Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Złe zrealizowanie zlecenia.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5418
  • 17801
  • 186

Złe zrealizowanie zlecenia.

@Anonim co do zasady zgadzam się z Tobą, że w takim stanie jak opisał "założyciel" tematu to nie doszło do wypełnienia umowy, czyli mamy przypadek jej nienależytego wykonania. Jednakże w obecnej sytuacji, wobec złożenia przez @Frings reklamacji, nie można w trakcie jej rozpatrywania jednostronnie odstąpić od umowy.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 15
  • 1
  • 0

Złe zrealizowanie zlecenia.

@Piotrekk85 Nie wiem dokładnie jak to jest organizowane. Kurier powiedział mi, ze telefon przyjdzie osobno, to samo infolinia. Nie musiałem za niego zapłacić tyle ile mi powiedziano, wiec doszedłem do wniosku, że jak już dojdzie sam telefon, to wtedy podpisze coś jeszcze, zapłacę i dostanę telefon. 

 

Jeżeli Orange nawet pozytywnie to rozpatrzy w ciągu 30 dni, to będę musiał czekać do dwóch tygodni na nową umowe, pozniej znowu po podpisaniu dwa tygodnie na telefon? Czyli wyjdą dwa miesiące od złożenia zamówienia. Świetnie.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5418
  • 17801
  • 186

Złe zrealizowanie zlecenia.


Piotrekk85 napisał(-a):
A Orange Love i zakup urządzenia w tej kombinacji są łączone czy oddzielnie?

Bo samo Orange Love jest chyba bezterminalowe.

@Piotrekk85  no tak, jeżeli z zakupem telefonu, to może być odrębna faktura w sytuacji gdy telefon na raty... Nie brałem nowego, więc nie wiem.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36192
  • 1366

Złe zrealizowanie zlecenia.

Jakoś strasznie pokombinowana sprawa.

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 15
  • 1
  • 0

Złe zrealizowanie zlecenia.

Tak. Ponoc raty za telefon maja być na osobnej fakturze.

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36192
  • 1366

Złe zrealizowanie zlecenia.

Orange przy Orange Love wprowadziło odróżnienie na rachunek i fakturę (mistrzostwa świata w zakręceniu).


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 15
  • 1
  • 0

Złe zrealizowanie zlecenia.

Macie jakieś rozwiązanie które może przyspieszyć ten cały proces? Może zgłosić to do rzecznika praw konsumentów?

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36192
  • 1366

Złe zrealizowanie zlecenia.

To wydłuży proces.
Wg mnie na początek poczekaj na odpowiedź. A jak Cię odpowiedź nie usatysfakcjonuje to wtedy rzecznik.

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 15
  • 1
  • 0

Złe zrealizowanie zlecenia.

Dobrze. W takim razie poczekam. Dzięki za odpowiedzi
Anonim

Nie dotyczy

Złe zrealizowanie zlecenia.


Misiek62 napisał(-a):

@jaryn co do zasady zgadzam się z Tobą, że w takim stanie jak opisał "założyciel" tematu to nie doszło do wypełnienia umowy, czyli mamy przypadek jej nienależytego wykonania. Jednakże w obecnej sytuacji, wobec złożenia przez @Frings reklamacji, nie można w trakcie jej rozpatrywania jednostronnie odstąpić od umowy.


Miałem na myśli, żeby od razu rozwiązać nie czekać. Teraz można obstawiać ruletkę dadzą czy nie dadzą.