Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Konsultant telefoniczny nie wprowadzil przedluzenia umowy


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32524
  • 37147
  • 1374

Konsultant telefoniczny nie wprowadzil przedluzenia umowy

Na pojedynczej komórce nie ma APU. Więc z korektą będzie ciężko.

Lepiej zadzwonić na DUK i przedłużyć jeśli jesteś zainteresowany ofertą - może jakiś rabat skapnie np. w racie czy coś. A reklamacje składać później.

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 2
  • 0

Konsultant telefoniczny nie wprowadzil przedluzenia umowy

1) OK, rozmowa nie jest zawarciem umowy, ale sam sobie jej nie wystawie? Po co dzwonia skoro i tak nie jest pewne, że przyślą umowę? Takie troche "obiecanki-cacanki"

2) Za kazdym razem informowano mnie, że poprzedni konsultant cos pomylil i nie wprowadzil

3) Historie w BIG mam napewno pozytywna

4) Tak, umowa automatycznie przedluzala sie, lecz z pierwszym konsultantem rozmawialem przed koncem umowy promocyjnej

PRZYPOMINAM: zgadzalem sie na wszelkie szczegoly przedluzenia, lecz konsultanci nie wysylali mi umowy co narazilo mnie na koszty oplat 100% (bez promocji)

 

Ponadto: mam 2 telefony i internet na koncie. Umowa konczyla mi sie na internet --> zaproponowano mi przedluzenie na zasadzie Orange Love i przyslano mi przedluzenie...telefonu komorkowego ktorego umowa konczyla mi sie za poltora roku!
Stracilem 39,99 zl promocji na fakture oraz internet przdluzyl sie automatycznie na czas nieokreslony zwiekszajac sie o 30 zł