- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pogaduchy 2.0
Z uwagi na fakt, iż zmieniam miejsce zamieszkania w tym tygodniu, przyszedł tez czas na zmianę miejsca świadczenia usług przez Orange.
Uzbrojony w wiedzę dot włókien OFS zadzwoniłem dziś (poniedziałek, 26.07) z rana aby zlecić przeniesienie miejsca świadczenia usług. Obsługująca mnie pracownica infolinii przyjęła zlecenie z adnotacją, że technik ma być uzbrojony w OFS, ale poinformowała mnie też, że dostanę całkowicie nowy zestaw sprzętowy od technika, a obecnie posiadany mam po prostu oddać do salonu Orange. I zero informacji o kosztach przeniesienia. Hmm? Ok... No cóż. Nie mi jest oceniać politykę Orange w zakresie wymiany nowego i sprawnego sprzętu na nowy oraz kwestii kosztowych ( przecież 0 zł to najlepsza cena za przeniesienie usług 🙂 )
Po chwili dostałem sms z linkiem do informacji o przyjęciu ZAMÓWIENIA na instalację usługi na nowym adresie, a w informacjach szczegółowych znajdował się nie mój numer usługi NEO... więc ... 🤔 HUH??
Zadzwoniłem ponownie na 510 100 100 - inna pracownica obsługi (z wypowiedzi wydawała się bardziej doświadczona i zaangażowana) stwierdziła, że mam faktycznie zamówienie na instalację nowych usług na nowym adresie, ale ani słowa o odłączeniu starych na starym aktywne ( 😲 ???!!!). Stwierdziła, że najprawdopodobniej "system wygenerował "zamówienie" zamiast "zlecenia" i stąd prawdopodobnie problem" 😉
Wypisała więc anulację tamtego "zamówienia" i przyjęła "zlecenie na przeniesienie miejsca świadczenia usług", wpisała notkę o OFS. Powtórzyła wszystko dwa razy. Poinformowała o koszcie przeniesienia (50 zł). Wydaje się być Ok.
ALE przed chwilą otrzymałem sms z linkiem w którym znowu mam wpisane "numer zamówienia" (zamiast "zlecenia") chociaż tym razem numer mojej usługi NEO się zgadza.
Trzymam więc kciuki, że to o to chodzi...
Nie chcę już dzwonić ponieważ zaraz okaże się, że nie ma terminów na czwartek... Niech przyjdzie technik, pociągnie światłowód a o papierach będziemy myśleć, jeśli będzie jakieś zacięcie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pogaduchy 2.0
@slav72oczywiście - cdn 🙂 chyba, że coś (tfu tfu) pójdzie nie tak - to od czwartku będę w limbo (a rodzina wyklnie i mnie i Orange 😉 )
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pogaduchy 2.0
@Piotrekk85 ciekawe czy @Kinga jest 🤔 Piotr trzeba chyba coś na psocić 😁😉 skoro nie ma Kingi 🤪
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pogaduchy 2.0
Niesamowite co dzisiaj można zwykłym telefonem z ręki nakręcić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pogaduchy 2.0
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pogaduchy 2.0
@agat13 napisał(-a)
@Misiek62 dodam, że w sytuacjach 0/1 to sprawa jest prosta.. Nie działa i tyle.. Tu natomiast jest uszkodzenie, które może być po obu stronach, które mogą chcieć sobie nawzajem udowodnić rację... I to się często dzieje kosztem klienta. Warto więc obu na ręce patrzyć i zbierać dane kontrolując tyle ile możemy
@agat13 to może "rozmowa nagrywana"... jako dowód, że dany technik coś takiego mówił 😉
________________
* Przeniesione z tematu Niska prędkość swiatlowodu – moderator Kinga