Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Co miesiąc inna kwota mojej faktury / oczywiście coraz więcej do zapłaty za to samo :(

ROZWIĄZANE

Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3235
  • 7565
  • 139

Co miesiąc inna kwota mojej faktury / oczywiście coraz więcej do zapłaty za to samo :(

Nie wszystko funkcjonuje jeszcze w Nowe Mój Orange, ale to jest w Umowy, urządzenia i usługi dodatkowe. Musisz porównać Fakturę - z Mój Orange i - Umową, a będziesz wiedział wszystko co jest nie tak Emotikon: Szczęśliwy


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 54
  • 43
  • 0

Co miesiąc inna kwota mojej faktury / oczywiście coraz więcej do zapłaty za to samo :(

Umowy, urządzenia i usługi dodatkowe mam opcje Współdzielone Usługi dodatkowe i pakiety / Zarządzaj usługami i pakietami i tam powinienem znaleźć to o czym piszemy lecz po kliknięciu w ten odnośnik widzę takie o coś...

Ogólnie to biorąc pod uwagę problem z pobraniem szczegółowej faktury jak i to że gdzie bym nie kliknął w MO nie jestem w stanie skontrolować wszystkich moich usług to wygląda to na jakiś problem z ich strony.


20180311_163547.jpg

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32432
  • 36762
  • 1369

Co miesiąc inna kwota mojej faktury / oczywiście coraz więcej do zapłaty za to samo :(

Jeśli masz okres rozliczeniowy jak pisałeś od 10 do 9, to błędu nie ma z pobraniem faktury. Będzie dostępna w 3 lub 4. dniu cyklu. Więc jutro lub pojutrze.

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 54
  • 43
  • 0

Co miesiąc inna kwota mojej faktury / oczywiście coraz więcej do zapłaty za to samo :(

Właśnie dostałem mail z szczegółami mojej faktury i jasno wynika z niej że to ten pakiet bogaty + HBO.

Dlaczego nie zostałem poinformowany o tym że sam muszę dopilnować o jej wyłączeniu po pierwszym miesiącu to ja nie wiem. Jest to BARDZO istotna rzecz o której bym nie zapomniał. Ręce opadają.


Bez tytułu.jpg

Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3235
  • 7565
  • 139

Co miesiąc inna kwota mojej faktury / oczywiście coraz więcej do zapłaty za to samo :(

@Damian_zg89, złóż Reklamację i wyłącz pakiet przez BOK.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 54
  • 43
  • 0

Co miesiąc inna kwota mojej faktury / oczywiście coraz więcej do zapłaty za to samo :(

Wczoraj zadzwoniłem i po kwadransie sprawa została wyjaśniona. Pakiet bogaty wraz z hbo został wyłączony. W reklamację się nie bawię, jakoś to przeboleje.

Dzięki za pomoc.