- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Apka Orange TV Go - ustawienia rozdzielczości i synchronizacja między obrazem a dźwiękiem
Mam tą aplikację od niespełna dwóch tygodni (nowa umowa) i dlaczego nie można ustawić rozdzielczości w głównych ustawieniach profilu i zapisać, tylko dopiero jak uruchomimy materiał wideo to pojawia się zakładka jakość która za każdym razem jest domyślnie ustawiona na automatyczny. I tak na prawdę nie wiadomo jaka jest rozdzielczość i ile MB pobierane z konta. Kolejna sprawa to ciągle widzę brak synchronizacji obrazu i dźwięku. Jak oglądam filmiki np. z YT nic takiego nie ma miejsca. Macie podobnie?
____________
* Wątek wyodrębniono z tematu Orange TV Go na Android TV - Wiktor
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Apka Orange TV Go - ustawienia rozdzielczości i synchronizacja między obrazem a dźwiękiem
Cześć @Leptuss
możesz dodać taki pomysł na forum Nasz Orange w dziale pomysły. Społeczność forum Nasz Orange zdecyduje w głosowaniu. Jak będzie dużo głosów za to może Orange dokona zmian w aplikacji Orange TV Go. Tutaj link do dodania pomysłu https://nasz.orange.pl/t5/Pomys%C5%82y/idb-p/Nasz-Orange-Pomysly
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Apka Orange TV Go - ustawienia rozdzielczości i synchronizacja między obrazem a dźwiękiem
@Leptuss Co do rozdzielczości to potwierdzam, że to prawda . A jeśli chodzi o brak synchronizacji to trzeba zweryfikować... Jaka platforma (android/ios/web), jaka wersja, czy problem występuje na jakichś konkretnych kanałach czy na wszystkich? Czy zmiana jakości na niższą lub jakaś inna operacja go rozwiązuje? Prosimy o więcej szczegółów i weryfikację tego, o czym napisałem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Apka Orange TV Go - ustawienia rozdzielczości i synchronizacja między obrazem a dźwiękiem
Mam podobny problem. Nie ma możliwości ustawienia na stałe jakości obrazu z automatyczna na najwyższa. Za każdym razem (po uruchomieniu) właściciel konta na Orange (na komputerze stacjonarnym ) musi to robić ręcznie.Go