Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problemy po przeniesieniu numeru


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3331
  • 8004
  • 150

Problemy po przeniesieniu numeru

Pozostaje przenieść numer do innej sieci na 2 dni i ponownie przejść do FLEXa.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19613
  • 56809
  • 771

Problemy po przeniesieniu numeru

@Piotr1014 coś w takim razie nieprawidłowo zadziałało podczas przenoszenia. Jeżeli sugestia @Piotrekk85 nie zadziałała i konsultant na czacie nie pomógł w rozwiązaniu problemu, to zostaje wykonanie propozycji @Ron. Najlepiej przenieść do T-Mobile lub Play, a następnie ponownie wrócić do FLEX. Nie przemos numeru do Plus-a, skoro są problemy, ani do wirtualnego operatora.


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 23
  • 0

Problemy po przeniesieniu numeru

No i ciekawa sprawa. Zgłosiłem w końcu formalnie do działu technicznego po odsyłaniu do Plusa żeby formalnie sprawdzili. Dostałem oficjalną odpowiedź że zrobili testy, sprawdzili i żadnego błędu nie znaleźli... ale działać zaczęło. 
Może jednak robiąc te testy coś przełączyli albo włączyło się samo że nawet nie wiedzieli, albo po prostu nie chcą się przyznać że coś po drodze zrobili nie tak.

Trochę mimo wszystko niedosyt, bo jeśli coś nie działa albo zostało naprawione to wolałbym jednak znać przyczynę "w razie W" niż liczyć na kolejny łut szczęścia że zrobi się samo. Ale oby nie wróciło.