- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona
Czy ktoś z spotkał się już z sytuacją, że obecnie nie ma możliwości przedłużenia Canal+ Prestiż na kolejne 24 miesiące, tylko w ofercie przedłużenia na 24 miesiące jest pakiet Canal+ Supersport? Przedłużałem niedawno umowę na internet, telewizję i właśnie Canal+. Po podpisaniu umowy okazało się, że przestały działać kanały online przez stronę internetową Canal+ oraz przez aplikację Canal+. Zgłaszałem to przez 2 tygodnie w Orange i Canal+ i odsyłali mnie "to druga firma musi sprawdzić co jest nie tak". W końcu po 3 tygodniach otrzymałem odpowiedź na reklamację z Orange, że "w pakiecie Supersport nie ma już w ofercie dostępu online do Canal+ przez przeglądarkę i aplikację" dlatego ta usługa już mi nie działa przez przeglądarkę oraz aplikację C+ oraz "informacja o tym była w regulaminie".
Czyli teraz nie dość, że za droższą usługę (obecny pakiet jest 15 zł droższy niż poprzedni) otrzymałem teraz gorszą funkcjonalność, to nigdzie Orange o tym nie informowało (oczywiście wielokrotnie były tylko podstrony na temat tego "ile mam zniżki", "promocja", "taniej" itd., ale nigdzie nie było napisane, że jako klient przedłużający usługę Canal+, będę miał gorszą funkcjonalność niż wcześniej i to za wyższą cenę). Przez ten długi proces reklamacji, minął 14 dniowy termin na rozwiązanie umowy zawartej na odległość i teraz Orange w kolejnej reklamacji odmówiło mi rozwiązania niekorzystnej dla mnie umowy, której bym nie zawarł, gdybym wiedział o tej pogorszonej funkcjonalności.
Co byście radzili zrobić w tej sytuacji, bo po 4 latach używania telewizji i pakietów Canal+ w Orange poczułem się "nabity w butelkę". Ktoś już miał taki problem? Jak go rozwiązał?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona
zdaje się, że najlepiej jest kupować C+ od C+, bo jak się kupuje od O!, to jacyś dziwni szatani są tu czynni.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona
@tomasz85 niestety C+ online w tej nowej ofercie nie ma...póki co nawet nie ma info czy i kiedy wróci ta opcja
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona
Teraz już się dowiedziałem, że nie ma C+ Online, ale bardziej chodzi mi o działanie Orange, że o niczym nie poinformowali podczas przedłużania umowy, przez 4 lata brałem najwyższy pakiet C+ i zawsze to było. Teraz nagle usunęli z oferty, brak informacji podczas przedłużenia, a teraz nie chcą rozwiązać umowy, bo minęło 14 dni od podpisania, ale 2,5 tygodnia trwało przerzucanie się mailmi i czatami odnośnie reklamacji, że "online przestał działać". Przez dwa tygodnie nikt od nich nie zorientował się, że tej usługi nie i dopiero niedawno napisali, że w nowym pakiecie zostało to usunięte. To skąd niby ja miałem o tym wiedzieć.
Obecnie umowy nie chcą mi rozwiązać i zostałem na 24 miesiące z pakietem, który nie spełnia oczekiwań, a do tego jest droższy niż poprzedni.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona
@tomasz85 Pisz pismo odwoławcze na adres korespondencyjny. Tam troszkę inaczej się do sprawy odniosą.
Wyślij na
Orange Polska SA
Jagiellońska 34
96-100 Skierniewice
Otrzymasz odpowiedź
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona
Dzięki za tę informację, może faktycznie to włączą, tylko pytanie za ile miesięcy i czy teraz pisać na adres korespondencyjny i próbować rozwiązać umowę czy czekać z nadzieją, że to będzie za miesiąc, albo dwa, a nie za dwanaście;-)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona
A próbowałeś zarejestrować się na nowo?
https://logowanie.pl.canalplus.com/rejestracja/partnerzy?p=ORANGE&t=ORANGE
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona
Zgodnie z zapowiedziami przy okazji nowych pakietów, Canal+ Online ma powrócić do Orange. Natomiast nie wiadomo kiedy.
Starych pakietów Canal+ już nie ma, tam gdzie są wprowadzane nowe pakiety. Czyli nowa umowa/przedłużenie, to już nowa pakietyzacja.
Biorąc pod uwagę, że ceny Canal+ Super Sport u operatorów niczym się nie różnią od tych z bezpośredniej sprzedaży Canal+ Online, to sam się dziwię, że są ludzie, którzy podpisują dwuletnie zobowiązania na ten pakiet. Co innego, gdy przy lojalce otrzymujemy fajną promokę na Canal+, ale i tak lepsze promocje są online i często więcej kanałów TV w ramach Canal+ Online 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona
A jak kupujesz bezpośrednio w Canal+ to działa Ci to na dekoderze ICU 100 Orange?
- « Poprzedni
- Następny »