- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nexera - Orange będzie dalej modernizować.
@arturo04c To jest takie łatanie a nie naprawianie. Ja bym już nie czekał tylko przeszedł na mobilny. 20Mb/s to nic wielkiego nawet gdyby działało dobrze. A w czasie burzy jak widzisz i kabel w ziemi nie uchronił Cię od problemów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nexera - Orange będzie dalej modernizować.
@marder Z kolei przechodzić na mobilny bez testów i kosztów modemu stacjonarnego i anteny, to ryzyko...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nexera - Orange będzie dalej modernizować.
Właśnie wiem i nie wiem co robić, a ciągłe zgłaszanie techników nie jest dobre.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nexera - Orange będzie dalej modernizować.
@arturo04c póki nie płacisz za nieuzasadnione zgłoszenie i wizytę techników, ratuj co masz teraz. Im więcej naprawią, tym dłużej podziała
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nexera - Orange będzie dalej modernizować.
@arturo04cnapisał(-a)Dzisiaj byli u mnie technicy z Orange bo mam problem z internet tak mulił, że chciałem przejść na mobilny bo testowałem i na mobilnym mam od 10 do 45 Mb/s(czasami było 3 Mb/s), a na kablu mam teraz 5 Mb/s, a miałem 10 Mb/s😄
To nad czym tu się zastanawiać?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nexera - Orange będzie dalej modernizować.
Bo było momentami max 3 Mb/s i też nie wiem jak będzie działać podczas deszczu/śniegu. Żebym przeszedł teraz na mobilny to musze umowę zrywać, robić nową i płacić jeszcze za przeniesienie z kablowego na mobilny, chodzi o aktywację.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nexera - Orange będzie dalej modernizować.
Poszukaj uważnie w umowie, nie wydaje mi się żeby ciągła walka o utrzymanie tak problematycznego łącza wyczerpywała znamiona poprawnie świadczonej usługi. Jeśli usługa nie jest świadczona zgodnie z umową to można ją zerwać. Spróbuj asertywnie pogadać z BOK, czat, salon, próbuj może akurat w którymś miejscu trafisz na kompetentnego interlokutora.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nexera - Orange będzie dalej modernizować.
umowa jest od 1 Mb/s do 10 Mb/s więc są zabezpieczeni :D. Miałem mniej niż 1 Mb/s wezwałem techników naprawili bo prędkość sie znajduje w tych widełkach.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nexera - Orange będzie dalej modernizować.
Nie masz w umowie zapisów o prędkości zwykle dostępnej?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nexera - Orange będzie dalej modernizować.
Nic takiego nie widzę jedynie jest napisane Internet neostrada od 1 Mb/s do 10 Mb/s.