- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konsultant telefoniczny nie wprowadzil przedluzenia umowy
Witam.
4 grudnia 2017 roku rozmawialem telefonicznie z Doradca Orange p. Darią na temat przedluzenia internetu mobilnego, ktorego umowa konczyla sie 7 grudnia 2017 r.
Pani konsultant namowila mnie na oferte Orange Love wg ktorej mialem placic rachunek 100 zl za 3 uslugi na swoim koncie.
6 grudnia dostalem informacje o przesylce, odebralem ją, lecz bylo tam przedluzenie TYLKO telefonu komorkowego, ktorego umowa i tak nie konczyla sie. Na internet mobilny dalej nie bylo umowy przedluzajacej.
Po interwencji, w kolejnych rozmowach: z panem Adrianem, oraz nieznam nazwisk, ale z numeru 12 299 95 40 dowiedzialem sie, że poprzednia konsultantka cos pomylila i musze cofnac swoje zamowienie i panowie wprowadzą jeszcze raz moje zamowienie.
Mimo wszystkich zapewnien konsultantow do dnia dzisiejszego nie zostala zaaktywowana moja oferta a ostatnie dwa rachunki wzrosly o 100 zl poniewaz ida juz umowa bezterminowa.
Czy ktos spotkal sie z podobna sprawa? Jak ją rozwiazal? Nie bede dzwonil na infolinie bo juz kilka takich telefonow wykonalem (a kazde polaczenie to dodatkowe koszty) a sprawy dalej stoją w miejscu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konsultant telefoniczny nie wprowadzil przedluzenia umowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konsultant telefoniczny nie wprowadzil przedluzenia umowy
Sami ukryją nazwiska. No cóż czytając to można powiedzieć, że sprytnym manewrem klient został złupiony z kasy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konsultant telefoniczny nie wprowadzil przedluzenia umowy
Są władni odnośnie zawierania umów z klientami, więc muszą wiedzieć, że popełniając błędy to na nich spoczywa odpowiedzialność. Nie rozmawiałem z robotem bezosobowym tylko z żywym człowiekiem, który powinien brać odpowiedzialność za to co mówi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konsultant telefoniczny nie wprowadzil przedluzenia umowy
Ja osobiście zachęcam do własnego nagrywania takich rozmów. Niejednemu klientowi by się przydało jakby miał swoje nagranie. A jak się mylą to przeważnie na niekorzyść klienta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konsultant telefoniczny nie wprowadzil przedluzenia umowy
Podejrzewam, że kończyła Ci się umowa. Wprowadzenie nowego zamówienia zablokowało automatyczne przedłużenie umowy i stąd opłata bez promocji. Jeżeli zgodnie z pierwotną umową miała być przedłużana promocja, to masz wygraną reklamację. Trzeba ją tylko złożyć.
Piszesz, że sprawa stoi w miejscu. Polecam sprawdzić swoje konto abonenckie. Jesli nie chcesz dzwonić - dostępny jest czat.
Pytania, które warto zadać:
- czy ta błędna umowa została anulowana?
- czy jest już nowe, poprawne zamówienie?
- jeśli nie, to czy mozna je wprowadzić i czy to poprzednie jest zamkniete, żeby nie blokowało nowego?
Przy okazji radzę zgłosić fakturę(y) do korekty do cen promocyjnych. Załatwiamy takie sprawy na co dzień. 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konsultant telefoniczny nie wprowadzil przedluzenia umowy
Kończyla sie lada dzien umowa na internet mobilny a na telefon byla wazna jeszcze co najmniej poltora roku... Wiec logiki w tym zadnej. Na telefon nie potrzebowalem przedluzenia, ale powiedziano mi, że musze obydwie rzeczy przedluzyc w ofercie Orange Love (+ jeszcze jeden telefon)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konsultant telefoniczny nie wprowadzil przedluzenia umowy
Ciężko konkretnie pomóc, czy cokolwiek podpowiedzieć nie widząc Twojego konta 🙂
Nie wiemy dokładnie co się dzieje, stąd mój poprzedni post. Skontaktuj się z obsługą, pomożemy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konsultant telefoniczny nie wprowadzil przedluzenia umowy
Reklamacja na bok@orange.pl. 100 % uznana i korekta faktury. Ale to na bok a nie tu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konsultant telefoniczny nie wprowadzil przedluzenia umowy
- « Poprzedni
- Następny »