- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy po przeniesieniu numeru
Pozostaje przenieść numer do innej sieci na 2 dni i ponownie przejść do FLEXa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy po przeniesieniu numeru
@Piotr1014 coś w takim razie nieprawidłowo zadziałało podczas przenoszenia. Jeżeli sugestia @Piotrekk85 nie zadziałała i konsultant na czacie nie pomógł w rozwiązaniu problemu, to zostaje wykonanie propozycji @Ron. Najlepiej przenieść do T-Mobile lub Play, a następnie ponownie wrócić do FLEX. Nie przemos numeru do Plus-a, skoro są problemy, ani do wirtualnego operatora.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy po przeniesieniu numeru
No i ciekawa sprawa. Zgłosiłem w końcu formalnie do działu technicznego po odsyłaniu do Plusa żeby formalnie sprawdzili. Dostałem oficjalną odpowiedź że zrobili testy, sprawdzili i żadnego błędu nie znaleźli... ale działać zaczęło.
Może jednak robiąc te testy coś przełączyli albo włączyło się samo że nawet nie wiedzieli, albo po prostu nie chcą się przyznać że coś po drodze zrobili nie tak.
Trochę mimo wszystko niedosyt, bo jeśli coś nie działa albo zostało naprawione to wolałbym jednak znać przyczynę "w razie W" niż liczyć na kolejny łut szczęścia że zrobi się samo. Ale oby nie wróciło.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »