Konsultant telefoniczny nie wprowadzil przedluzenia umowy


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 2
  • 0

Konsultant telefoniczny nie wprowadzil przedluzenia umowy

Witam.

4 grudnia 2017 roku rozmawialem telefonicznie z Doradca Orange p. Darią  na temat przedluzenia internetu mobilnego, ktorego umowa konczyla sie 7 grudnia 2017 r.

Pani konsultant namowila mnie na oferte Orange Love wg ktorej mialem placic rachunek 100 zl za 3 uslugi na swoim koncie.

6 grudnia dostalem informacje o przesylce, odebralem ją, lecz bylo tam przedluzenie TYLKO telefonu komorkowego, ktorego umowa i tak nie konczyla sie. Na internet mobilny dalej nie bylo umowy przedluzajacej.

Po interwencji, w kolejnych rozmowach: z panem Adrianem, oraz nieznam nazwisk, ale z numeru 12 299 95 40 dowiedzialem sie, że poprzednia konsultantka cos pomylila i musze cofnac swoje zamowienie i panowie wprowadzą jeszcze raz moje zamowienie.

Mimo wszystkich zapewnien konsultantow do dnia dzisiejszego nie zostala zaaktywowana moja oferta a ostatnie dwa rachunki wzrosly o 100 zl poniewaz ida juz umowa bezterminowa.

Czy ktos spotkal sie z podobna sprawa? Jak ją rozwiazal? Nie bede dzwonil na infolinie bo juz kilka takich telefonow wykonalem (a kazde polaczenie to dodatkowe koszty) a sprawy dalej stoją w miejscu.

21 ODPOW. 21

Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4797
  • 121

Konsultant telefoniczny nie wprowadzil przedluzenia umowy

@KamilT, proponuję ukryć nazwiska konsultantów...
Anonim

Nie dotyczy
  • 0
  • 0
  • 0

Konsultant telefoniczny nie wprowadzil przedluzenia umowy

Sami ukryją nazwiska. No cóż czytając to można powiedzieć, że sprytnym manewrem klient został złupiony z kasy. 


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 2
  • 0

Konsultant telefoniczny nie wprowadzil przedluzenia umowy

Są władni odnośnie zawierania umów z klientami, więc muszą wiedzieć, że popełniając błędy to na nich spoczywa odpowiedzialność. Nie rozmawiałem z robotem bezosobowym tylko z żywym człowiekiem, który powinien brać odpowiedzialność za to co mówi.

Anonim

Nie dotyczy
  • 0
  • 0
  • 0

Konsultant telefoniczny nie wprowadzil przedluzenia umowy

Ja osobiście zachęcam do własnego nagrywania takich rozmów. Niejednemu klientowi by się przydało jakby miał swoje nagranie. A jak się mylą to przeważnie na niekorzyść klienta. 


Pracuję w Orange
  • 60
  • 44
  • 6

Konsultant telefoniczny nie wprowadzil przedluzenia umowy

Podejrzewam, że kończyła Ci się umowa. Wprowadzenie nowego zamówienia zablokowało automatyczne przedłużenie umowy i stąd opłata bez promocji. Jeżeli zgodnie z pierwotną umową miała być przedłużana promocja, to masz wygraną reklamację. Trzeba ją tylko złożyć. 

Piszesz, że sprawa stoi w miejscu. Polecam sprawdzić swoje konto abonenckie. Jesli nie chcesz dzwonić - dostępny jest czat.

 

Pytania, które warto zadać:

- czy ta błędna umowa została anulowana?

- czy jest już nowe, poprawne zamówienie?

- jeśli nie, to czy mozna je wprowadzić i czy to poprzednie jest zamkniete, żeby nie blokowało nowego?

 

Przy okazji radzę zgłosić fakturę(y) do korekty do cen promocyjnych. Załatwiamy takie sprawy na co dzień. 🙂


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 2
  • 0

Konsultant telefoniczny nie wprowadzil przedluzenia umowy

Kończyla sie lada dzien umowa na internet mobilny a na telefon byla wazna jeszcze co najmniej poltora roku... Wiec logiki w tym zadnej. Na telefon nie potrzebowalem przedluzenia, ale powiedziano mi, że musze obydwie rzeczy przedluzyc w ofercie Orange Love (+ jeszcze jeden telefon)


Pracuję w Orange
  • 60
  • 44
  • 6

Konsultant telefoniczny nie wprowadzil przedluzenia umowy

Ciężko konkretnie pomóc, czy cokolwiek podpowiedzieć nie widząc Twojego konta 🙂

Nie wiemy dokładnie co się dzieje, stąd mój poprzedni post. Skontaktuj się z obsługą, pomożemy.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2322
  • 6952
  • 225

Konsultant telefoniczny nie wprowadzil przedluzenia umowy

Reklamacja na bok@orange.pl. 100 % uznana i korekta faktury. Ale to na bok a nie tu.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 33104
  • 40664
  • 1403

Konsultant telefoniczny nie wprowadzil przedluzenia umowy

Nie mając wglądu w całość konta ciężko gwarantować na 100% rozpatrzenie reklamacji.