Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
od ‎22-05-2020
miesiąc temu
tomasz85
Poziom 15, Komentator
Poziom 15, Komentator
Punkty: 3777
23
38
0
0
offline
ostatnia aktywność: 13-12-2022 21:00

Osiągnięcia

Druga Rocznica

1 rozwiązanie

Roczniak

25 like

10 odpowiedzi

Pierwsze lądowanie

1 like

Supermoce

Wiedza

Pomagaj innym i dodawaj rozwiązania

Charyzma

Zbieraj lajki pod swoimi postami

Przyjazność

Dawaj lajki innym

Oczytanie

Przeglądaj strony Nasz Orange

Pomysłowość

Dodawaj i komentuj pomysły

Integracja PVR i Multinagrywarki w Samsung ICU-100

Witam, Czy ktoś z użytkowników Samsunga ICU-100 z dyskiem twardym zaobserwował ostatnio nową funkcję w postaci integracji nagrań z dysku twardego i Multinagrywarki? Wcześniej gdy wprowadzono tę funkcję nagrywania w chmurze, trzeba było wybrać, czy chce się [...]

Brak CANAL+ 4K na Samsung ICU 100

Czy chodzi o aktywację jakiegoś nowego pakietu, czy trzeba podpisać nową umowę na same kanały Canal+ i będą różne daty na Canal+ i na internet, telewizję i telefon stacjonarny? Czy cała nowa umowa do podpisania? obecna będzie obowiązywać jeszcze przez rok. [...]

Brak CANAL+ 4K na Samsung ICU 100

Witam, Posiadam telewizję IPTV z dwoma dekoderami Samsung ICU 100 oraz pakietem Prestige Canal+. Umowę podpisywałem w zeszłym roku. Niedawno stwierdziłem, że nie działa mi kanał Canal+ 4K (nie jest to problem sprzętu, bo TVP 4K działa mi bez problemu). Wyg [...]

Integracja PVR i Multinagrywarki w Samsung ICU-100

Witam, Czy ktoś z użytkowników Samsunga ICU-100 z dyskiem twardym zaobserwował ostatnio nową funkcję w postaci integracji nagrań z dysku twardego i Multinagrywarki? Wcześniej gdy wprowadzono tę funkcję nagrywania w chmurze, trzeba było wybrać, czy chce się [...]

Brak CANAL+ 4K na Samsung ICU 100

Czy chodzi o aktywację jakiegoś nowego pakietu, czy trzeba podpisać nową umowę na same kanały Canal+ i będą różne daty na Canal+ i na internet, telewizję i telefon stacjonarny? Czy cała nowa umowa do podpisania? obecna będzie obowiązywać jeszcze przez rok. [...]

Brak CANAL+ 4K na Samsung ICU 100

Witam, Posiadam telewizję IPTV z dwoma dekoderami Samsung ICU 100 oraz pakietem Prestige Canal+. Umowę podpisywałem w zeszłym roku. Niedawno stwierdziłem, że nie działa mi kanał Canal+ 4K (nie jest to problem sprzętu, bo TVP 4K działa mi bez problemu). Wyg [...]