Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 42
  • 79
  • 0

Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona

Czy ktoś z spotkał się już z sytuacją, że obecnie nie ma możliwości przedłużenia Canal+ Prestiż na kolejne 24 miesiące, tylko w ofercie przedłużenia na 24 miesiące jest pakiet Canal+ Supersport? Przedłużałem niedawno umowę na internet, telewizję i właśnie Canal+. Po podpisaniu umowy okazało się, że przestały działać kanały online przez stronę internetową Canal+ oraz przez aplikację Canal+. Zgłaszałem to przez 2 tygodnie w Orange i Canal+ i odsyłali mnie "to druga firma musi sprawdzić co jest nie tak". W końcu po 3 tygodniach otrzymałem odpowiedź na reklamację z Orange, że "w pakiecie Supersport nie ma już w ofercie dostępu online do Canal+ przez przeglądarkę i aplikację" dlatego ta usługa już mi nie działa przez przeglądarkę oraz aplikację C+ oraz "informacja o tym była w regulaminie".

 

Czyli teraz nie dość, że za droższą usługę (obecny pakiet jest 15 zł droższy niż poprzedni) otrzymałem teraz gorszą funkcjonalność, to nigdzie Orange o tym nie informowało (oczywiście wielokrotnie były tylko podstrony na temat tego "ile mam zniżki", "promocja", "taniej" itd., ale nigdzie nie było napisane, że jako klient przedłużający usługę Canal+, będę miał gorszą funkcjonalność niż wcześniej i to za wyższą cenę). Przez ten długi proces reklamacji, minął 14 dniowy termin na rozwiązanie umowy zawartej na odległość i teraz Orange w kolejnej reklamacji odmówiło mi rozwiązania niekorzystnej dla mnie umowy, której bym nie zawarł, gdybym wiedział o tej pogorszonej funkcjonalności.

 

Co byście radzili zrobić w tej sytuacji, bo po 4 latach używania telewizji i pakietów Canal+ w Orange poczułem się "nabity w butelkę". Ktoś już miał taki problem? Jak go rozwiązał? 

47 ODPOW. 47

Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 2529
  • 9785
  • 38

Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona

zdaje się, że najlepiej jest kupować C+ od C+, bo jak się kupuje od O!, to jacyś dziwni szatani są tu czynni.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 15193
  • 62337
  • 795

Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona

@tomasz85  niestety C+ online w tej nowej ofercie nie ma...póki co nawet nie ma info czy i kiedy wróci ta opcja


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 42
  • 79
  • 0

Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona

Teraz już się dowiedziałem, że nie ma C+ Online, ale bardziej chodzi mi o działanie Orange, że o niczym nie poinformowali podczas przedłużania umowy, przez 4 lata brałem najwyższy pakiet C+ i zawsze to było. Teraz nagle usunęli z oferty, brak informacji podczas przedłużenia, a teraz nie chcą rozwiązać umowy, bo minęło 14 dni od podpisania, ale 2,5 tygodnia trwało przerzucanie się mailmi i czatami odnośnie reklamacji, że "online przestał działać". Przez dwa tygodnie nikt od nich nie zorientował się, że tej usługi nie i dopiero niedawno napisali, że w nowym pakiecie zostało to usunięte. To skąd niby ja miałem o tym wiedzieć.

Obecnie umowy nie chcą mi rozwiązać i zostałem na 24 miesiące z pakietem, który nie spełnia oczekiwań, a do tego jest droższy niż poprzedni.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 15193
  • 62337
  • 795

Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona

@tomasz85  Pisz pismo odwoławcze na adres korespondencyjny. Tam troszkę inaczej się do sprawy odniosą.

Wyślij na 

Orange Polska SA

Jagiellońska 34

96-100 Skierniewice 

Otrzymasz odpowiedź 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32967
  • 39873
  • 1401

Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 42
  • 79
  • 0

Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona

Dzięki za tę informację, może faktycznie to włączą, tylko pytanie za ile miesięcy i czy teraz pisać na adres korespondencyjny i próbować rozwiązać umowę czy czekać z nadzieją, że to będzie za miesiąc, albo dwa, a nie za dwanaście;-)

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32967
  • 39873
  • 1401

Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona

Tego nikt nie wie.

A próbowałeś zarejestrować się na nowo?

https://logowanie.pl.canalplus.com/rejestracja/partnerzy?p=ORANGE&t=ORANGE

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 51
  • 192
  • 3

Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona

Zgodnie z zapowiedziami przy okazji nowych pakietów, Canal+ Online ma powrócić do Orange. Natomiast nie wiadomo kiedy.

 

Starych pakietów Canal+ już nie ma, tam gdzie są wprowadzane nowe pakiety. Czyli nowa umowa/przedłużenie, to już nowa pakietyzacja.

 

Biorąc pod uwagę, że ceny Canal+ Super Sport u operatorów niczym się nie różnią od tych z bezpośredniej sprzedaży Canal+ Online, to sam się dziwię, że są ludzie, którzy podpisują dwuletnie zobowiązania na ten pakiet. Co innego, gdy przy lojalce otrzymujemy fajną promokę na Canal+, ale i tak lepsze promocje są online i często więcej kanałów TV w ramach Canal+ Online 🙂


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 42
  • 79
  • 0

Brak telewizji Canal+ online po przejściu na pakiet Supersport - reklamacja odrzucona

A jak kupujesz bezpośrednio w Canal+ to działa Ci to na dekoderze ICU 100 Orange?