- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowy iPhone z szarą kropką na ekranie. Serwis nie naprawił. Oddałem na rękojmie. Co można zrobić?
Pomiedzy serwisem a operatorami jest umowa że rękojmi rozpatrują operatorzy jednak nie wydaje mi się aby orange rozpisywało to na straty w takim przypadku pewnie reklamują to u dostawcy/producenta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowy iPhone z szarą kropką na ekranie. Serwis nie naprawił. Oddałem na rękojmie. Co można zrobić?
Rękojmię rozpatruje zawsze sprzedawca. Przy kanale zdalnym jest to Orange. Wróciłbym do moich poprzednich przypuszczeń, że salon nie należy bezpośrednio do Orange. Teraz to już nie istotne jeśli odpowiedź była jak przedstawiłeś.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowy iPhone z szarą kropką na ekranie. Serwis nie naprawił. Oddałem na rękojmie. Co można zrobić?
Dla mnie nie ma znaczenia czy to salonnorange czy partnerski, salon podpisuje się jako orange z pieczątka orange więc do nich się zwracam gdyż to w orange kupiłem telefon
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowy iPhone z szarą kropką na ekranie. Serwis nie naprawił. Oddałem na rękojmie. Co można zrobić?
Witam ponownie,
Minęło już trochę czasu ale temat został rozwiązany. Po 3 miesiącach walki dopiero w odpowiedzi na pismo rzecznika praw konsumenta dostałem sensowna odpowiedź z wyjaśnieniem że jednak orange uznaje moje roszczenia. W koncu telefon został wymieniony na nowy bez wad jednak walka 3 miesiące w tak oczywistej sprawie przekreśla dla mnie orange w przyszłości przede wszystkim za sposób traktowania klienta. Na infolinii wszystko rozumieją przyznają mi rację jednak nic nie mogą zrobić z poziomu infolinii, odsyłają do salonu gdzie już mają inne zdanie i nic do tych Państwa nie dociera.
Najgorsze w tym wszystkim było to, że w salonie robiliśmy wszystko po kolei tak jak sugerowali jego pracownicy (na początku przedstawili ze tak wygląda procedurą, sprawa jest oczywista i nie powinno być problemu z reklamacja). Po 2 miesiącach przepychania zmienili stanowisko, że to mój problem bo powinienem zrezygnować z umowy i odesłać telefon w przeciągu 14 dni kiedy miałem taką możliwość tylko czemu tego nie powiedzieli jak była taka możliwość łącznie z Panią kierownik?
Podsumowując trafiłem na salon w którym od początku z uwagi na brak zaangażowania, kompetencji pracownikow nie wiedzieli jak załatwić taka sprawę przez co straciłem mnóstwo czasu i nerwów. Nawet po uznaniu przez orange moich roszczeń nadal twierdzili że wszystko zrobili prawidłowo tylko czemu w takim razie nadal powtarzali ze to moja wina że nie odesłałem telefonu? Udałem się do salonu tak jak polecili mi na infolinii w salonie z uśmiechem przyjęli mnie i nikt nawet nie wspomniał że łatwiej będzie oddać telefon chociaż sprawa była oczywista, stwierdzili że to mój problem a przecież robiłem wszystko według ich instrukcji
- « Poprzedni
- Następny »