- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Złe zrealizowanie zlecenia.
@Anonim co do zasady zgadzam się z Tobą, że w takim stanie jak opisał "założyciel" tematu to nie doszło do wypełnienia umowy, czyli mamy przypadek jej nienależytego wykonania. Jednakże w obecnej sytuacji, wobec złożenia przez @Frings reklamacji, nie można w trakcie jej rozpatrywania jednostronnie odstąpić od umowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Złe zrealizowanie zlecenia.
@Piotrekk85 Nie wiem dokładnie jak to jest organizowane. Kurier powiedział mi, ze telefon przyjdzie osobno, to samo infolinia. Nie musiałem za niego zapłacić tyle ile mi powiedziano, wiec doszedłem do wniosku, że jak już dojdzie sam telefon, to wtedy podpisze coś jeszcze, zapłacę i dostanę telefon.
Jeżeli Orange nawet pozytywnie to rozpatrzy w ciągu 30 dni, to będę musiał czekać do dwóch tygodni na nową umowe, pozniej znowu po podpisaniu dwa tygodnie na telefon? Czyli wyjdą dwa miesiące od złożenia zamówienia. Świetnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Złe zrealizowanie zlecenia.
Piotrekk85 napisał(-a):
A Orange Love i zakup urządzenia w tej kombinacji są łączone czy oddzielnie?
Bo samo Orange Love jest chyba bezterminalowe.
@Piotrekk85 no tak, jeżeli z zakupem telefonu, to może być odrębna faktura w sytuacji gdy telefon na raty... Nie brałem nowego, więc nie wiem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Złe zrealizowanie zlecenia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Złe zrealizowanie zlecenia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Złe zrealizowanie zlecenia.
Orange przy Orange Love wprowadziło odróżnienie na rachunek i fakturę (mistrzostwa świata w zakręceniu).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Złe zrealizowanie zlecenia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Złe zrealizowanie zlecenia.
Wg mnie na początek poczekaj na odpowiedź. A jak Cię odpowiedź nie usatysfakcjonuje to wtedy rzecznik.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Złe zrealizowanie zlecenia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Złe zrealizowanie zlecenia.
Misiek62 napisał(-a):@jaryn co do zasady zgadzam się z Tobą, że w takim stanie jak opisał "założyciel" tematu to nie doszło do wypełnienia umowy, czyli mamy przypadek jej nienależytego wykonania. Jednakże w obecnej sytuacji, wobec złożenia przez @Frings reklamacji, nie można w trakcie jej rozpatrywania jednostronnie odstąpić od umowy.
Miałem na myśli, żeby od razu rozwiązać nie czekać. Teraz można obstawiać ruletkę dadzą czy nie dadzą.