- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam. Pod koniec grudnia dobierając orange tv do moich abonamentów, w salonie podpisałem nową umowę, a raczej aneks do niej łącząc wszystkie moje usługi w jedną fakturę, która to miała wynosić 200,- no o 10,- MAX miała przekraczać tę kwotę. Tak miało to wyglądać za:
-Światłowód 300
-Orange Tv pakiet optymalny
-Abonament komórkowy 2 numery w pełni nielimitowane (drugi numer gratis)
-2 urządzenia o łącznej kwocie spłaty 55,-
-Spotify 20,-
Dziś przyszła 3 faktura tego kombosa i zarazem kolejna przekraczająca tę kwotę tym razem wynosi ona 247,50,- Troszeczkę mnie to złości bo polecałem orange love.
Ktoś coś doradzi może wytłumaczy mi co jest 5.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czyli wychodzi na to, że miałeś Pakiet Bogaty na próbę za pierwszy miesiąc 0 zł zgodnie z Regulaminem, należy zrezygnować z niego w dowolnym momencie. Dolicza zgodnie z cennikiem Orange Love 35,00 zł.
Podsumowując:
Musisz go wyłączyć przez kontakt z BOK i złożyć reklamację, która powinna zostać uznana.
Pakiet Bogaty na próbę - Regulamin.
Wejdź w Mój Orange w zakładkę Zarządzaj - Usługi i Pakiety i po zaznaczeniu TV sprawdź jakie pakiety masz aktywne. (podobne poniżej).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co miesiąc inna kwota mojej faktury / oczywiście coraz więcej do zapłaty za to samo :(
Masz aktywne rabaty za:
- 5,00 zł miesięcznie za zgodę na korzystanie z e-faktury,
- 5,00 zł miesięcznie za zgodę na telefoniczny kontakt marketingowy
?
Pobierz w Orange Online Fakturę szczegółową i sprawdź gdzie leży problem. Z tego co wiem to jeden numer telefonu komórkowego jest za darmo, ale za kolejne 19,99. Musisz otworzyć Fakturę szczegółową.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co miesiąc inna kwota mojej faktury / oczywiście coraz więcej do zapłaty za to samo :(
Mam te rabaty aktywne. Drugi numer, który dostałem ma abonament 0zł i tak widnieje w MO.
Co do szczegółowej faktury to przy próbie pobrania wyskakuje błąd - spróbuj ponownie później czy jakoś tak.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co miesiąc inna kwota mojej faktury / oczywiście coraz więcej do zapłaty za to samo :(
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co miesiąc inna kwota mojej faktury / oczywiście coraz więcej do zapłaty za to samo :(
@Damian_zg89, masz dodatkowo Canal+ ??
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co miesiąc inna kwota mojej faktury / oczywiście coraz więcej do zapłaty za to samo :(
Pewnie masz okres rozliczeniowy od 10 każdego miesiąca. Więc faktura będzie jutro dostępna. Drugi numer za 0 zł nie sądzę. Pewnie to numer który wchodzi w skład LOve a jak kwota jest na pierwszym numerze ? Możesz mieć jakieś przekroczenia po stronie mobilnej może schodki internetowe się włączają po 10 zł, może zakup jakiś usług elektronicznych. Często podczas podpisywania umów włączane są usługi na próbę, które trzeba wyłączyć np Smart Care, Nawigacja Orange, Gdzie jest dziecko, Halo Granie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co miesiąc inna kwota mojej faktury / oczywiście coraz więcej do zapłaty za to samo :(
Na forum nikt nie ma wglądu co się dzieje a przyczyn jest mnóstwo np. błędne oplaty miesięczne, inne usługi dodatkowe, usługi poza abonamentem, opłaty za schodki, usługi premium, usługi elektroniczne, doładowanie prepaid, roaming, połączenia międzynarodowe, konferencja, przekierowanie, pager, dialup, rozmowa na koszt odbiorcy, sms na stacjorny, vod...
To naprawdę trzeba mieć szklaną kulę by obstawiać co się dzieje.
Więc pdf lub BOK.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co miesiąc inna kwota mojej faktury / oczywiście coraz więcej do zapłaty za to samo :(
Okres rozliczeniowy mam każdego 9. Drugi numer to tak jak kolego wyżej pisał w ramach Orange love i za niego nie płacę. Mój pierwszy numer oczywiście płatny i tu przekroczenie jest ale niecałe 3,-
Nie mam żadnych płatnych dodatkowych usług nic na umowie nie widnieje na aneksie również. Żadnych kanałów +, żadnych pakietów dodatkowych.
Tu tak wygląda podgląd 2 ostatnich faktur i coś tu nie gra w TV.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co miesiąc inna kwota mojej faktury / oczywiście coraz więcej do zapłaty za to samo :(
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co miesiąc inna kwota mojej faktury / oczywiście coraz więcej do zapłaty za to samo :(
- « Poprzedni
- Następny »