- « Poprzedni
- Następny »
wrzesień
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wrzesień
Nowy iPhone z szarą kropką na ekranie. Serwis nie naprawił. Oddałem na rękojmie. Co można zrobić?
Pomiedzy serwisem a operatorami jest umowa że rękojmi rozpatrują operatorzy jednak nie wydaje mi się aby orange rozpisywało to na straty w takim przypadku pewnie reklamują to u dostawcy/producenta
wrzesień
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wrzesień
Nowy iPhone z szarą kropką na ekranie. Serwis nie naprawił. Oddałem na rękojmie. Co można zrobić?
Rękojmię rozpatruje zawsze sprzedawca. Przy kanale zdalnym jest to Orange. Wróciłbym do moich poprzednich przypuszczeń, że salon nie należy bezpośrednio do Orange. Teraz to już nie istotne jeśli odpowiedź była jak przedstawiłeś.
wrzesień
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wrzesień
Nowy iPhone z szarą kropką na ekranie. Serwis nie naprawił. Oddałem na rękojmie. Co można zrobić?
Dla mnie nie ma znaczenia czy to salonnorange czy partnerski, salon podpisuje się jako orange z pieczątka orange więc do nich się zwracam gdyż to w orange kupiłem telefon
- « Poprzedni
- Następny »