Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
od ‎13-08-2016
grudzień
dismayer
Pracuję w Orange
Pracuję w Orange
Punkty: 6904
57
34
6
0
offline
ostatnia aktywność: 10-12-2020 14:40

Osiągnięcia

Mikołajki 2020

III Urodziny Społeczności

25 like

50 odpowiedzi

Orange Weteran

Druga Rocznica

5 rozwiązań

Kontakt z biurem obsługi klienta

Powiedz, że chcesz kupić nową usługę 🙂 chociaż po tygodniu to chyba sprawa już się wyjasniła.

Przejscie umowy na czas nieokreślony

Te bieżące opłaty nie uwzględniają wszystkiego, więc nie sugeruj się tym. Co będzie po okresie lojalki? To zależy od samej umowy. Na pierwszej stronie warunków umowy (nie w wyciągu) znajdziesz informację o tym, co dzieje się po zakończeniu okresu lojalnośc [...]

Drastyczny spadek prędkości internetu (światłowód)

I co, był już ten technik? W Orange mamy wgląd do testów wykonanych przez speedtest.pl, ALE tylko poglądowo.Do podjęcia działań na podstawie zgłoszenia klienta wymagany jest ten certyfikowany przez UKE test PRO speedtest. Wyłap taki moment i prześlij wynik [...]

Przejscie umowy na czas nieokreślony

Te bieżące opłaty nie uwzględniają wszystkiego, więc nie sugeruj się tym. Co będzie po okresie lojalki? To zależy od samej umowy. Na pierwszej stronie warunków umowy (nie w wyciągu) znajdziesz informację o tym, co dzieje się po zakończeniu okresu lojalnośc [...]

Drastyczny spadek prędkości internetu (światłowód)

I co, był już ten technik? W Orange mamy wgląd do testów wykonanych przez speedtest.pl, ALE tylko poglądowo.Do podjęcia działań na podstawie zgłoszenia klienta wymagany jest ten certyfikowany przez UKE test PRO speedtest. Wyłap taki moment i prześlij wynik [...]

wprowadzenie w błąd

Cześć. Coś mi się nie zgadza w tym, co piszesz. Gdzieś podejrzewam błąd. Myślę, że przedstawicielka miała na myśli migrację z LTE na światłowód - wtedy w ramach porozumienia odłączana jest usługa LTE na rzecz światłowodu. Czy rzeczywiscie wprowadziła odłąc [...]

Przejscie umowy na czas nieokreślony

Te bieżące opłaty nie uwzględniają wszystkiego, więc nie sugeruj się tym. Co będzie po okresie lojalki? To zależy od samej umowy. Na pierwszej stronie warunków umowy (nie w wyciągu) znajdziesz informację o tym, co dzieje się po zakończeniu okresu lojalnośc [...]

Problem z internetem stacjonarnym - jak można to zgłosić?

Infolinia jest czynna 24/7. W niedziele, święta i w godzinach nocnych są prowadzone dyżury interwencyjne. Oznacza to, że można dodzwonić się na infolinię. Na pewno pomoże Ci w tym nr PIN do weryfikacji Klienta. Drugą opcją jest zgłoszenie uszkodzenia w apl [...]

Zmiana Love VDSL na Love Światłowód

Twoje pytanie dotyczy dosyć świeżej sprawy i ten temat nie był zasadniczo poruszany. Generalnie obowiązuje zasada, że na światłowód można przejść w dowolnej chwili, niezależnie od bieżącej umowy. Myślę, że promocja Orange Love nie powinna stanowić tu probl [...]