Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
od sierpnia 2016
5 godzin(y) temu
Ron
Poziom 26, Specjalista
Poziom 26, Specjalista
Punkty: 54720
1128
682
44
4
offline
ostatnia aktywność: 25-06-2018 15:01

O mnie

Jastrzębie-Zdrój

Osiągnięcia

Heros 2018 I

Kapitan Charyzma *

Gość Urodzinowy

1000 odpowiedzi

25 rozwiązań

10 rozwiązań

500 odpowiedzi

Supermoce

Wiedza

Pomagaj innym i dodawaj rozwiązania

Charyzma

Zbieraj lajki pod swoimi postami

Przyjazność

Dawaj lajki innym

Oczytanie

Przeglądaj strony Nasz Orange

Pomysłowość

Dodawaj i komentuj pomysły

Logowanie do Nowy mój orange

@wscieklaewka, niestety mają z tym wyraźny problem

Logowanie do Nowy mój orange

@wscieklaewka, sprawdź na innej przeglądarce lub wyczyść cookies. Jeśli nie pomoże, to Obsługa Klienta powinna mieć możliwość wyczyszczenia konta.

za mało usług w aplikacji mój orange!

Aplikacja jak aplikacja i tak żaden operator nie udostępnia takich możliwości samodzielnej konfiguracji (obsługi), jak Orange. Logując się do Mój Orange na PC mamy możliwość całkowitych jak i poszczególnych blokad Premium, blokady DCB, Roaming. Zrobiłbym s [...]

Logowanie do Nowy mój orange

@wscieklaewka, niestety mają z tym wyraźny problem

za mało usług w aplikacji mój orange!

Aplikacja jak aplikacja i tak żaden operator nie udostępnia takich możliwości samodzielnej konfiguracji (obsługi), jak Orange. Logując się do Mój Orange na PC mamy możliwość całkowitych jak i poszczególnych blokad Premium, blokady DCB, Roaming. Zrobiłbym s [...]

Logowanie do Nowy mój orange

To kontaktuj się z Konsultantem i niech teraz kombinują

Doładowanie Orange

Pobrało na transmisję danych, nie ważne że działa równocześnie Wi-Fi. Wejdź w bilingi na Mój Orange.

brak opcji "wymień karte"

Wymiany karty SIM możesz dokonać poprzez SMS. Z dotychczasowej karty SIM wyślij SMS pod bezpłatny numer 80511. W treści wpisz kod PUK starej karty.Poczekaj na SMS-a z instrukcją.W odpowiedzi na niego wyślij SMS z danymi z nowej karty SIM: numer telefonu l [...]

Rozmowy bez limitu wyłączanie.

Nawiązując do Twojego pytania, to po aktywacji, a następnie dezaktywacji usługi, środki przepadają i nie są zwracane. Jeśli wyłączysz Usługę przed odnowieniem się pakietu, to środki zostaną na koncie. Do kiedy usługa jest ważna sprawdzisz na Mój Orange l [...]

Połączenie Kont Użytkowników Nasz Orange z Blog Orange

Proponuję możliwość weryfikacji osób na Blog Orange, poprzez możliwość zalogowania się za pomocą Nasz Orange.

Uproszczenie nagradzania i profilowania.

Jestem za uproszczeniem nagradzania użytkowników NO. 1. Pozostawienie RANG, POZIOMÓW i PUNKTÓW2. Likwidacja tych wszystkich osiągnięć (typu kapitan charyzma itp nie potrzebnych czasem śmiesznych określeń). +Propozycja RANG:1. Likwidacja GURU, ponieważ moi [...]

Profil użytkownika NO - dodanie dobrowolnie miejscowości

Co myślicie, aby dodać miejscowość do Profilu każdego z nas. Oczywiście dodanie miejscowości będzie dobrowolne dla każdego indywidualnie. Poniżej grafika z pomysłem.