Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 458
  • 1693
  • 1

Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona


@tomasz85napisał(-a)

Dzięki, dla mnie stroną umowy jest Orange i strony internetowe, gdzie prezentowana jest oferta końcowa. Żaden klient nie jest w stanie śledzić wszystkich tematów na forum, żeby takie szczegóły wyłapać.


I na tym polega biznes , trzeba mieć ograniczone zaufanie do wszystkiego  , nie można być łatwowiernym i naiwnym.

To się nazywa  socjotechnika. 

To podpisałeś dwie umowy - z Orange  , i że stronami internetowymi ?

,  bo tak piszesz w tym artykule .

 

 


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 188
  • 320
  • 2

Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona

@tomasz85 

Ja bym się wybrał w takim układzie do Rzecznika Praw Konsumenta w twoim regionie i u niego złożył skargę na Orange, za to że wprowadzili Cię w błąd i długo czekali z odpowiedzią, żebyś tylko nie mógł rozwiązać z nimi umowy.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 188
  • 320
  • 2

Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona

@jan1 

Ja rozumiem, że wcześniej w pakiecie Orange oferował oprócz swojej oferty, to jeszcze miał Canal+ online, który działa zarówno w przeglądarce jak i w aplikacji czy to w smartfonie, czy w telewizorze.

 

Tak samo mój ojciec ma. Ma Canal + przez satelitę, ale z opcją dopłaty 5 zł ma jeszcze przez Internet dostęp do (HBO) MAX dla kilku osób.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 458
  • 1693
  • 1

Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona

@gilban piszesz żeby @tomasz85  zgłosił  się do Rzecznika Konsumentów , można też zgłosić do UOKiK

Podpisana Umowa zobowiązuje dwie strony.

Przecież @tomasz85 w poprzednich postach pisze : 

" gdybym wiedział że umowa jest niekorzystna , to nigdy bym jej  niepodpisał " . Przed podpisaniem nikt jego nie informował, a po podpisaniu dopiero się zorientował, że nie ma tego ,czego oczekiwał. Moim zdaniem można tylko domniemywać , że Umowa została zawarta w wyniku błędu  , ale to jest już jego decyzja i on to musiałby udowodnić . To jest temat wielowątkowy.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 309
  • 1126
  • 0

Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona

Mleko się wylało.  Gdyby złożył reklamację w salonie to sprzedawca powinien mieć wiedzę i go poinformować o braku online. Z uwagi na odległość to miałby czas na to rozwiązanie umowy 

Z drugiej strony reklamanci zamiast przeciągać temat od razu o tym raczej powinni poinformować..

Nie wiem czy autor tematu natychmiast   zgłosił problem, ..? Ja bym tak zrobił.


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7732
  • 31392
  • 256

Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona


@Praziomeknapisał(-a)

...

korzystam tylko z aplikacji mimo, że mam kanały w IWU.

...



Mały off-topic.

A mógłbyś doprecyzować, bo próbuję zrozumieć jak działają te różne usługi telewizyjne operatora. Masz jednocześnie dostęp do IP TV przez dekoder IWU200 i dostęp do Start TV przez aplikację na Android TV? Dobrze zrozumiałem czy coś pokręciłem?

Na pewno chodzi o dekoder IWU200 a nie o dekoder Multi? One wszystkie są wynajmowane pod podobnymi nazwami, z frazą "4k" eksponowaną w każdej z nazw, ale to zupełnie różne dekodery, ponadto IWU200 nie był oferowany z "nową" usługą TV, tą w której działa apka na Android TV,  dlatego się tak dopytuję.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 309
  • 1126
  • 0

Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona


@j131napisał(-a)

@Praziomeknapisał(-a)

...

korzystam tylko z aplikacji mimo, że mam kanały w IWU.

...



Mały off-topic.

A mógłbyś doprecyzować, bo próbuję zrozumieć jak działają te różne usługi telewizyjne operatora. Masz jednocześnie dostęp do IP TV przez dekoder IWU200 i dostęp do Start TV przez aplikację na Android TV? Dobrze zrozumiałem czy coś pokręciłem?

Na pewno chodzi o dekoder IWU200 a nie o dekoder Multi? One wszystkie są wynajmowane pod podobnymi nazwami, z frazą "4k" eksponowaną w każdej z nazw, ale to zupełnie różne dekodery, ponadto IWU200 nie był oferowany z "nową" usługą TV, tą w której działa apka na Android TV,  dlatego się tak dopytuję.


Kanały C+ Prestige na dekoderze  IWU 200 + aplikacja Canal+ na Google TV/ Apple TV.


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 2529
  • 9785
  • 38

Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona

ja w kwestii formalnej, bo nie rozumiem. OP nazywa utracone dobro jako "C+ online". Istnieje usługa Canal Plus Online, ale jest sprzedawana bezpośrednio przez C+ jako usługa bez dekodera, do oglądania na komputerze, czy przez apkę, czy na SmartTV. Oprócz TV na żywo zawiera też dostęp VOD. Wiem, bo mam i też w pewnym momencie zmartwiła mnie niekorzystna zmiana cennika, oferty i modelu subskrypcji. Chyba nie o to  "C+ online" chodzi pytającemu?


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 42
  • 79
  • 0

Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona

Chodzi o możliwość oglądania na żywo kanałów C+ w przeglądarce lub w aplikacji, bo ta funkcja została wyłączona. Niektóre programy VOD z oferty C+ nadal działają w przeglądarce i aplikacji, ale nie ma telewizji na żywo.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32967
  • 39873
  • 1401

Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona

A to już problem techniczny.