Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nowy iPhone z szarą kropką na ekranie. Serwis nie naprawił. Oddałem na rękojmie. Co można zrobić?


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 19
  • 44
  • 0

Nowy iPhone z szarą kropką na ekranie. Serwis nie naprawił. Oddałem na rękojmie. Co można zrobić?

Na pieczątce jest salon orange, pismo to złożyłem i podpisali mi w dniu wczorajszym ale telefon już 3 razy był w serwisie ponieważ ponieważ Panie w salonie twierdzą że tylko taka droga reklamacji istnieje o co wczoraj także się że mną sprzeczały i tak walczę od miesiąca z tym że wcześniej nie składałem żadnego pisma, otrzymywałem jedynie od nich potwierdzenie przyjęcia telefonu do serwisu 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32805
  • 39010
  • 1390

Nowy iPhone z szarą kropką na ekranie. Serwis nie naprawił. Oddałem na rękojmie. Co można zrobić?

A mógłbyś zrobić zdjęcie pieczątki? Zasłaniając dane osobowe ewentualnie.

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2127
  • 6051
  • 199

Nowy iPhone z szarą kropką na ekranie. Serwis nie naprawił. Oddałem na rękojmie. Co można zrobić?


@Piotrekk85napisał(-a)
A mógłbyś zrobić zdjęcie pieczątki? Zasłaniając dane osobowe ewentualnie.

Co to za różnica czy własny czy agencyjny. Oba obowiązują te same procedury i zasady. Zwłaszcza jeśli chodzi o przepisy konsumenckie.

Autor wątku musi teraz czekać cierpliwie 14 dni i tyle.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32805
  • 39010
  • 1390

Nowy iPhone z szarą kropką na ekranie. Serwis nie naprawił. Oddałem na rękojmie. Co można zrobić?

Sęk w tym, że kupując na odległość sprzedawcą jest Orange. Jeśli salon jest agencyjny spoza grupy Orange, to samodzielnie nie rozpatrzy rękojmi.

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2127
  • 6051
  • 199

Nowy iPhone z szarą kropką na ekranie. Serwis nie naprawił. Oddałem na rękojmie. Co można zrobić?


@Piotrekk85napisał(-a)
Sęk w tym, że kupując na odległość sprzedawcą jest Orange. Jeśli salon jest agencyjny spoza grupy Orange, to samodzielnie nie rozpatrzy rękojmi.

Nie zgodzę się. Dla klienta nie ma to żadnego znaczenia w jakim kanale został kupiony, każdy salon ma obowiązek przyjąć i rozpatrzyć reklamację w ramach rękojmi. Klienta nie interesuje że to salon dilerski i właścicielem jest inny podmiot. Dla klienta Orange to Orange. Poza tym towar kupiony w jakimkolwiek kanale będzie zawsze opatrzony na fakturze czy paragonie NIPem Orange i sprzedawcą jest Orange. Zawsze.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32805
  • 39010
  • 1390

Nowy iPhone z szarą kropką na ekranie. Serwis nie naprawił. Oddałem na rękojmie. Co można zrobić?

Sęk w tym że zewnątrzni agenci mają inne wytyczne.

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2127
  • 6051
  • 199

Nowy iPhone z szarą kropką na ekranie. Serwis nie naprawił. Oddałem na rękojmie. Co można zrobić?


@Piotrekk85napisał(-a)
Sęk w tym że zewnątrzni agenci mają inne wytyczne.

Wytyczne może mają i inne ale sposób rozpatrzenia reklamacji jest ten sam.

 

Arti_Kn_Pl_0-1725374747177.png

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32805
  • 39010
  • 1390

Nowy iPhone z szarą kropką na ekranie. Serwis nie naprawił. Oddałem na rękojmie. Co można zrobić?

Salonach Orange.

Nie salonach agencyjnych, partnerskich czy sprzedaży. Nowomowa.

 

Poza tym tam mowa o gwarancji 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2127
  • 6051
  • 199

Nowy iPhone z szarą kropką na ekranie. Serwis nie naprawił. Oddałem na rękojmie. Co można zrobić?


@Piotrekk85napisał(-a)

 

 

Poza tym tam mowa o gwarancji 


Przeczytaj dokładniej i całość


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32805
  • 39010
  • 1390

Nowy iPhone z szarą kropką na ekranie. Serwis nie naprawił. Oddałem na rękojmie. Co można zrobić?

Wiem jaka jest praktyka. A śródtytuł dotyczy gwarancji.

Problem jest taki, że Orange doradcom Contact Center przekazuje jedno, a pracownikom zewnętrznym drugie.