- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie wiem co się stało ale EPG wczytuje tylko 1 lub 2 bieżące programy na większości kanałów a na resztę trzeba czekać i czekać... I tak gdzieś od tygodnia, wcześniej wszystko szybko śmigało. No a że bez EPG nie można nagrywać to jestem maksymalnie wnerwiony, wrrrrrr.... Pomocy!!!???
________________
* Wydzieliłem z tematu ULTRABOX+, dekoder od Canal+ - kilka pytań od nowego użytkownika... – Wiktor
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@bluesmanniaki dziwna sprawa z tymi "ekranami startowymi", u mnie po wyłączeniu "z pilota" i ponownym wyłączeniu pojawia się kanał który oglądałem ostatnio...
PS.
Co do opcji nagrywania (bez EPG) to podczas oglądania danego kanału po naciśnięciu na pilocie przycisku "OK" pojawia się opis programu, poniżej różne opcje, między innymi "NAGRAJ" i możesz nagrywać "z ręki" (na bieżąco) lub wybrać "WG CZASU" i pojawi się tabelka z ustawieniami dnia, godziny, kanału, nazwy, powtórzeń, itd., (tak można nagrywać bez EPG lub gdy ono szwankuje).
PS 2.
W opcji "OSZCZĘDZANIE ENERGII" w sekcji "TRYB CZUWANIA" ustaw na "STANDARDOWY" wtedy nie powinny pojawiać się te ekrany startowe. Poza tym na początku po pojawieniu się ekranu startowego jest opcja, coś w stylu "nie pokazuj ponownie", czy jakoś tak (dokładnie nie pamiętam) musisz sprawdzić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze źle działającym EPG na dekoderze ULTRABOX+
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze źle działającym EPG na dekoderze ULTRABOX+
"wciągu kilku godzin" - no żartujesz chyba? I tak za każdym razem jeśli wyłączę/uśpię dekoder?!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze źle działającym EPG na dekoderze ULTRABOX+
@bluesmanniakizerknij https://pl.canalplus.com/pomoc/brak-informacji-z-opisem-kanalu-w-epg-i-na-pasku-informacyjnym-co-rob...
Zweryfikuj też połączenie dekodera z netem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze źle działającym EPG na dekoderze ULTRABOX+
Nie wiem czy się dobrze zrozumieliśmy...
Opis kanału to jest, z tym nie ma problemu. Natomiast w środku EPG często brak opisów kolejnych programów/audycji. Najczęściej jest opis aktualnie nadawanego programu/audycji a brak następnych, kolejnych, choć bywa że i opisu aktualnego też nie ma.
Aha, mówię cały czas o opcji, gdy dekoder nie jest podłączony do internetu, tylko z anteny!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze źle działającym EPG na dekoderze ULTRABOX+
@bluesmanniakiZ ciekawości zadzwoniłem na infolinię C+
Konsultant polecił restart i ewentualnie wymianę sprzętu, gdyż jak określił "sprzęt już jest leciwy"
Nie wie nic o ewentualnej aktualizacji sprzed tygodnia, która by mogła wprowadzić takie zamieszanie.
Zatem dzwoń na infolinię C+ nie jako klient Orange, a jako ktoś z problemem technicznym, za co odpowiada C+, a nie Orange (ich sprzęt i usługa, oraz diagnostyka)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze źle działającym EPG na dekoderze ULTRABOX+
Wymiana sprzętu to i tak tylko w Orange i z nimi trzeba uzgadniać. Ale nie mam pewności że to kwestia sprzętu, może to tak działa, że ściąganie EPG z satelity czasami trwa tak długo jak ściąganie uprawnień... A może ten dekoder tak ma, jakiś bug w algorytmie? Za dużo niewiadomych...
ps. wbiłem się do konsultanta na stronie canalplus, wirtualny oczywiście głupi ale potem człowiek nawet życzliwie podszedł do sprawy (choć najpierw chciał mnie wylegitymować 😉 ). Niestety nic konkretnego nie wynikło z tej rozmowy...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze źle działającym EPG na dekoderze ULTRABOX+
Tak wygląda zazwyczaj EPG, po 2 opisy programów w (prawie) każdym kanale, bieżący program i następny. Na resztę trzeba czekać, czasami bardzo dłuuugo - czy tak powinno być?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze źle działającym EPG na dekoderze ULTRABOX+
@bluesmanniaki sprawdzałeś poziom sygnału i jakość z talerza?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze źle działającym EPG na dekoderze ULTRABOX+
Dekoder sprawdza, za każdym razem po wybudzeniu 🙂 I są to wartości między 90 a 100%
- « Poprzedni
- Następny »