- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konsultant telefoniczny nie wprowadzil przedluzenia umowy
Lepiej zadzwonić na DUK i przedłużyć jeśli jesteś zainteresowany ofertą - może jakiś rabat skapnie np. w racie czy coś. A reklamacje składać później.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konsultant telefoniczny nie wprowadzil przedluzenia umowy
1) OK, rozmowa nie jest zawarciem umowy, ale sam sobie jej nie wystawie? Po co dzwonia skoro i tak nie jest pewne, że przyślą umowę? Takie troche "obiecanki-cacanki"
2) Za kazdym razem informowano mnie, że poprzedni konsultant cos pomylil i nie wprowadzil
3) Historie w BIG mam napewno pozytywna
4) Tak, umowa automatycznie przedluzala sie, lecz z pierwszym konsultantem rozmawialem przed koncem umowy promocyjnej
PRZYPOMINAM: zgadzalem sie na wszelkie szczegoly przedluzenia, lecz konsultanci nie wysylali mi umowy co narazilo mnie na koszty oplat 100% (bez promocji)
Ponadto: mam 2 telefony i internet na koncie. Umowa konczyla mi sie na internet --> zaproponowano mi przedluzenie na zasadzie Orange Love i przyslano mi przedluzenie...telefonu komorkowego ktorego umowa konczyla mi sie za poltora roku!
Stracilem 39,99 zl promocji na fakture oraz internet przdluzyl sie automatycznie na czas nieokreslony zwiekszajac sie o 30 zł
- « Poprzedni
- Następny »