Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nowy iPhone z szarą kropką na ekranie. Serwis nie naprawił. Oddałem na rękojmie. Co można zrobić?


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 19
  • 44
  • 0

Nowy iPhone z szarą kropką na ekranie. Serwis nie naprawił. Oddałem na rękojmie. Co można zrobić?

Pomiedzy serwisem a operatorami jest umowa że rękojmi rozpatrują operatorzy jednak nie wydaje mi się aby orange rozpisywało to na straty w takim przypadku pewnie reklamują to u dostawcy/producenta


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38816
  • 1388

Nowy iPhone z szarą kropką na ekranie. Serwis nie naprawił. Oddałem na rękojmie. Co można zrobić?

Rękojmię rozpatruje zawsze sprzedawca. Przy kanale zdalnym jest to Orange. Wróciłbym do moich poprzednich przypuszczeń, że salon nie należy bezpośrednio do Orange. Teraz to już nie istotne jeśli odpowiedź była jak przedstawiłeś.


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 19
  • 44
  • 0

Nowy iPhone z szarą kropką na ekranie. Serwis nie naprawił. Oddałem na rękojmie. Co można zrobić?

Dla mnie nie ma znaczenia czy to salonnorange czy partnerski, salon podpisuje się jako orange z pieczątka orange więc do nich się zwracam gdyż to w orange kupiłem telefon