- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona
Jasne, myślałem, że po prostu też ktoś się już na to "naciął" w ostatnim czasie i podsunie jakieś rozwiązanie tego problemu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona
Pozostaje trzymać kciuki, żeby obecni abonenci tego pakietu otrzymali dostęp do serwisu.
Żeby się nie okazało, że tylko nowi...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona
@tomasz85 jakie argumenty zadecydowały czym byłeś zfascynowany , podpisując nową umowę i teraz nie jesteś zadowolony z tej oferty , a przed podpisaniem byłeś zadowolony ? Bo ja to nie rozumiem .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona
Przeczytaj całość to będziesz wiedział. Ja po prostu przedłużyłem umowę tak samo jak 2 lata temu kiedy nie było żadnych zmian, a teraz nie miałem informacji, że w obecnym pakiecie został usunięty C+ online.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona
@tomasz85 przeczytałem całość. A nie zastanawia ciebie
( jak sam piszesz) że przed podpisaniem umowy czytałeś tylko pozytywne dane zachęcające do podpisania , a nie informowano o tym , na czym tobie zależało ???
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona
Tak jak pisałem wcześniej, na stronach podsumowujących zamówienie, przedstawiane były wyłącznie pozytywne informacje typu "ile będzie miesięcy zniżki na abonament". Natomiast informacja o braku Canal+ online, czyli usługi z której korzystałem ostatnie 4 lata, była ukryta wyłącznie w regulaminie. Czy to jest uczciwe działanie operatora? Dlaczego nie zrobiono strony: "uważaj ten pakiet będzie droższy, ale ograniczyliśmy jego funkcjonalność." Proste, bo klienci by tego nie podpisali, gdyby mieli tę wiedzę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona
@tomasz85napisał(-a)Tak jak pisałem wcześniej, na stronach podsumowujących zamówienie, przedstawiane były wyłącznie pozytywne informacje typu "ile będzie miesięcy zniżki na abonament". Natomiast informacja o braku Canal+ online, czyli usługi z której korzystałem ostatnie 4 lata, była ukryta wyłącznie w regulaminie. Czy to jest uczciwe działanie operatora? Dlaczego nie zrobiono strony: "uważaj ten pakiet będzie droższy, ale ograniczyliśmy jego funkcjonalność." Proste, bo klienci by tego nie podpisali, gdyby mieli tę wiedzę.
Umowę podpisałeś na odległość. W sumie przez 2 tygodnie, gdybym się zorientował, że coś nie tak ( a po internetach latała informacja o braku online)szybko bym się z tego wycofał.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona
Też pisałem o tym wcześniej, że początkowo o tym nie wiedziałem. Konsultanci Orange też nie. Jak po podpisaniu umowy zorientowałem się że C+ online nie działa i zgłosiłem reklamację to początkowo odsyłali mnie do Canal+, żebym u nich zgłosił reklamację, że nie działa moje konto, w końcu przyjęli łaskawie moją reklamację, ale nikt mi nie mówił, że to nie działa, bo C+ online został wycofany z oferty. Dopiero po 3ech tygodniach otrzymałem odpowiedź na reklamację, że C+ online nie działa bo "go nie ma w nowym pakiecie". Wtedy termin 2 tygodni był już przekroczony, a gdy chciałem rozwiązać umowę powołując się na to, że termin został przekroczony z powodu długiej weryfikacji mojego zgłoszenia, to Orange odrzuciło wniosek.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona
Było o tym też tutaj na forum
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona
Dzięki, dla mnie stroną umowy jest Orange i strony internetowe, gdzie prezentowana jest oferta końcowa. Żaden klient nie jest w stanie śledzić wszystkich tematów na forum, żeby takie szczegóły wyłapać.