Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
od wrzesień
luty
Pawel_1986_tom
Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
Punkty: 2713
20
46
0
0
offline
ostatnia aktywność: 12-02-2025 16:43

Osiągnięcia

25 like

10 odpowiedzi

1 odpowiedź

1 like

1 temat

Pierwsze lądowanie

Nowy iPhone z szarą kropką na ekranie. Serwis nie naprawił. Oddałem na rękojmie. Co można zrobić?

Witam ponownie, Minęło już trochę czasu ale temat został rozwiązany. Po 3 miesiącach walki dopiero w odpowiedzi na pismo rzecznika praw konsumenta dostałem sensowna odpowiedź z wyjaśnieniem że jednak orange uznaje moje roszczenia. W koncu telefon został wy [...]

Nowy iPhone z szarą kropką na ekranie. Serwis nie naprawił. Oddałem na rękojmie. Co można zrobić?

Dla mnie nie ma znaczenia czy to salonnorange czy partnerski, salon podpisuje się jako orange z pieczątka orange więc do nich się zwracam gdyż to w orange kupiłem telefon

Nowy iPhone z szarą kropką na ekranie. Serwis nie naprawił. Oddałem na rękojmie. Co można zrobić?

Pomiedzy serwisem a operatorami jest umowa że rękojmi rozpatrują operatorzy jednak nie wydaje mi się aby orange rozpisywało to na straty w takim przypadku pewnie reklamują to u dostawcy/producenta

Nowy iPhone z szarą kropką na ekranie. Serwis nie naprawił. Oddałem na rękojmie. Co można zrobić?

Witam ponownie, Minęło już trochę czasu ale temat został rozwiązany. Po 3 miesiącach walki dopiero w odpowiedzi na pismo rzecznika praw konsumenta dostałem sensowna odpowiedź z wyjaśnieniem że jednak orange uznaje moje roszczenia. W koncu telefon został wy [...]

Nowy iPhone z szarą kropką na ekranie. Serwis nie naprawił. Oddałem na rękojmie. Co można zrobić?

Dla mnie nie ma znaczenia czy to salonnorange czy partnerski, salon podpisuje się jako orange z pieczątka orange więc do nich się zwracam gdyż to w orange kupiłem telefon

Nowy iPhone z szarą kropką na ekranie. Serwis nie naprawił. Oddałem na rękojmie. Co można zrobić?

Pomiedzy serwisem a operatorami jest umowa że rękojmi rozpatrują operatorzy jednak nie wydaje mi się aby orange rozpisywało to na straty w takim przypadku pewnie reklamują to u dostawcy/producenta