- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy po przeniesieniu numeru
Nie sądziłem że tyle problemów może być po przeniesieniu numeru, ale jednak.
Przeniosłem do Flex numer z Plusa na kartę i od tego czasu osoby mające numery w Plus nie mogą się do mnie dodzwonić. Dosłownie nic, cisza, jakby numeru nie było. Ale SMS od tych osób dochodzą i ja bez problemu do nich zadzwonić mogę.
Jedynym rozwiązaniem jest zablokować na chwilę kartę SIM w aplikacji Flex... ale po aktywowaniu nie mam dostępu do Internetu i komórkowej transmisji danych.
Jakieś pomysły co to, jak to rozwiązać bo sytuacja jest doprawdy mocno nieprzyjemna.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy po przeniesieniu numeru
Zgłaszałeś ten problem na czacie Flex?? Zgłoś problem techniczny. Dodatkowo może wymień kartę SIM. Mało prawdopodobne, ale zawsze jakaś próba. Wyjmij kartę SIM i włóż ponownie. Możesz też przywrócić telefon do ustawień fabrycznych. Takie kroki na początek.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy po przeniesieniu numeru
@Piotr1014 ciekawe, czy ta sytuacja dotyczy tylko dzwoniących z Plusa, czy przy połączeniach z innych sieci nie ma żadnego problemu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy po przeniesieniu numeru
Sprawdź też kartę SIM w innym telefonie czy problem wystąpi. 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy po przeniesieniu numeru
Zgłaszałem na Czacie, tam padł pomysł z zablokowaniem chwilowym karty, ale nic więcej. Telefon resetowałem do fabrycznych i sprawdzone w innym telefonie i dalej to samo.
Ludzie z innej sieci jak Plus nie mają żadnych problemów z połączeniem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy po przeniesieniu numeru
@Piotr1014 ile czasu upłynęło od przeniesienia numeru? Może trzeba poczekać, aż nowy operator przetworzy i zaktualizuje dane dotyczące przenoszonego numeru. Sprawdź, jak sytuacja będzie wyglądała po 24 godzinach.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy po przeniesieniu numeru
To już tydzień będzie od przeniesienia, ale zorientowałem się o tym dopiero 2 dni temu jak ludzie zgłosili problemy z dodzwonieniem się bo ja do nich nie miałem żadnych.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy po przeniesieniu numeru
Wszystkie numery z Plus nie mogą się dodzwonić? Czy tylko wybrane? Wymień kartę SIM jeśli to nie kłopot.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy po przeniesieniu numeru
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy po przeniesieniu numeru
Niestety. Korzystając z możliwości zamówienia nowej karty wymieniłem na nową, jednak to nic nie zmienia.
Problem ewidentnie musiał powstać przy przenoszeniu między sieciami, jednak każda z sieci odsyła do drugiej wskazując ewentualną winę po ich stronie. Czyli, do niczego nie da rady dojść.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »