Anonim

Nie dotyczy

Złe zrealizowanie zlecenia.


Frings napisał(-a):
Ale ja naprawdę nie mam ochoty czekać. Możecie mi wytłumaczyć dlaczego jak wchodzę na strone Orange, to mam termin realizacji reklamacji 6 dni?

@Frings kiedy napisałeś reklamacje ?


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 15
  • 1
  • 0

Złe zrealizowanie zlecenia.

Tak jak dodałem w załączniku. 9 marca. Zgłosiłem to telefonicznie.
Anonim

Nie dotyczy

Złe zrealizowanie zlecenia.

@Frings Czyli wszystko jest OK dostaniesz informacje że potrzebuja troche czasu na rozpatrzenie twoje reklamacji.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 15
  • 1
  • 0

Złe zrealizowanie zlecenia.

Ehh no nic. Następnym razem poszukam firmy, która bardziej przejmuje się klientem. Dzięki za odpowiedzi.

Pracuję w Orange
  • 35
  • 24
  • 3

Złe zrealizowanie zlecenia.

Zasada w Love jest taka. W przypadku wizyty Technika zawsze przychodzi jedna umowa + harmonogram rat gdy jest telefon,  czyli wszystkie nowe instalacje, migracje z ADSL na VDSL lub FTTH. Gdy wizyta technika nie jest konieczna zamowie realizuje firma kurierska.

W tym pierwszym przypadku technik ma tylko karte sim i sprzet (telefon dociera kurierem po instalacji uslugi) w drugim natomiast jest jeszcze wysylany telefon. A zatem warto zwrocic uwage czy w umowie lub wyciagu z umowy jest mowa o telefonie. 


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 15
  • 1
  • 0

Złe zrealizowanie zlecenia.

Nie ma. Infolinia mówiła, że telefon przyjdzie do dwóch tygodni. Wtedy trzeba będzie za niego zapłacić. Jako że mówili mi o dwóch fakturach, myślałem że ta właśnie druga, dotyczącą rat za telefon przyjdzie późnej, razem z telefonem.

Pracuję w Orange
  • 35
  • 24
  • 3

Złe zrealizowanie zlecenia.

Jesli w umowie brak informacji o telefonie to zwyczajnie otrzymaleś oferte TYLKO SIM, gdyby przyjrzeć sie dokładniej bardzo wazna jest umowa STACJONARNA bo to tam sa generowane oplaty za całą usluge Orange Love, a zatem musi byc zaznaczony wlasciwy model telefonu, wtedy na umowie pojawia sie informacja o kwocie raty i pierwszej wplaty. Natomiast jesli chodzi o usluge MOBILE tutaj przychodzi jedna kartka z potwierdzeniem odbioru telefonu.