Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nexera - Orange będzie dalej modernizować.


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2758
  • 10139
  • 54

Nexera - Orange będzie dalej modernizować.

@arturo04c To jest takie łatanie a nie naprawianie. Ja bym już nie czekał tylko przeszedł na mobilny. 20Mb/s to nic wielkiego nawet gdyby działało dobrze. A w czasie burzy jak widzisz i kabel w ziemi nie uchronił Cię od problemów. 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14234
  • 58506
  • 709

Nexera - Orange będzie dalej modernizować.

@marder Z kolei przechodzić na mobilny bez testów i kosztów modemu stacjonarnego i anteny, to ryzyko...


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 22
  • 44
  • 0

Nexera - Orange będzie dalej modernizować.

Właśnie wiem i nie wiem co robić, a ciągłe zgłaszanie techników nie jest dobre. 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14234
  • 58506
  • 709

Nexera - Orange będzie dalej modernizować.

@arturo04c  póki  nie płacisz za nieuzasadnione  zgłoszenie i wizytę techników, ratuj co masz  teraz.  Im więcej naprawią, tym dłużej podziała 


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2758
  • 10139
  • 54

Nexera - Orange będzie dalej modernizować.


@arturo04cnapisał(-a)

Dzisiaj byli u mnie technicy z Orange bo mam problem z internet tak mulił, że chciałem przejść na mobilny bo testowałem i na mobilnym mam od 10 do 45 Mb/s(czasami było 3 Mb/s), a na kablu mam teraz 5 Mb/s, a miałem 10 Mb/s😄


To nad czym tu się zastanawiać? 


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 22
  • 44
  • 0

Nexera - Orange będzie dalej modernizować.

Bo było momentami max 3 Mb/s i też nie wiem jak będzie działać podczas deszczu/śniegu. Żebym przeszedł teraz na mobilny to musze umowę zrywać, robić nową i płacić jeszcze za przeniesienie z kablowego na mobilny, chodzi o aktywację. 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6372
  • 26044
  • 216

Nexera - Orange będzie dalej modernizować.

@arturo04c 

Poszukaj uważnie w umowie, nie wydaje mi się żeby ciągła walka o utrzymanie tak problematycznego łącza wyczerpywała znamiona poprawnie świadczonej usługi. Jeśli usługa nie jest świadczona zgodnie z umową to można ją zerwać. Spróbuj asertywnie pogadać z BOK, czat, salon, próbuj może akurat w którymś miejscu trafisz na kompetentnego interlokutora.


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 22
  • 44
  • 0

Nexera - Orange będzie dalej modernizować.

umowa jest od 1 Mb/s do 10 Mb/s więc są zabezpieczeni :D. Miałem mniej niż 1 Mb/s wezwałem techników naprawili bo prędkość sie znajduje w tych widełkach. 

Anonim

Nie dotyczy

Nexera - Orange będzie dalej modernizować.

Nie masz w umowie zapisów o prędkości zwykle dostępnej? 


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 22
  • 44
  • 0

Nexera - Orange będzie dalej modernizować.

Nic takiego nie widzę jedynie jest napisane Internet neostrada od 1 Mb/s do 10 Mb/s.