- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowy iPhone z szarą kropką na ekranie. Serwis nie naprawił. Oddałem na rękojmie. Co można zrobić?
Na pieczątce jest salon orange, pismo to złożyłem i podpisali mi w dniu wczorajszym ale telefon już 3 razy był w serwisie ponieważ ponieważ Panie w salonie twierdzą że tylko taka droga reklamacji istnieje o co wczoraj także się że mną sprzeczały i tak walczę od miesiąca z tym że wcześniej nie składałem żadnego pisma, otrzymywałem jedynie od nich potwierdzenie przyjęcia telefonu do serwisu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowy iPhone z szarą kropką na ekranie. Serwis nie naprawił. Oddałem na rękojmie. Co można zrobić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowy iPhone z szarą kropką na ekranie. Serwis nie naprawił. Oddałem na rękojmie. Co można zrobić?
@Piotrekk85napisał(-a)
A mógłbyś zrobić zdjęcie pieczątki? Zasłaniając dane osobowe ewentualnie.
Co to za różnica czy własny czy agencyjny. Oba obowiązują te same procedury i zasady. Zwłaszcza jeśli chodzi o przepisy konsumenckie.
Autor wątku musi teraz czekać cierpliwie 14 dni i tyle.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowy iPhone z szarą kropką na ekranie. Serwis nie naprawił. Oddałem na rękojmie. Co można zrobić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowy iPhone z szarą kropką na ekranie. Serwis nie naprawił. Oddałem na rękojmie. Co można zrobić?
@Piotrekk85napisał(-a)
Sęk w tym, że kupując na odległość sprzedawcą jest Orange. Jeśli salon jest agencyjny spoza grupy Orange, to samodzielnie nie rozpatrzy rękojmi.
Nie zgodzę się. Dla klienta nie ma to żadnego znaczenia w jakim kanale został kupiony, każdy salon ma obowiązek przyjąć i rozpatrzyć reklamację w ramach rękojmi. Klienta nie interesuje że to salon dilerski i właścicielem jest inny podmiot. Dla klienta Orange to Orange. Poza tym towar kupiony w jakimkolwiek kanale będzie zawsze opatrzony na fakturze czy paragonie NIPem Orange i sprzedawcą jest Orange. Zawsze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowy iPhone z szarą kropką na ekranie. Serwis nie naprawił. Oddałem na rękojmie. Co można zrobić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowy iPhone z szarą kropką na ekranie. Serwis nie naprawił. Oddałem na rękojmie. Co można zrobić?
@Piotrekk85napisał(-a)
Sęk w tym że zewnątrzni agenci mają inne wytyczne.
Wytyczne może mają i inne ale sposób rozpatrzenia reklamacji jest ten sam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowy iPhone z szarą kropką na ekranie. Serwis nie naprawił. Oddałem na rękojmie. Co można zrobić?
Salonach Orange.
Nie salonach agencyjnych, partnerskich czy sprzedaży. Nowomowa.
Poza tym tam mowa o gwarancji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowy iPhone z szarą kropką na ekranie. Serwis nie naprawił. Oddałem na rękojmie. Co można zrobić?
@Piotrekk85napisał(-a)
Poza tym tam mowa o gwarancji
Przeczytaj dokładniej i całość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowy iPhone z szarą kropką na ekranie. Serwis nie naprawił. Oddałem na rękojmie. Co można zrobić?
Problem jest taki, że Orange doradcom Contact Center przekazuje jedno, a pracownikom zewnętrznym drugie.