- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona
@tomasz85napisał(-a)Dzięki, dla mnie stroną umowy jest Orange i strony internetowe, gdzie prezentowana jest oferta końcowa. Żaden klient nie jest w stanie śledzić wszystkich tematów na forum, żeby takie szczegóły wyłapać.
I na tym polega biznes , trzeba mieć ograniczone zaufanie do wszystkiego , nie można być łatwowiernym i naiwnym.
To się nazywa socjotechnika.
To podpisałeś dwie umowy - z Orange , i że stronami internetowymi ?
, bo tak piszesz w tym artykule .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona
Ja bym się wybrał w takim układzie do Rzecznika Praw Konsumenta w twoim regionie i u niego złożył skargę na Orange, za to że wprowadzili Cię w błąd i długo czekali z odpowiedzią, żebyś tylko nie mógł rozwiązać z nimi umowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona
Ja rozumiem, że wcześniej w pakiecie Orange oferował oprócz swojej oferty, to jeszcze miał Canal+ online, który działa zarówno w przeglądarce jak i w aplikacji czy to w smartfonie, czy w telewizorze.
Tak samo mój ojciec ma. Ma Canal + przez satelitę, ale z opcją dopłaty 5 zł ma jeszcze przez Internet dostęp do (HBO) MAX dla kilku osób.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona
@gilban piszesz żeby @tomasz85 zgłosił się do Rzecznika Konsumentów , można też zgłosić do UOKiK
Podpisana Umowa zobowiązuje dwie strony.
Przecież @tomasz85 w poprzednich postach pisze :
" gdybym wiedział że umowa jest niekorzystna , to nigdy bym jej niepodpisał " . Przed podpisaniem nikt jego nie informował, a po podpisaniu dopiero się zorientował, że nie ma tego ,czego oczekiwał. Moim zdaniem można tylko domniemywać , że Umowa została zawarta w wyniku błędu , ale to jest już jego decyzja i on to musiałby udowodnić . To jest temat wielowątkowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona
Mleko się wylało. Gdyby złożył reklamację w salonie to sprzedawca powinien mieć wiedzę i go poinformować o braku online. Z uwagi na odległość to miałby czas na to rozwiązanie umowy
Z drugiej strony reklamanci zamiast przeciągać temat od razu o tym raczej powinni poinformować..
Nie wiem czy autor tematu natychmiast zgłosił problem, ..? Ja bym tak zrobił.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona
@Praziomeknapisał(-a)...
korzystam tylko z aplikacji mimo, że mam kanały w IWU.
...
Mały off-topic.
A mógłbyś doprecyzować, bo próbuję zrozumieć jak działają te różne usługi telewizyjne operatora. Masz jednocześnie dostęp do IP TV przez dekoder IWU200 i dostęp do Start TV przez aplikację na Android TV? Dobrze zrozumiałem czy coś pokręciłem?
Na pewno chodzi o dekoder IWU200 a nie o dekoder Multi? One wszystkie są wynajmowane pod podobnymi nazwami, z frazą "4k" eksponowaną w każdej z nazw, ale to zupełnie różne dekodery, ponadto IWU200 nie był oferowany z "nową" usługą TV, tą w której działa apka na Android TV, dlatego się tak dopytuję.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona
@j131napisał(-a)
@Praziomeknapisał(-a)...
korzystam tylko z aplikacji mimo, że mam kanały w IWU.
...
Mały off-topic.
A mógłbyś doprecyzować, bo próbuję zrozumieć jak działają te różne usługi telewizyjne operatora. Masz jednocześnie dostęp do IP TV przez dekoder IWU200 i dostęp do Start TV przez aplikację na Android TV? Dobrze zrozumiałem czy coś pokręciłem?
Na pewno chodzi o dekoder IWU200 a nie o dekoder Multi? One wszystkie są wynajmowane pod podobnymi nazwami, z frazą "4k" eksponowaną w każdej z nazw, ale to zupełnie różne dekodery, ponadto IWU200 nie był oferowany z "nową" usługą TV, tą w której działa apka na Android TV, dlatego się tak dopytuję.
Kanały C+ Prestige na dekoderze IWU 200 + aplikacja Canal+ na Google TV/ Apple TV.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona
ja w kwestii formalnej, bo nie rozumiem. OP nazywa utracone dobro jako "C+ online". Istnieje usługa Canal Plus Online, ale jest sprzedawana bezpośrednio przez C+ jako usługa bez dekodera, do oglądania na komputerze, czy przez apkę, czy na SmartTV. Oprócz TV na żywo zawiera też dostęp VOD. Wiem, bo mam i też w pewnym momencie zmartwiła mnie niekorzystna zmiana cennika, oferty i modelu subskrypcji. Chyba nie o to "C+ online" chodzi pytającemu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona
Chodzi o możliwość oglądania na żywo kanałów C+ w przeglądarce lub w aplikacji, bo ta funkcja została wyłączona. Niektóre programy VOD z oferty C+ nadal działają w przeglądarce i aplikacji, ale nie ma telewizji na żywo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś