Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
od ‎26-09-2018
Online
Morciak
Poziom 20, Pasjonat
Poziom 20, Pasjonat
Punkty: 17485
187
255
2
2
online
ostatnia aktywność: 07-03-2021 12:35

Osiągnięcia

Święta 2020

IV Urodziny Społeczności

III Urodziny Społeczności

Druga Rocznica

Roczniak

100 odpowiedzi

100 like

Supermoce

Wiedza

Pomagaj innym i dodawaj rozwiązania

Charyzma

Zbieraj lajki pod swoimi postami

Przyjazność

Dawaj lajki innym

Oczytanie

Przeglądaj strony Nasz Orange

Pomysłowość

Dodawaj i komentuj pomysły

Od 3 dni próbuję rozszerzyć posiadane usługi...

@sebaswiderski - to proszę to zrobić i skompletować zamówienie zgodnie z treścią rozmowy. Po to są one chyba nagrywane, nieprawdaż? Moje dane macie w swoim systemie, rozmowa odbyła się wczoraj o godz 16.57 i trwała ok 34 minuty.W salonie Orange poinformow [...]

Od 3 dni próbuję rozszerzyć posiadane usługi...

1. Nie zawrę umowy na innych warunkach, szczególnie, że pracownicy Orange twierdzili, że jest to wykonalne. Ktoś powinien zacząć ponosić konsekwencje za oświadczenia pracowników wygłaszane w imieniu spółki, szczególnie, że rozmowy te są nagrywane. Oczekuję [...]

Od 3 dni próbuję rozszerzyć posiadane usługi...

@sebaswiderski- ostatnio - przy zmianie 1 Gbps/100 na 1 Gbps/300 popełniłem ten błąd i zadzwoniłem na podany numer telefonu. Proces zmiany oferty kosztował mnie prawie tyle, ile wynosi opłata aktywacyjna. Zwracam uwagę na fakt, iż połączenia przychodzące o [...]

Od 3 dni próbuję rozszerzyć posiadane usługi...

@sebaswiderski - to proszę to zrobić i skompletować zamówienie zgodnie z treścią rozmowy. Po to są one chyba nagrywane, nieprawdaż? Moje dane macie w swoim systemie, rozmowa odbyła się wczoraj o godz 16.57 i trwała ok 34 minuty.W salonie Orange poinformow [...]

Od 3 dni próbuję rozszerzyć posiadane usługi...

1. Nie zawrę umowy na innych warunkach, szczególnie, że pracownicy Orange twierdzili, że jest to wykonalne. Ktoś powinien zacząć ponosić konsekwencje za oświadczenia pracowników wygłaszane w imieniu spółki, szczególnie, że rozmowy te są nagrywane. Oczekuję [...]

Od 3 dni próbuję rozszerzyć posiadane usługi...

@sebaswiderski- ostatnio - przy zmianie 1 Gbps/100 na 1 Gbps/300 popełniłem ten błąd i zadzwoniłem na podany numer telefonu. Proces zmiany oferty kosztował mnie prawie tyle, ile wynosi opłata aktywacyjna. Zwracam uwagę na fakt, iż połączenia przychodzące o [...]

Od 3 dni próbuję rozszerzyć posiadane usługi...

@sebaswiderski - to proszę to zrobić i skompletować zamówienie zgodnie z treścią rozmowy. Po to są one chyba nagrywane, nieprawdaż? Moje dane macie w swoim systemie, rozmowa odbyła się wczoraj o godz 16.57 i trwała ok 34 minuty.W salonie Orange poinformow [...]

Nowa umowa FTTH i cashback goodie

Działa dokładnie tak jak wszystkie oferty cashback via aplikacja:1. musisz uruchomić goodie,2. znaleźć przedmiotową ofertę,3. kliknąć w link,4. zamówić usługi Orange via okno przeglądarki, które otworzyło się po kliknięciu na link,5. po potwierdzeniu przez [...]

Sieć gościnna WIFI w FB 3.0

W FunBoxie 3.0 proponuję dodać opcję włączenia tzw sieci gościnnej WiFi.Sieć gościnna posiada:- inne hasło niż sieć właściwa,- możliwość ograniczenia jej przepustowości,- możliwość ograniczenia portów komunikacyjnych,- możliwość ograniczenia dostępności st [...]

Program lojalnościowo-referencyjny

Hej, przy okazji wskazywania kolejnej znajomej osobie jedynie słusznego medium internetowego tj. Orange Światłowód 1 Gbps 😉 i asystowaniu przy podpisywaniu stosownej umowy doszedłem do wniosku, że brakuje w Orange programu, który by wspierał klientów pozy [...]

Diagnostyka w aplikacji FunBox

Proszę o wprowadzenie istotnej poprawki do aplikacji FunBox, ponieważ w procesie diagnostyki, niemalże na końcu potwierdzonej awarii, widnieje infolinia 801 505 505, która w nagraniu lektorskim jest potwierdzona, iż została wycofana.

Przenoszenie numeru z innej sieci w 100% online

Dziś zmieniły się przepisy dotyczące przenoszenia numeru. Proponuję zatem by z nich jak najszybciej zacząć korzystać i umożliwić przeniesienie numeru z innej sieci w całości online. Po potwierdzeniu danych u obecnego operatora klient samodzielnie kupuje st [...]

Funbox 3.0 - wyłącznik diod LED.

Hej 🙂Przychodzę z pomysłem stworzenia wyłącznika diod LED w oprogramowaniu Funboxa 3.0.Funbox 3.0 posiada całkiem spore i jasne diody LED, mniej subtelne niż w Funbox 2.0.W oprogramowaniu bardzo brakuje mi możliwości ich wyłączenia, zmniejszenia jasności [...]