Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 36, Guru *
  • 3800
  • 5576
  • 136

Odnowienie Planu Flex, po wcześniejszym zakończeniu

[ Edytowane ]

W ramach testowania Flexa zrealizowałem działanie "zakończenie Planu", które rozumiem jako rezygnację z usługi. Czynność tę wykonałem około 20 dnia od rozpoczęcia korzystania z usługi Flex. Niezależnie od dnia zrealizowania procedury faktyczne zakończenie świadczenia usługi nastąpiło dokładnie o godzinie, o której ją aktywowałem miesiąc wcześniej. Więcej w odrębnym temacie.

 

Dzisiaj, po upływie 3 dni zrealizowałem procedurę odnowienia planu

 

Po zalogowaniu się do aplikacji przywitało mnie okno przypominające, że "plan" został zakończony, na którym to oknie jest też informacja, że mogę w ciągu 6 miesięcy powrócić do Flexa, z zachowaniem numeru, oraz przycisk umożliwiający odnowienie planu:

Screenshot_20191119-074715.jpg 

gdy go kliknąłem pojawiło się okno przypominające jaki miałem "plan" oraz dane karty, z której pobrana była opłata... oraz przycisk umożliwiający zmianę karty.

Na tym oknie jest także informacja w brzmieniu: "Najbliższa data odnowienia planu: ...." z datą uwzględniającą rozpoczęcie poprzedniej przygody z Flex... cykl miesięczny - w moim przypadku przypada to na 15 grudnia br.

Pierwsze zaskoczenie... nie ma odnowienia od daty wszczęcia procedury, tylko trzeba odczekać miesiąc...

Screenshot_20191119-074741.jpg

OK, nie zmieniam karty (jak sądzę płatniczej - może przydałoby się rozwinąć ten opis),

klikam "zapłać i aktywuj", więc wyskakuje nowe okienko:

 

Screenshot_20191119-074907.jpg 

z tekstem "Twój Plan został opłacony... usługi zostaną przywrócone"

 

ale poniżej, kolejne zaskoczenie, 

 

Screenshot_20191119-074931.jpg"Twój Plan odnowi się 19.12.2019" - miesiąc od dnia gdy zrealizowałem procedurę odnowienia (przywrócenia możliwości korzystania z usługi Flex dla konkretnego numeru).

 

Informacja o opłaceniu usługi pojawia się również w notyfikacjach:

Screenshot_20191119-074953.jpg

 

Reasumując. 

 

Przywrócenie możliwości korzystania z Flexa, po "zakończonym planie" - z zachowaniem numeru (do 6 miesięcy od rezygnacji z usługi) jest banalnie proste.

Jednakże, nie jest to do końca to, czego oczekiwałem - przywrócenie z dniem podjęcia decyzji, tylko - w myśli informacji w aplikacji Flex - trzeba poczekać miesiąc od zrealizowania procedury "odnowienia planu".

Założyłeś/aś temat a ja Ci pomogłem? Kliknij "Oznacz jako rozwiązanie" - pod moim postem | Spodobała Ci się moja wypowiedź? Kliknij kciuk w górę | Dziękuję; Pozdrawiam Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:

Highlighted
Poziom 26, Specjalista
  • 1851
  • 3261
  • 36

Odnowienie Planu Flex, po wcześniejszym zakończeniu

Co się działo z numerem w okresie, po zakończeniu a przed odnowieniem planu?

Była w tym czasie uruchomiona poczta głosowa?

Karta sim logowała się do sieci?

 

Mój post pomógł? Kliknij like lub oznacz jako rozwiązanie.

#1 Orange
FREE
FLEX
Revolut
Poziom 36, Guru *
  • 3800
  • 5576
  • 136

Odnowienie Planu Flex, po wcześniejszym zakończeniu

@ketrasa  a widzisz, nie próbowałem dzwonić na ten numer, ale za to próbowałem dzwonić z niego, nie udało się połączyć, od razu miałem zajętość. Dzięki za podpowiedzi, sprawdzę te rzeczy jeszcze, przed wznowieniem Planu.

Założyłeś/aś temat a ja Ci pomogłem? Kliknij "Oznacz jako rozwiązanie" - pod moim postem | Spodobała Ci się moja wypowiedź? Kliknij kciuk w górę | Dziękuję; Pozdrawiam Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Poziom 26, Specjalista
  • 1851
  • 3261
  • 36

Odnowienie Planu Flex, po wcześniejszym zakończeniu

Mnie najbardziej interesuje poczta głosowa. Jeżeli numer jest w tym okresie, to czy nagranie z poczty głosowej będzie aktywne, jak się połączy na ten numer.

W tedy będzie można na czas zawieszenia głosowo informować o kontakcie pod inny numer, który jest w tej chwili aktywny.

Czy w trakcie zawieszenia, jak ktoś dzwoni, to usłyszy komunikat z poczty głosowej?

Czy po ponownej aktywacji przyjdą do nas SMS-y z informacją, ze w tym czasie ktoś dzwonił?

Mój post pomógł? Kliknij like lub oznacz jako rozwiązanie.

#1 Orange
FREE
FLEX
Revolut
Poziom 40, Guru *****
  • 25126
  • 13514
  • 1137

Odnowienie Planu Flex, po wcześniejszym zakończeniu

Na to nie ma szans. Jak plan jest zakończony, to poczta nie działa.
.
Poziom 26, Specjalista
  • 1851
  • 3261
  • 36

Odnowienie Planu Flex, po wcześniejszym zakończeniu

@Piotrekk85 tak podejrzewam, że poczta możne nie działać. Nie mniej, jest to dla mnie ciekawa sprawa, co się dzieje z numerem.

Dodam jeszcze, czy po ponownej aktywacji, kod polecający jest dalej ten sam, czy nowy?

Mój post pomógł? Kliknij like lub oznacz jako rozwiązanie.

#1 Orange
FREE
FLEX
Revolut
Poziom 40, Guru *****
  • 25126
  • 13514
  • 1137

Odnowienie Planu Flex, po wcześniejszym zakończeniu

A tego nie sprawdzałem Emotikon: Szczęśliwy
.
Poziom 26, Specjalista
  • 1851
  • 3261
  • 36

Odnowienie Planu Flex, po wcześniejszym zakończeniu

Dobra, na razie kończę, bo znowu zasypię Was pytaniami do. Tak jakoś mi się nasunęły, ale uważam to za warte sprawdzenia.

Sam we FLEX sprawdziłem kilak rzeczy i też podzieliłem się na forum moimi testami Emotikon: Szczęśliwy

Mój post pomógł? Kliknij like lub oznacz jako rozwiązanie.

#1 Orange
FREE
FLEX
Revolut
Poziom 36, Guru *
  • 3800
  • 5576
  • 136

Odnowienie Planu Flex, po wcześniejszym zakończeniu

[ Edytowane ]

W drugim telefonie, którego używam m.in. do Flexa, ponownie włożyłem kartę od Flex odnowionego planu.

Po restarcie telefonu odebrałem w nim:

a) wiadomość SMS "Płatność za Twój Plan powiodła się . Usługi zostaną przywrócone"

b) wiadomość SMS "ktoś dzwonił o godzinie (próbowałem kilka minut temu dodzwonić się na numer z zakończonym/odnowionym planem) był tradycyjny komunikat, że osoba do której dzwonisz ma wyłączony telefon itd. W wiadomości o której wspominam, nie podano mi numeru, z którego próbowano się dodzwonić - więc jak mam oddzwonić ?  rozpędziłem się, oczywiście w nagłówku wiadomości jest info, kto dzwonił;

c) z innego numeru wysłałem SMS na ten numer  z zakończonym/odnowionym planem - został dostarczony.

 

Postanowiłem zadzwonić (do siebie) na inny numer - połączenie zostało zestawione.

 

WIĘC jak to jest, plan zostanie odnowiony 19.12.2019? czy jednak został aktywowany OD RAZU? 

Może ktoś z Zespołu Flex coś odpowie?

 @Maciej_FLEX , @Michał_FLEX , @Mariya_FLEX możecie się ustosunkować do sprawy?

 

Wobec powyższego, nie mogę zrealizować Twojej prośby @ketrasa żeby sprawdzić co z połączeniami na numer w fazie "zakończony Plan", zrobię to przy kolejnym jego zakończeniu.  Gdybym zapomniał - przypomnij proszę.

 

Update. Drobne uzupełnienie w ppkt b) i korekta błędnego stwierdzenia.

 

Założyłeś/aś temat a ja Ci pomogłem? Kliknij "Oznacz jako rozwiązanie" - pod moim postem | Spodobała Ci się moja wypowiedź? Kliknij kciuk w górę | Dziękuję; Pozdrawiam Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Poziom 26, Specjalista
  • 1851
  • 3261
  • 36

Odnowienie Planu Flex, po wcześniejszym zakończeniu

Dzięki za sporą dawkę informacji i ciekawy temat.

 

Mój post pomógł? Kliknij like lub oznacz jako rozwiązanie.

#1 Orange
FREE
FLEX
Revolut