Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Konsultant telefoniczny nie wprowadzil przedluzenia umowy


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 2
  • 0

Konsultant telefoniczny nie wprowadzil przedluzenia umowy

Witam.

4 grudnia 2017 roku rozmawialem telefonicznie z Doradca Orange p. Darią  na temat przedluzenia internetu mobilnego, ktorego umowa konczyla sie 7 grudnia 2017 r.

Pani konsultant namowila mnie na oferte Orange Love wg ktorej mialem placic rachunek 100 zl za 3 uslugi na swoim koncie.

6 grudnia dostalem informacje o przesylce, odebralem ją, lecz bylo tam przedluzenie TYLKO telefonu komorkowego, ktorego umowa i tak nie konczyla sie. Na internet mobilny dalej nie bylo umowy przedluzajacej.

Po interwencji, w kolejnych rozmowach: z panem Adrianem, oraz nieznam nazwisk, ale z numeru 12 299 95 40 dowiedzialem sie, że poprzednia konsultantka cos pomylila i musze cofnac swoje zamowienie i panowie wprowadzą jeszcze raz moje zamowienie.

Mimo wszystkich zapewnien konsultantow do dnia dzisiejszego nie zostala zaaktywowana moja oferta a ostatnie dwa rachunki wzrosly o 100 zl poniewaz ida juz umowa bezterminowa.

Czy ktos spotkal sie z podobna sprawa? Jak ją rozwiazal? Nie bede dzwonil na infolinie bo juz kilka takich telefonow wykonalem (a kazde polaczenie to dodatkowe koszty) a sprawy dalej stoją w miejscu.

21 ODPOW. 21

Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 121

Konsultant telefoniczny nie wprowadzil przedluzenia umowy

@KamilT, proponuję ukryć nazwiska konsultantów...
Anonim

Nie dotyczy

Konsultant telefoniczny nie wprowadzil przedluzenia umowy

Sami ukryją nazwiska. No cóż czytając to można powiedzieć, że sprytnym manewrem klient został złupiony z kasy. 


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 2
  • 0

Konsultant telefoniczny nie wprowadzil przedluzenia umowy

Są władni odnośnie zawierania umów z klientami, więc muszą wiedzieć, że popełniając błędy to na nich spoczywa odpowiedzialność. Nie rozmawiałem z robotem bezosobowym tylko z żywym człowiekiem, który powinien brać odpowiedzialność za to co mówi.

Anonim

Nie dotyczy

Konsultant telefoniczny nie wprowadzil przedluzenia umowy

Ja osobiście zachęcam do własnego nagrywania takich rozmów. Niejednemu klientowi by się przydało jakby miał swoje nagranie. A jak się mylą to przeważnie na niekorzyść klienta. 


Pracuję w Orange
  • 60
  • 44
  • 6

Konsultant telefoniczny nie wprowadzil przedluzenia umowy

Podejrzewam, że kończyła Ci się umowa. Wprowadzenie nowego zamówienia zablokowało automatyczne przedłużenie umowy i stąd opłata bez promocji. Jeżeli zgodnie z pierwotną umową miała być przedłużana promocja, to masz wygraną reklamację. Trzeba ją tylko złożyć. 

Piszesz, że sprawa stoi w miejscu. Polecam sprawdzić swoje konto abonenckie. Jesli nie chcesz dzwonić - dostępny jest czat.

 

Pytania, które warto zadać:

- czy ta błędna umowa została anulowana?

- czy jest już nowe, poprawne zamówienie?

- jeśli nie, to czy mozna je wprowadzić i czy to poprzednie jest zamkniete, żeby nie blokowało nowego?

 

Przy okazji radzę zgłosić fakturę(y) do korekty do cen promocyjnych. Załatwiamy takie sprawy na co dzień. 🙂


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 2
  • 0

Konsultant telefoniczny nie wprowadzil przedluzenia umowy

Kończyla sie lada dzien umowa na internet mobilny a na telefon byla wazna jeszcze co najmniej poltora roku... Wiec logiki w tym zadnej. Na telefon nie potrzebowalem przedluzenia, ale powiedziano mi, że musze obydwie rzeczy przedluzyc w ofercie Orange Love (+ jeszcze jeden telefon)


Pracuję w Orange
  • 60
  • 44
  • 6

Konsultant telefoniczny nie wprowadzil przedluzenia umowy

Ciężko konkretnie pomóc, czy cokolwiek podpowiedzieć nie widząc Twojego konta 🙂

Nie wiemy dokładnie co się dzieje, stąd mój poprzedni post. Skontaktuj się z obsługą, pomożemy.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2069
  • 5700
  • 191

Konsultant telefoniczny nie wprowadzil przedluzenia umowy

Reklamacja na bok@orange.pl. 100 % uznana i korekta faktury. Ale to na bok a nie tu.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32524
  • 37147
  • 1374

Konsultant telefoniczny nie wprowadzil przedluzenia umowy

Nie mając wglądu w całość konta ciężko gwarantować na 100% rozpatrzenie reklamacji.