- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
► W temacie doprecyzowano tytuł - Moderator Wiktor ◄
W jaki sposób mam zglosci problemy z internetem skoro panstwa infolinia nie dziala w godzinach nocnych oraz w weekend. Predkosc jest w granicach 0.1 Mbps
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Infolinia jest czynna 24/7. W niedziele, święta i w godzinach nocnych są prowadzone dyżury interwencyjne. Oznacza to, że można dodzwonić się na infolinię. Na pewno pomoże Ci w tym nr PIN do weryfikacji Klienta.
Drugą opcją jest zgłoszenie uszkodzenia w aplikacji mobilnej MójOrange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem stacjonarnym - jak można to zgłosić?
To czat niedziela a infolinia jest dostępna pod numerem 510 100 100.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Infolinia jest czynna 24/7. W niedziele, święta i w godzinach nocnych są prowadzone dyżury interwencyjne. Oznacza to, że można dodzwonić się na infolinię. Na pewno pomoże Ci w tym nr PIN do weryfikacji Klienta.
Drugą opcją jest zgłoszenie uszkodzenia w aplikacji mobilnej MójOrange.