19
Postów
44
Kudo
0
Rozwiązania
25 like
10 odpowiedzi
1 odpowiedź
1 like
1 temat
Pierwsze lądowanie
13-09-2024 21:07
Dla mnie nie ma znaczenia czy to salonnorange czy partnerski, salon podpisuje się jako orange z pieczątka orange więc do nich się zwracam gdyż to w orange kupiłem telefon
13-09-2024 13:56
Pomiedzy serwisem a operatorami jest umowa że rękojmi rozpatrują operatorzy jednak nie wydaje mi się aby orange rozpisywało to na straty w takim przypadku pewnie reklamują to u dostawcy/producenta
13-09-2024 12:25
Mam także odpowiedź od rzecznika praw konsumenta. Widzi powody do podjęcia interwencji w mojej sprawie "powody" nie powód także muszę to tylko wysłać przez epuap i zobaczymy co dalej
13-09-2024 21:07
Dla mnie nie ma znaczenia czy to salonnorange czy partnerski, salon podpisuje się jako orange z pieczątka orange więc do nich się zwracam gdyż to w orange kupiłem telefon
13-09-2024 13:56
Pomiedzy serwisem a operatorami jest umowa że rękojmi rozpatrują operatorzy jednak nie wydaje mi się aby orange rozpisywało to na straty w takim przypadku pewnie reklamują to u dostawcy/producenta
13-09-2024 12:25
Mam także odpowiedź od rzecznika praw konsumenta. Widzi powody do podjęcia interwencji w mojej sprawie "powody" nie powód także muszę to tylko wysłać przez epuap i zobaczymy co dalej