Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 42
  • 79
  • 0

Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona

Jasne, myślałem, że po prostu też ktoś się już na to "naciął" w ostatnim czasie i podsunie jakieś rozwiązanie tego problemu.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 417
  • 1487
  • 1

Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona

Pozostaje trzymać kciuki, żeby obecni abonenci tego pakietu otrzymali dostęp do serwisu.

Żeby się nie okazało, że tylko nowi...


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 472
  • 1740
  • 1

Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona

@tomasz85    jakie argumenty zadecydowały   czym byłeś zfascynowany ,  podpisując nową umowę i teraz nie jesteś zadowolony z tej oferty , a przed podpisaniem byłeś zadowolony ?   Bo ja to nie rozumiem .


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 42
  • 79
  • 0

Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona

Przeczytaj całość to będziesz wiedział. Ja po prostu przedłużyłem umowę tak samo jak 2 lata temu kiedy nie było żadnych zmian, a teraz nie miałem informacji, że w obecnym pakiecie został usunięty C+ online.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 472
  • 1740
  • 1

Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona

@tomasz85   przeczytałem  całość. A nie zastanawia ciebie

( jak sam piszesz) że przed podpisaniem umowy  czytałeś tylko pozytywne  dane zachęcające do podpisania , a nie informowano o tym , na czym tobie zależało  ???


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 42
  • 79
  • 0

Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona

Tak jak pisałem wcześniej, na stronach podsumowujących zamówienie, przedstawiane były wyłącznie pozytywne informacje typu "ile będzie miesięcy zniżki na abonament". Natomiast informacja o braku Canal+ online, czyli usługi z której korzystałem ostatnie 4 lata, była ukryta wyłącznie w regulaminie. Czy to jest uczciwe działanie operatora? Dlaczego nie zrobiono strony: "uważaj ten pakiet będzie droższy, ale ograniczyliśmy jego funkcjonalność." Proste, bo klienci by tego nie podpisali, gdyby mieli tę wiedzę.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 417
  • 1487
  • 1

Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona


@tomasz85napisał(-a)

Tak jak pisałem wcześniej, na stronach podsumowujących zamówienie, przedstawiane były wyłącznie pozytywne informacje typu "ile będzie miesięcy zniżki na abonament". Natomiast informacja o braku Canal+ online, czyli usługi z której korzystałem ostatnie 4 lata, była ukryta wyłącznie w regulaminie. Czy to jest uczciwe działanie operatora? Dlaczego nie zrobiono strony: "uważaj ten pakiet będzie droższy, ale ograniczyliśmy jego funkcjonalność." Proste, bo klienci by tego nie podpisali, gdyby mieli tę wiedzę.


Umowę podpisałeś na odległość. W sumie przez 2 tygodnie, gdybym się zorientował, że coś nie tak ( a po internetach latała informacja o braku online)szybko bym się z tego wycofał.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 42
  • 79
  • 0

Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona

Też pisałem o tym wcześniej, że początkowo o tym nie wiedziałem. Konsultanci Orange też nie. Jak po podpisaniu umowy zorientowałem się że C+ online nie działa i zgłosiłem reklamację to początkowo odsyłali mnie do Canal+, żebym u nich zgłosił reklamację, że nie działa moje konto, w końcu przyjęli łaskawie moją reklamację, ale nikt mi nie mówił, że to nie działa, bo C+ online został wycofany z oferty. Dopiero po 3ech tygodniach otrzymałem odpowiedź na reklamację, że C+ online nie działa bo "go nie ma w nowym pakiecie". Wtedy termin 2 tygodni był już przekroczony, a gdy chciałem rozwiązać umowę powołując się na to, że termin został przekroczony z powodu długiej weryfikacji mojego zgłoszenia, to Orange odrzuciło wniosek.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 417
  • 1487
  • 1

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 42
  • 79
  • 0

Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona

Dzięki, dla mnie stroną umowy jest Orange i strony internetowe, gdzie prezentowana jest oferta końcowa. Żaden klient nie jest w stanie śledzić wszystkich tematów na forum, żeby takie szczegóły wyłapać.