- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co miesiąc inna kwota mojej faktury / oczywiście coraz więcej do zapłaty za to samo :(
Nie wszystko funkcjonuje jeszcze w Nowe Mój Orange, ale to jest w Umowy, urządzenia i usługi dodatkowe. Musisz porównać Fakturę - z Mój Orange i - Umową, a będziesz wiedział wszystko co jest nie tak
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co miesiąc inna kwota mojej faktury / oczywiście coraz więcej do zapłaty za to samo :(
W Umowy, urządzenia i usługi dodatkowe mam opcje Współdzielone Usługi dodatkowe i pakiety / Zarządzaj usługami i pakietami i tam powinienem znaleźć to o czym piszemy lecz po kliknięciu w ten odnośnik widzę takie o coś...
Ogólnie to biorąc pod uwagę problem z pobraniem szczegółowej faktury jak i to że gdzie bym nie kliknął w MO nie jestem w stanie skontrolować wszystkich moich usług to wygląda to na jakiś problem z ich strony.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co miesiąc inna kwota mojej faktury / oczywiście coraz więcej do zapłaty za to samo :(
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co miesiąc inna kwota mojej faktury / oczywiście coraz więcej do zapłaty za to samo :(
Właśnie dostałem mail z szczegółami mojej faktury i jasno wynika z niej że to ten pakiet bogaty + HBO.
Dlaczego nie zostałem poinformowany o tym że sam muszę dopilnować o jej wyłączeniu po pierwszym miesiącu to ja nie wiem. Jest to BARDZO istotna rzecz o której bym nie zapomniał. Ręce opadają.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co miesiąc inna kwota mojej faktury / oczywiście coraz więcej do zapłaty za to samo :(
@Damian_zg89, złóż Reklamację i wyłącz pakiet przez BOK.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co miesiąc inna kwota mojej faktury / oczywiście coraz więcej do zapłaty za to samo :(
Wczoraj zadzwoniłem i po kwadransie sprawa została wyjaśniona. Pakiet bogaty wraz z hbo został wyłączony. W reklamację się nie bawię, jakoś to przeboleje.
Dzięki za pomoc.
- « Poprzedni
- Następny »