- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
Odnowienie Planu Flex, po wcześniejszym zakończeniu
[ Edytowane ]3 tygodni(e) temu – ostatnio edytowany 3 tygodni(e) temu przez Kinga
W ramach testowania Flexa zrealizowałem działanie "zakończenie Planu", które rozumiem jako rezygnację z usługi. Czynność tę wykonałem około 20 dnia od rozpoczęcia korzystania z usługi Flex. Niezależnie od dnia zrealizowania procedury faktyczne zakończenie świadczenia usługi nastąpiło dokładnie o godzinie, o której ją aktywowałem miesiąc wcześniej. Więcej w odrębnym temacie.
Dzisiaj, po upływie 3 dni zrealizowałem procedurę odnowienia planu.
Po zalogowaniu się do aplikacji przywitało mnie okno przypominające, że "plan" został zakończony, na którym to oknie jest też informacja, że mogę w ciągu 6 miesięcy powrócić do Flexa, z zachowaniem numeru, oraz przycisk umożliwiający odnowienie planu:
gdy go kliknąłem pojawiło się okno przypominające jaki miałem "plan" oraz dane karty, z której pobrana była opłata... oraz przycisk umożliwiający zmianę karty.
Na tym oknie jest także informacja w brzmieniu: "Najbliższa data odnowienia planu: ...." z datą uwzględniającą rozpoczęcie poprzedniej przygody z Flex... cykl miesięczny - w moim przypadku przypada to na 15 grudnia br.
Pierwsze zaskoczenie... nie ma odnowienia od daty wszczęcia procedury, tylko trzeba odczekać miesiąc...
OK, nie zmieniam karty (jak sądzę płatniczej - może przydałoby się rozwinąć ten opis),
klikam "zapłać i aktywuj", więc wyskakuje nowe okienko:
z tekstem "Twój Plan został opłacony... usługi zostaną przywrócone"
ale poniżej, kolejne zaskoczenie,
"Twój Plan odnowi się 19.12.2019" - miesiąc od dnia gdy zrealizowałem procedurę odnowienia (przywrócenia możliwości korzystania z usługi Flex dla konkretnego numeru).
Informacja o opłaceniu usługi pojawia się również w notyfikacjach:
Reasumując.
Przywrócenie możliwości korzystania z Flexa, po "zakończonym planie" - z zachowaniem numeru (do 6 miesięcy od rezygnacji z usługi) jest banalnie proste.
Jednakże, nie jest to do końca to, czego oczekiwałem - przywrócenie z dniem podjęcia decyzji, tylko - w myśli informacji w aplikacji Flex - trzeba poczekać miesiąc od zrealizowania procedury "odnowienia planu".
Założyłeś/aś temat a ja Ci pomogłem? Kliknij "Oznacz jako rozwiązanie" - pod moim postem | Spodobała Ci się moja wypowiedź? Kliknij kciuk w górę | Dziękuję; Pozdrawiam
3 tygodni(e) temu – ostatnio edytowany 3 tygodni(e) temu przez Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:
Odnowienie Planu Flex, po wcześniejszym zakończeniu
3 tygodni(e) temu
Co się działo z numerem w okresie, po zakończeniu a przed odnowieniem planu?
Była w tym czasie uruchomiona poczta głosowa?
Karta sim logowała się do sieci?
#1 Orange
FREE
FLEX
Revolut
3 tygodni(e) temu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
Odnowienie Planu Flex, po wcześniejszym zakończeniu
3 tygodni(e) temu
@ketrasa a widzisz, nie próbowałem dzwonić na ten numer, ale za to próbowałem dzwonić z niego, nie udało się połączyć, od razu miałem zajętość. Dzięki za podpowiedzi, sprawdzę te rzeczy jeszcze, przed wznowieniem Planu.
Założyłeś/aś temat a ja Ci pomogłem? Kliknij "Oznacz jako rozwiązanie" - pod moim postem | Spodobała Ci się moja wypowiedź? Kliknij kciuk w górę | Dziękuję; Pozdrawiam
3 tygodni(e) temu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
Odnowienie Planu Flex, po wcześniejszym zakończeniu
3 tygodni(e) temu
Mnie najbardziej interesuje poczta głosowa. Jeżeli numer jest w tym okresie, to czy nagranie z poczty głosowej będzie aktywne, jak się połączy na ten numer.
W tedy będzie można na czas zawieszenia głosowo informować o kontakcie pod inny numer, który jest w tej chwili aktywny.
Czy w trakcie zawieszenia, jak ktoś dzwoni, to usłyszy komunikat z poczty głosowej?
Czy po ponownej aktywacji przyjdą do nas SMS-y z informacją, ze w tym czasie ktoś dzwonił?
#1 Orange
FREE
FLEX
Revolut
3 tygodni(e) temu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
Odnowienie Planu Flex, po wcześniejszym zakończeniu
3 tygodni(e) temu
3 tygodni(e) temu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
Odnowienie Planu Flex, po wcześniejszym zakończeniu
3 tygodni(e) temu
@Piotrekk85 tak podejrzewam, że poczta możne nie działać. Nie mniej, jest to dla mnie ciekawa sprawa, co się dzieje z numerem.
Dodam jeszcze, czy po ponownej aktywacji, kod polecający jest dalej ten sam, czy nowy?
#1 Orange
FREE
FLEX
Revolut
3 tygodni(e) temu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
Odnowienie Planu Flex, po wcześniejszym zakończeniu
3 tygodni(e) temu

3 tygodni(e) temu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
Odnowienie Planu Flex, po wcześniejszym zakończeniu
3 tygodni(e) temu
Dobra, na razie kończę, bo znowu zasypię Was pytaniami do. Tak jakoś mi się nasunęły, ale uważam to za warte sprawdzenia.
Sam we FLEX sprawdziłem kilak rzeczy i też podzieliłem się na forum moimi testami
#1 Orange
FREE
FLEX
Revolut
3 tygodni(e) temu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
Odnowienie Planu Flex, po wcześniejszym zakończeniu
[ Edytowane ]3 tygodni(e) temu – ostatnio edytowany 3 tygodni(e) temu
W drugim telefonie, którego używam m.in. do Flexa, ponownie włożyłem kartę od Flex odnowionego planu.
Po restarcie telefonu odebrałem w nim:
a) wiadomość SMS "Płatność za Twój Plan powiodła się . Usługi zostaną przywrócone"
b) wiadomość SMS "ktoś dzwonił o godzinie (próbowałem kilka minut temu dodzwonić się na numer z zakończonym/odnowionym planem) był tradycyjny komunikat, że osoba do której dzwonisz ma wyłączony telefon itd. W wiadomości o której wspominam, nie podano mi numeru, z którego próbowano się dodzwonić - więc jak mam oddzwonić ? rozpędziłem się, oczywiście w nagłówku wiadomości jest info, kto dzwonił;
c) z innego numeru wysłałem SMS na ten numer z zakończonym/odnowionym planem - został dostarczony.
Postanowiłem zadzwonić (do siebie) na inny numer - połączenie zostało zestawione.
WIĘC jak to jest, plan zostanie odnowiony 19.12.2019? czy jednak został aktywowany OD RAZU?
Może ktoś z Zespołu Flex coś odpowie?
@Maciej_FLEX , @Michał_FLEX , @Mariya_FLEX możecie się ustosunkować do sprawy?
Wobec powyższego, nie mogę zrealizować Twojej prośby @ketrasa żeby sprawdzić co z połączeniami na numer w fazie "zakończony Plan", zrobię to przy kolejnym jego zakończeniu. Gdybym zapomniał - przypomnij proszę.
Update. Drobne uzupełnienie w ppkt b) i korekta błędnego stwierdzenia.
Założyłeś/aś temat a ja Ci pomogłem? Kliknij "Oznacz jako rozwiązanie" - pod moim postem | Spodobała Ci się moja wypowiedź? Kliknij kciuk w górę | Dziękuję; Pozdrawiam
3 tygodni(e) temu – ostatnio edytowany 3 tygodni(e) temu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
Odnowienie Planu Flex, po wcześniejszym zakończeniu
3 tygodni(e) temu
Dzięki za sporą dawkę informacji i ciekawy temat.
#1 Orange
FREE
FLEX
Revolut
3 tygodni(e) temu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »